Gjest Ninakanin Skrevet 25. november 2004 #1 Skrevet 25. november 2004 hei! vet at dette blir flyttet, men det er flest folk her inne akkurat nå så da legger jeg det her, sorriiii. Skal det ikke være sukker i pannekakeroppskriften? Jeg søkte på nett og fant en oppskrift på prior, men det var bare salt, mel, melk og egg. Skal det ikke være sukker i dem? Noen som har oppskrif på pannekaker her eller?
Mamma1 Skrevet 25. november 2004 #2 Skrevet 25. november 2004 Det bestemmer du selv, jeg pleier ikke å bruke det.
Mamma1 Skrevet 25. november 2004 #4 Skrevet 25. november 2004 Har sjekket oppskriftene mine, pleier ikke å bruke dem, men der står det ikke sukker heller. Men du kan ha oppi en spiseskje, men det er ingen vits.
Grooo Skrevet 25. november 2004 #5 Skrevet 25. november 2004 Tar du i sukker da blir det jo vaffelrøre da jo... Åhhh.. Nå fikk jeg lyst på vafler!
Gjest Ninakanin Skrevet 25. november 2004 #6 Skrevet 25. november 2004 det ble to spiseskjeer:) så nå får vi se da!
Arkana Skrevet 25. november 2004 #7 Skrevet 25. november 2004 Jeg bruker alltid sukker i pannekakerøre (spiser bare med søtt pålegg da). Pleier å bruke 3-4 ss. Og pannekaker smaker overhodet ikke som vafler.
Gjest Ethereal Skrevet 25. november 2004 #8 Skrevet 25. november 2004 Jeg har både sukker og faktisk en god del salt i pannekakerøre. Det smaker pannekaker, ikke vafler. :-x I vafler har jeg bakepulver, vaniljesukker eller kardemomme, og konsistensen er annerledes. Vi hadde pannekaker med bringebærsyltetøy og cottage cheese til middag i dag, men noen oppskrift bruker jeg aldri.
Amarone Skrevet 26. november 2004 #9 Skrevet 26. november 2004 Vi har også sukker og salt i pannekakene. Og sukker og sitron på. Mmm, lyst på pannekake jeg og! Faktisk veldig godt med havregrynspannekake også. (Husker ikke oppskriften og har den natrulignok ikke med på jobb...)
Sniglå Skrevet 26. november 2004 #10 Skrevet 26. november 2004 Jeg kjøper bare sånn ferdig pannekakerøre, jeg! Tilsett vann. passer fint for meg :-) Men det som er godt: Når pannekaken ligger på stekepannen på den første siden, så legger jeg baconbiter, purre, tomat osv (det som måtte falle meg inn) på den ene halvdelen, og bretter over den andre delen. Så blir det en slags "innbakt pannekake"! DET er god middag det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå