Gå til innhold

Blødninger av pstav?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg er en jente på 19år.

satt inn pstav for ca 2,5månde siden, og har etter det hatt blødninger konstant. Gikk tidligere på ppillen loette, men slet meg å huske den hver dag, og kom derfor frem til at pstav var et godt alternativ. 

disse blødningene begynner å bli veldig irriterende..

noen erfaringer?

Anonymkode: c3dd0...928

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt p-stav fem år til sammen. Tre første årene var himmelsk, svært få eller ingen blødninger i det hele tatt. Men etter jeg satt inn den andre, var det er rent helvete. Blødde og følte meg ekkel hele tiden. Kunne ha blødninger flere uker i strekk, med bare noen få dager opphold. Valgte å bytte til p-ring, og er helt frelst! Veldig lett å huske når du skal ta den ut og sette inn ny. Er bare å skrive det på kalenderen og eventuelt ha på alarm :) 

Gjest anonymjente1
Skrevet

Jeg hadde det samme som deg. Dro til legen og fikk et pillebrett som jeg skulle ta i 10 dager og vips så hadde jeg ikke mensen på 3 år. Husker ikke hva pillene heter men var noe hormon-regulerende tror jeg. Lykke til! :)

Skrevet

Det er ramset opp som en av bivirkningene.

Skrevet
3 timer siden, anonymjente1 skrev:

Jeg hadde det samme som deg. Dro til legen og fikk et pillebrett som jeg skulle ta i 10 dager og vips så hadde jeg ikke mensen på 3 år. Husker ikke hva pillene heter men var noe hormon-regulerende tror jeg. Lykke til! :)

Tusen takk for svar! Det skal jeg sjekke opp i, hadde vert en drøm😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...