Gå til innhold

Hun har bestilt strap-on dildo :( HJELP?!?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok jeg ville ha analsex med kjæresten og hun var uvillig men sa at jeg skulle få lov til å pule henne i rumpa hvis hun fikk ta meg bakfra med strap-on. Kåt som jeg var sa jeg ja uten å tenke meg om, for "in the heat of the moment" tenkte jeg kun på å ha analsex med henne. Hun gikk med på det og det var helt sykt deilig. Hun var trang og god og det så ut som om hun likte det også. Vi snakket ikke noe mer om denne "avtalen", helt til nå når hun fortalte at hun har bestilt en strap-on (dildo med belte). Har vært på jobb i hele dag så synes det er dårlig gjort at hun ikke snakker med meg før hun kjøper. Den kostet 700 kr! Jeg har overhodet ikke lyst på å få en dildo inni meg. Herregud! Hva skal jeg si? Hun kan jo ikke tvinge meg til å gjøre noe jeg ikke har lyst til vel?

Anonymkode: 8c854...d2f

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å olje seg inn og glede seg! Det her går helt fint 😄

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Dumme dame. Hun skulle ikke latt deg gå først.

Skrevet

Muntlige avtaler er like juridisk bindende som skriftlige.

Litt mer alvorlig: Du kan jo såklart ikke tvinges til noe, men jeg tror ikke du kommer i kritthuset om du trekker deg fra en avtale du selv har nytt godt av.

• Liker 21
Skrevet
2 minutter siden, Fjompen skrev:

Muntlige avtaler er like juridisk bindende som skriftlige.

Litt mer alvorlig: Du kan jo såklart ikke tvinges til noe, men jeg tror ikke du kommer i kritthuset om du trekker deg fra en avtale du selv har nytt godt av.

Trodde ikke hun mente det alvorlig. Hun lå jo og fniste mens hun sa det så jeg tenkte ikke noe særlig over det. 

• Liker 1
Skrevet

Tough luck.. 

En avtale er en avtale, bøy deg fremover, og ta det som en mann! 

• Liker 26
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke hun mente det alvorlig. Hun lå jo og fniste mens hun sa det så jeg tenkte ikke noe særlig over det. 

Synd.

Slapp av, og ta det som en mann. :)

• Liker 4
Skrevet

Det er klart du må holde din del av avtalen! Det gjordet hun!

• Liker 9
Skrevet

Du sa ja til det. Hun var ikke like gira på at du skulle ta henne i rumpa heller, så blir jo likt :) 

• Liker 18
Skrevet (endret)

Jeg klarer ikke helt å tro på dette, men kan allikevel si som så:

Å ha denne type "byttehandel" er en dårlig ide til å begynne med. Skal man prøve noe nytt seksuelt skal det være fordi begge tror de kan like det og få utbytte av det. Man burde aldri kreve at den andre skal gjøre noe i retur. Om sexlivet er kommet til det punkt at man må kreve og drive med byttehandler, så er det et dårlig tegn

Når det er sagt, det er alltid lov å trekke seg. Regner med dama di blir sur, men du kan altså ikke presses til å gjøre noe seksuelt som du ikke vil uansett hva dama har gjort for deg. Du har vært kjip som i det hele tatt har gått med på denne type byttehandel. hun er kjip som har etterspurt denne type byttehandel. Uansett om folk mener det er dårlig gjort av deg, så er det alltid ok å si nei til seksuelle aktiviteter man ikke er komfortabel med. Om dama di syns du er fryktelig kjip, så har hun full frihet til å bryte med deg eller ellers gjøre hva hun vil (altså innenfor fornuftens grenser).

Endret av skjære
Skrevet

TS: Jeg skal gi deg rett i en ting,-- Det er dumt av henne å ikke diskutere den rent faktiske strap-on-bestillingen når det kommer til form,størrelse, matriale osv. Hun hadde jo kunnskap om din størrelse da hun inngikk avtalen om å få den inn i baken sin, noe du ikke har fått påvirke når du ikke var delaktig i bestillingen.

Det redder deg dog kun fra denne faktiske strap-on`en, og med mindre den er..la oss si, større enn din, så vil det være like greit å få for den som er på vei heller enn å lage masse styr med tilbakelevering og nybestilling. 

Gjest Epiphany
Skrevet

Synes bare synd på dama som lot deg gjøre det først. Du skal få ta henne bak, men GUD FORBY om du skal ofre noe. Så klart kan hun ikke tvinge deg til noe, men tviler på at hun stoler på dine avtaler videre. 

Skrevet

Altså, ingen kan tvinge deg. Alle har lov til å ombestemme seg, misforståelse eller ei. Men hun høres ut som ei eventyrlysten dame, tror du kan høste godt av å gå med på å prøve.

Anonymkode: d5a73...1fd

• Liker 3
Skrevet

Prøv og se om du liker det. Hvis ikke er det jo bare å slutte. Det går så bra så!

• Liker 2
Skrevet

Du vil antakeligvis oppleve orgasmer du ikke trodde du kunne få hvis du lar henne ta deg bakfra. Vær modig, du vil ikke angre!

Anonymkode: 025b6...863

• Liker 2
Skrevet

Situasjonen er rett og slett buttfucked, ts. Du får ha lykke til.

• Liker 9
Skrevet
7 timer siden, Ajax skrev:

Det er bare å olje seg inn og glede seg! Det her går helt fint 😄

7 timer siden, Herr Heftig skrev:

Dumme dame. Hun skulle ikke latt deg gå først.

7 timer siden, Oppgitt78 skrev:

Tough luck.. 

En avtale er en avtale, bøy deg fremover, og ta det som en mann! 

6 timer siden, MajorasMaske skrev:

Situasjonen er rett og slett buttfucked, ts. Du får ha lykke til.

Gutter ass :fnise: Her var det ikke mye sympati å hente! 

TS; det er lov å ombestemme seg. Spørs om du må handle noe heftig flott til jul til dama di, for hun blir nok sur når du backer ut. Foreslå noe annet som gjør henne glad :)

Skrevet

Klart er det lov å ombestemme seg.. men flere mannfolk jeg har snakket med, sier at de beste orgasmene de har hatt, er ved analsex ;) Så om jeg var deg, ville jeg hvertfall prøvd! 

Og om du ombestemmer deg, blir det nok ikke mer analsex fra dama heller tenker jeg. 

• Liker 9
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kåt som jeg var sa jeg ja uten å tenke meg om, for "in the heat of the moment" tenkte jeg kun på å ha analsex med henne. Hun gikk med på det og det var helt sykt deilig. Hun var trang og god og det så ut som om hun likte det også.

hun har også lyst til å knulle og derfor spurte deg. Kanskje hun vil at du skal føle samme smerten. Men be henne ta god tid, mye olje smøring, første med fingre og det går fint.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...