AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Forrige måned utsatte jeg mensen med Primolut. Min mens har vært tidsmessig korrekt hver måned og ikke nevneverdig vondt. Den er skikkelig kraftig de to første dagene også veldig svak deretter. Denne måneden kom mensen med litt brun utflod fire dager før forventet mens. Så veldig lite blødninger. Først nå de siste to dagene har den vært skikkelig kraftig. Mye blødninger men også veldig vondt i korsrygg og i den ene eggstokken. Har ingen erfaring med Primolut men jeg blir jo livredd når ting er annerledes med kroppen. Er dette normalt ? Berolige meg er dere snille. Anonymkode: 69cd4...9c8
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Dette er en av bivirkningene med Primolut N. Snakk med lege dersom du er usikker. Anonymkode: 7cec9...f5f
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 Jeg har prøvd Primolut én gang og fikk kraftige og langvarig smerter, mer enn jeg vanligvis har. Anonymkode: 2719b...071
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Men mensen kom svakt svakt noen dager før den pleier i form av spotting. Var slik at jeg tenkte at dette var jo ikke mens men allikevel var den der .. til vanlig hr jeg kraftige blødninger de første dagene men hvis jeg regner med at den startet senere kommer disse kraftige blødningene på slutten - men allikevel skulle det vært starten etter vanlig syklus. Kan Primolut forstyrre syklus en stund etter ? Anonymkode: 69cd4...9c8
Eneri Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 Jeg har brukt Primolut to ganger ifbm sydentur. Kraftigere mens enn vanlig og smerter, sistnevnte hadde jeg sjelden til vanlig. Blødde så mye at jeg lovte meg selv at de to gangene med Primolut var nok.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 Ts her takk for erfaringene deres. Det hjelper å høre st det har skjedd andre også. Da er det litt mer normalt n Anonymkode: 69cd4...9c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå