AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Hei! Har i lang tid hatt senebetennelse i skulderen (7 uker ca) Nå har det gått så langt at jeg har vondt når jeg jobber og vokner hele tiden på natten med sterke smerter. Det gjør også vondt å bare holde armen rolig. I noen timer kan det være helt OK for så og være IKKE ok. Jeg har utsatt og bestille legetime da jeg har hørt at man blir langtidssykemeldt for senebetennelse da eneste måten å få det vekk på er å holde skulderen i ro. Bør nevnes at jeg bruker armen i samme bevegelse hver dag på jobb. Spørsmålet er: vet noen hvilken behandling man får? er det vanlig med sykemelding? evt hvor lenge? Anonymkode: c19c6...8a0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Jeg er sykemeldt på grunn av dette for øyeblikket, og jeg har også en jobb som innebærer at armen brukes i samme bevegelse hver dag. Jeg ble henvist til fysioterapaut, fikk utskrevet Voltaren, og ble sykemeldt i 10 dager. Anonymkode: 42e02...fff
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sykemeldt på grunn av dette for øyeblikket, og jeg har også en jobb som innebærer at armen brukes i samme bevegelse hver dag. Jeg ble henvist til fysioterapaut, fikk utskrevet Voltaren, og ble sykemeldt i 10 dager. Anonymkode: 42e02...fff Okei, jeg skjønner jo hvorfor de skriver sykemelding. Det er jo relativt smertefullt!!! Men tusen takk for svar! da vet jeg litt hva jeg kanskje kan forvente... Anonymkode: c19c6...8a0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Det er bare å komme seg til legen. Din arbeidsgiver vil ikke takke deg når du har ødelagt skulderen din. Dessuten så kan det ta lenger tid å bli frisk jo lenger du venter med å komme deg til lege og behandling. Anonymkode: f24f6...983
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er bare å komme seg til legen. Din arbeidsgiver vil ikke takke deg når du har ødelagt skulderen din. Dessuten så kan det ta lenger tid å bli frisk jo lenger du venter med å komme deg til lege og behandling. Anonymkode: f24f6...983 Får nok bare komme meg til legen nå. Godt poeng! Anonymkode: c19c6...8a0
Gjest KlippKlapp Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 Kom deg til legen, be om sykemelding.
melatonin Skrevet 13. november 2016 #7 Skrevet 13. november 2016 Jeg fikk 3 uker mot senebetennelse i begge armene. Fikk arcoxia mot det. Gå ikke for lenge!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #8 Skrevet 14. november 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, jeg skjønner jo hvorfor de skriver sykemelding. Det er jo relativt smertefullt!!! Men tusen takk for svar! da vet jeg litt hva jeg kanskje kan forvente... Anonymkode: c19c6...8a0 Bare hyggelig! Anbefaler deg å dra til lege så fort som mulig, så får du hjelp før det blir verre. Behandlingen har fungert godt på meg, og av fysioterapeuten får du tips til øvelser som kan forhindre tilbakefall. God bedring! Anonymkode: 42e02...fff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå