Gå til innhold

Forandre time for operasjon hvordan?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått time til operasjon, men ønsker å utsette den, sender jeg bare mail til sykehuset? 

Anonymkode: 0ba95...258

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ønsker å utsette den, sender jeg bare mail til sykehuset

all info står sikkert i det brevet som du fikk.

Men du vet jo at det er veldig lang til å få time til operasjon?

Skrevet
4 minutter siden, cmd skrev:

all info står sikkert i det brevet som du fikk.

Men du vet jo at det er veldig lang til å få time til operasjon?

Får gå gjennom dem igjen og se, var ganske mange :P Ja, klar over det, men er nesten nødt pga noe uforutsett..

Anonymkode: a97f6...6bb

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får gå gjennom dem igjen og se, var ganske mange

Da får du ringe til sentralbord nr og forklar... da blir du overført til riktig avdeling

Skrevet

Som regel må man ringe inn og gi beskjed. Du kan risikere og vente lenge til neste mulighet alt ettersom hva du skal opereres for. Kanskje du skulle heller prioritere en operasjon du sikkert må ha foran andre ting?

Anonymkode: 5ffe4...455

Skrevet

Du ringer. Du må og regne med at du havner langt bak i køen når du avbestiller. 

Anonymkode: e9930...193

• Liker 1
Skrevet

Som sagt av de andre så må du ringe. Vær klar over at hvis du selv utsetter operasjonen og så oppstår det komplikasjoner med grunnsykdom ( du sier ikke hva du skal operere) så er du dårligere stilt ifht erstatning hvis det skulle komme til det. Sykehuset har nemlig gitt deg et tilbud du har valgt å ikke tatt imot. Det kan også bli lang ventetid til neste gang, da du ikke kommer inn under garantitiden når du selv velger å bryte den. At det kom noe i veien er sjelden en god unnskyldning. 

Anonymkode: 81b1e...156

• Liker 1
Skrevet

Det ordnet seg. Takk for svar :)

Anonymkode: a97f6...6bb

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fått time til operasjon, men ønsker å utsette den, sender jeg bare mail til sykehuset? 

Anonymkode: 0ba95...258

Nei, du ringer for sikkerhets skyld

Skrevet

På mitt sjukehus kan ein endre time sjølv, på www.minjournal.no. Då ser ein konkret kor lang ventetida blir, og kan vurdere om ein heller vil/kan gjere ein vri likevel. Opplysningar om det står i innkallingsbrevet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...