AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Vi er et par i begynnelsen av 30-årene som ønsker å reise utenlands for å feire nyttår. Har lurt litt på London. Har vært der en gang før og bodde da på Park Plaza Westminster Bridge. Elsket hotellet og dets beliggenhet! Dessverre ser det ut til at prisene for dette hotellet rundt nyttår er noe helt annet enn når vi var der. Ligger på rundt 4-5 tusen pr natt og det synes jeg er litt for vilt. Har noen tips til fine men litt rimeligere hoteller? Og ikke minst; har noen tips til hva vi kan gjøre selve nyttårskvelden? Setter stor pris på svar Gjerne kom med tips til andre steder å feire nyttår også, hvis noen vet om noe bra! Liker det litt fint og flott, men pga stort huskjøp må vi spare inn litt der vi kan for øyeblikket. Anonymkode: f40e9...73b
Gjest Overrasket Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Jeg personlig synes London er ett av de siste stedene jeg ville dratt til for nyttår (og jeg har bodd i London, så det er ikke grunnet aversjon mot London generelt).
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 Ja, det kan godt hende det er et dårlig valg. Har kun vært der 1 gang og det var ikke på nyttår. Elsket byen da Anonymkode: f40e9...73b
Gjest Overrasket Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan godt hende det er et dårlig valg. Har kun vært der 1 gang og det var ikke på nyttår. Elsket byen da Anonymkode: f40e9...73b London er flott, bevares. Det er bare et "høl" på nyttårsaften (NB: kun min personlige mening, og en liten overdrivelse). Skriv litt om slags nyttårsfeiring dere ser for dere, så kan jeg komme med alternativer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå