Gå til innhold

Trussel om tvangsklipping

Fremhevede innlegg

Skrevet

How do you know?

:wink:

hei

det er vel generalisering som samme måte som dere driver med når dere kaller meg hun enda jeg har sakt hundreogørten ganger at jeg er en han og milde makter vilken intteresse skulle jeg ha for og gå inn her og svare an9onymt på mitt eget inlegg, jeg tror det heller er argumnetløshet hos dere som for dere til og svare slik for dere klarer ikke og møte hans/huns påstand

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg lurer på om du mener det gir deg et bedre grunnlag til å vite hva som er den beste oppdragelsen for et barn, enn for den forelderen som har levd sammen med barnet i 6-7 år.

Jeg har selv ikke barn enda, men den dagen kommer. Og selv om jeg er utdannet førskolelærer, så tror jeg ikke at alt det jeg har lært er "brukbart" i forhold til mitt barn.

Det er foreldrene som kjenner barna best, og vet best hva barna "responderer" på - ikke utenforstående.

Men meninger kan en jo ha alikevell...

Jeg tror at den forelderen som du skriver om i første innlegg gjør hva h*n mener er best for sitt barn. Og h*n gjør det på den måten som h*n vet barnet responderer på. Er det noe galt da?

hei

jeg vet ikke om jeg har svart på dette før men jeg vi lsvare nå, ja det er noe galt når man truer med noe som vil gjøre at blarnet er lei seg og er redd forreprealier vis foreldrene kniper det i og jgøre noe de ikke liker som de ikke skjønner slev vorfor er galt man bøtr jheller prøve og forklare for banra jeg tror man kommer lengre med det og at banra for det bedre og jeg men3r at man kan kritisere foreldre som bruker måter som dette her

hilsen

Skrevet

hei

det er vel generalisering som samme måte som dere driver med når dere kaller meg hun enda jeg har sakt hundreogørten ganger at jeg er en han og milde makter vilken intteresse skulle jeg ha for og gå inn her og svare an9onymt på mitt eget inlegg, jeg tror det heller er argumnetløshet hos dere som for dere til og svare slik for dere klarer ikke og møte hans/huns påstand

hilsen

Har vel kanskje litt med at personen hadde NØYAKTIG samme skrivefeil som deg gjennom hele innlegget..

Den der blir litt for tynn :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Forferdelig mye skrivefeil her! Blir jo til at vi ikke gidder å lese innleggene ordentlig...

Skrevet

JØJEMEG :o

Nå har jeg lest igjennom hele tråden (bortsett fra alle innleggene fra Tule fordi det tok for lang tid).

Jeg velger å tro (og håper) at tule ikke har noe bedre å foreta seg enn å skrive innlegg på dette forumet han vet provoserer og som han får respons på slik at han får noe å fylle dagene med.

Hvis ikke må jeg få lov til å si at jeg tror dessverre han har en skrue løs!

Mange barn som vokser opp i dag opplever at alt skal diskuteres og forhandles om. Min mening er at det er ikke alt som kan diskuteres og forhandles om når det gjelder barn. Det er de voksne som bestemmer, og ettersom du kan og vet så mye om barnevern og barnepsykologi tule så burde jo du av alle vite at barn som ikke har klare og tydelige voksne å forholde seg til ofte ikke klarer seg så bra i samfunnet!

Barn MÅ lære seg at deres handlinger får konsekvenser! Jeg har selv sagt til min datter at hvis vi ikke børster håret hennes må vi få det klippet. Hun er glad i håret sitt og går med på at jeg grer det. Hadde hun ikke brydd seg døyten om håret hadde jeg ganske sikkert ikke fått lov til å gre henne og følgen hadde da blitt å gå til frisøren.

Gjest Anonymous
Skrevet

Etter å ha lest mange av tules innlegg her i KG, har jeg hatt inntrykk av at det dreide seg om en mor som hadde blitt fratatt omsorgen for sitt/sine barn. Dette pga alt det negative "hun" har skrevet om barnevernet og fylkesnemnda. Nå som jeg hører at tule er en mann, lurer jeg på om dette med hårklipp dreier seg om at tules barn bor hos sin mor, og at tule ikke får ha så mye kontakt med barnet som han ønsker, at barnets mor har "truet" barnet med å klippe håret hvis hun sutter på det, og at tule nå er ute etter å "ta" barnemoren i å gjøre noe galt?!

Skrevet

Nå har jeg lest igjennom hele tråden (bortsett fra alle innleggene fra Tule fordi det tok for lang tid).

Jeg velger å tro (og håper) at tule ikke har noe bedre å foreta seg enn å skrive innlegg på dette forumet han vet provoserer og som han får respons på slik at han får noe å fylle dagene med.

Mange barn som vokser opp i dag opplever at alt skal diskuteres og forhandles om. Min mening er at det er ikke alt som kan diskuteres og forhandles om når det gjelder barn. Det er de voksne som bestemmer, og ettersom du kan og vet så mye om barnevern og barnepsykologi tule så burde jo du av alle vite at barn som ikke har klare og tydelige voksne å forholde seg til ofte ikke klarer seg så bra i samfunnet!

Barn MÅ lære seg at deres handlinger får konsekvenser! Jeg har selv sagt til min datter at hvis vi ikke børster håret hennes må vi få det klippet. Hun er glad i håret sitt og går med på at jeg grer det. Hadde hun ikke brydd seg døyten om håret hadde jeg ganske sikkert ikke fått lov til å gre henne og følgen hadde da blitt å gå til frisøren.

hei

her ølerer du jo banret dit konsekvenser uansett og det er jo det jeg sier en skal, uansett så tar du feil, det er mange som sier en skal diskutere med barna jeg har det og fra en barneverner, barn for ikke utryggere voksne av det tvert i mot, vis man diskuterer med barna lerer man dem og argumentere, det meste kanskje alt kan diskuteres, vis man diskutere og vet at man vinner fordi man har arguemneter er man trygg, man kan forhandle og banra lerer, vis mna vinner på argumenter er mna en tydelig og trygg voksen, banr som kan argumnetere vil klare seg bedre fordi de kan forsvare seg mot andre og holde på sine holdninger, vis banret gradvis begyner og vinne når det for bedre argumenter så blir det modetn, det kans skje oppover til det modnes, banr må ta mer og mer stilling selv, så lemge man vet atm an vinner som voksen så lerer barnet.

man lere banret at det skal høre på de voksne fordi de vet bedre og ikke bare for at det er sånn det er bar

barn som lere at det skal hore på de voksen fordi "det bare er sånn" vil før gjøre oppgjør

jeg tror det er lurt og diskutere med barn og jeg tror det er riktig jeg tror det da blir de tryggere og de vet mer

hilsen

Skrevet
Etter å ha lest mange av tules innlegg her i KG' date=' har jeg hatt inntrykk av at det dreide seg om en mor som hadde blitt fratatt omsorgen for sitt/sine barn. Dette pga alt det negative "hun" har skrevet om barnevernet og fylkesnemnda. Nå som jeg hører at tule er en mann, lurer jeg på om dette med hårklipp dreier seg om at tules barn bor hos sin mor, og at tule ikke får ha så mye kontakt med barnet som han ønsker, at barnets mor har "truet" barnet med å klippe håret hvis hun sutter på det, og at tule nå er ute etter å "ta" barnemoren i å gjøre noe galt?![/quote']

hei

det har ikke noe med det og jgøtre, dene tråden ble startet etter at jeg så en tråd der en mor som et tips for og få et barn til og slutte og sutte på håpret så til banret at vis du ikke slutter og tygge på håre så klipper jeg det av deg jeg syns det er galt jeg syns det ikke er riktig

hilsen

Skrevet

hei

en ting til jeg er egentlig enig med degher , du sier banret dit grunnen til at det må klippe seg vis ikke du børster håret det er jo det jeg jeg sier at den moren her skulle si, at vis du tygger på håret dit så blir det ødelagt og vi må klippe det men hun szier at vis du tygger på håret dit så klipper jeg det av deg det er feil

hilsen

Skrevet
Det der sier jo litt da :hoho:

hei

herregud voks opp du klarer ikke og holsde deg unna

hilsen

Skrevet

Har vel kanskje litt med at personen hadde NØYAKTIG samme skrivefeil som deg gjennom hele innlegget..

Den der blir litt for tynn :tunge1:

hei

du syns det er fare at noen er enige med meg nå herregud vilken interesse skulle jeg ha for og svare i mitt eget inlegg, og det er jo mange som har smame slags skrive feil når de skriver fort jeg har ikke skrevet det og jeg syns det er artig at noen skriver det dere er ikke så høye i kjeften nå det syns jeg er fint jeg tror det

hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...