AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #21 Skrevet 15. november 2016 Du er hysterisk. Om samsoving med en som røyker har en bitteliten risiko,veier iallefall de positive sidene vet kosen opp for det. Et godt forhold med farmor må vel være viktigere enn å være nazi på småting som dette. Anonymkode: 32573...263
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #22 Skrevet 15. november 2016 Edit: om du ikke engang klarer å finne noen kilder etter å bevist ha forsøkt å funnet dette bør du iallefall la det ligge! Skjerprings! Anonymkode: 32573...263
mortilen Skrevet 15. november 2016 #23 Skrevet 15. november 2016 Tenker det går helt fint. Men hvis hun røyker rett før leggetid hadde jeg ønsket en dusj og tannpuss før noen la seg sammen med barnet mitt.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #24 Skrevet 15. november 2016 Det er ikke noe farlig for en 3-åring å sove med en røyker. Jeg var veldig glad i mormor da jeg var liten. Og jeg elsket å være med henne. Men jeg ville ikke delt seng med henne, for hun stinket jo røyk. Mulig hun ikke kjenner det selv, men en liten gutt eller jente kan umulig synes det er noe behagelig å ligge å lukte på dette. Hvis barnet klarer/tør å si fra om det er ubehagelig, så synes jeg du bør la de samsove om de begge ønsker det. Anonymkode: 917d0...03b
tussi680 Skrevet 16. november 2016 #25 Skrevet 16. november 2016 På 15.11.2016 den 17.24, AnonymBruker skrev: Men kjære vene da, man må ikke sove sammen med barnebarna for å ha det hyggelig! Hvis du tror det er det du som er hysterisk!! Herregud, man har da hele dagen med barnebarna, går bra å sove alene om natta sjø. Anonymkode: 55fe8...e55 Du behøver selvsagt ikke sove sammen med de støtt og stadig, dvs hver gang du er der vet du.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå