Gå til innhold

Orgasme uten sædutløsning?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi hadde sex i går, på første gang på en uke. Han har ingen skyhøy sexdriv, så han tilfredsstiller seg sjeldent på egenhånd (er helt åpen om dette, og jeg er åpen om det, fordi jeg har mye høyere sexdriv og gjør mye på egenhånd). Det pleier å gå 4-7 dager mellom hver gang. Han hadde ikke runket denne uken, og det kan jeg merke med en gang; han blir nemlig helt fra seg av lyst når det er gått en uke og han ikke har fått gjort noe. 

Han fikk orgasme herfra til månen. Ingen tvil.  Jeg gikk på toalettet etterpå, som vanlig, for å tisse og for å få ut sæden. Men ingen sæd kom. Jeg trykket og trykket, jeg var til og med inni med et par fingre for å "lage vei" (hender jeg må det for å få det ut, men er så kjipt om det kommer ut ila natten og så blir jeg helt våt i undertøyet/sengetøyet). Ingen sæd. Greit nok, tenkte jeg, det kommer vel ut ila natten eller i hvert fall morgenen når jeg står opp. Men ingen sæd kom. Jeg dro på meg truseinnlegg i den tro at det snart ville renne ut. Ingenting er skjedd, fremdeles. Jeg var inni med et par fingre for å "åpne opp" igjen, men det var bare ingenting. Jeg ble våt, men det var utelukkende mine egne safter. 

Han sier selv at ingenting føltes annerledes med orgasme/utløsning, og han kan ikke fatte at han kan ha hatt orgasme uten å merke at han ikke fikk sædutløsning. For dere som har opplevd dette, kan dere merke forskjell?

Anonymkode: 46b35...f61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd akkurat det som du beskriver.

Fantastisk orgasme, men ingen utløsning.

Ikke så ofte, men det hender. Ikke bestandig fantastiske, men helt normale orgasmer uten utløsninger.

Skrevet
10 timer siden, stan skrev:

Har opplevd akkurat det som du beskriver.

Fantastisk orgasme, men ingen utløsning.

Ikke så ofte, men det hender. Ikke bestandig fantastiske, men helt normale orgasmer uten utløsninger.

Kunne du da merke at du ikke fikk utløsning?

Gjest lipgloss
Skrevet

Aldrig opplevd det,trodde ikke det gikk ann

Skrevet

Har skjedd en gang eller to mens jeg runket. Det 'passet ikke' å la det gå så jeg holdt igjen så hardt at jeg stoppet utløsningen. Orgasmen var vel omtrent som den pleier å være når jeg runker men den ble ikke slapp igjen før jeg runket meg til utløsning.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Dette har skjedd meg også. At en mann kommer men så er det ingen sprut. Og da hadde han holdt seg noen dager for å lagre sæd til meg også:laugh: Så det kan skje av og til uten at mannen er klar over det selv

Skrevet
2 timer siden, lipgloss skrev:

Joda det kan skje, ikke unaturlig.

Skrevet
På 13.11.2016 den 21.39, AnonymBruker skrev:

Vi hadde sex i går, på første gang på en uke. Han har ingen skyhøy sexdriv, så han tilfredsstiller seg sjeldent på egenhånd (er helt åpen om dette, og jeg er åpen om det, fordi jeg har mye høyere sexdriv og gjør mye på egenhånd). Det pleier å gå 4-7 dager mellom hver gang. Han hadde ikke runket denne uken, og det kan jeg merke med en gang; han blir nemlig helt fra seg av lyst når det er gått en uke og han ikke har fått gjort noe. 

Han fikk orgasme herfra til månen. Ingen tvil.  Jeg gikk på toalettet etterpå, som vanlig, for å tisse og for å få ut sæden. Men ingen sæd kom. Jeg trykket og trykket, jeg var til og med inni med et par fingre for å "lage vei" (hender jeg må det for å få det ut, men er så kjipt om det kommer ut ila natten og så blir jeg helt våt i undertøyet/sengetøyet). Ingen sæd. Greit nok, tenkte jeg, det kommer vel ut ila natten eller i hvert fall morgenen når jeg står opp. Men ingen sæd kom. Jeg dro på meg truseinnlegg i den tro at det snart ville renne ut. Ingenting er skjedd, fremdeles. Jeg var inni med et par fingre for å "åpne opp" igjen, men det var bare ingenting. Jeg ble våt, men det var utelukkende mine egne safter. 

Han sier selv at ingenting føltes annerledes med orgasme/utløsning, og han kan ikke fatte at han kan ha hatt orgasme uten å merke at han ikke fikk sædutløsning. For dere som har opplevd dette, kan dere merke forskjell?

Hei TS.

Jeg ha ikke opplevd ved første runden. Men ved gjentatte knullerunder tett etter hverandre har det skjedd. Det vil si det kommer lite etter hvert som rundene går.

Skrevet

Får det til hvis jeg unngår å stimulere hodet, kun selve skaftet. Ikke like god orgasme, men slipper søl :smilbla:

Skrevet (endret)
På 14.11.2016 den 21.37, lipgloss skrev:

Det motsatte går også an. Utløsning men ikke orgasme. Dette er to ulike kroppsfunksjoner som SOMREGEL men ikke alltid skjer samtidig. 

Endret av Thyra
Gjest lipgloss
Skrevet
7 timer siden, Thyra skrev:

Det motsatte går også an. Utløsning men ikke orgasme. Dette er to ulike kroppsfunksjoner som SOMREGEL men ikke alltid skjer samtidig. 

:) hadde vært morsomt og opplevd😊Jaja lærer noe nytt hver dag😊

Skrevet

Dette pleier å skje med typen min. Han har lært seg opp til å få orgasme uten utløsning, og han mener de er mye sterkere. Han har vel hatt utløsning med meg en håndfull ganger i løpet av litt over et halvt år.

Skrevet
25 minutter siden, Persephone skrev:

Dette pleier å skje med typen min. Han har lært seg opp til å få orgasme uten utløsning, og han mener de er mye sterkere. Han har vel hatt utløsning med meg en håndfull ganger i løpet av litt over et halvt år.

Høres deilig ut.  Hvordan gjør han det for å unngå i sprute? Blir orgasmen mye sterkere å lengre? Får han flere orgasmer etterpå? Noen som sier at de som mestrer dette får så mange orgasmer dem gidder eller har tid til, uten å bli utslått. Er det sant? Nysgjerrig gutt 20.

Anonymkode: 3bc70...710

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres deilig ut.  Hvordan gjør han det for å unngå i sprute? Blir orgasmen mye sterkere å lengre? Får han flere orgasmer etterpå? Noen som sier at de som mestrer dette får så mange orgasmer dem gidder eller har tid til, uten å bli utslått. Er det sant? Nysgjerrig gutt 20.

Han har sagt at han har øvd seg opp. Prøvd å forlenge tia det tar før han kommer, og så begynte det bare å skje etter hvert. Han har fått flere orgasmer på rad et par ganger også, men det er det ikke alltid han orker. Det er vel bare å øve da.

Skrevet
3 timer siden, Persephone skrev:

Han har sagt at han har øvd seg opp. Prøvd å forlenge tia det tar før han kommer, og så begynte det bare å skje etter hvert. Han har fått flere orgasmer på rad et par ganger også, men det er det ikke alltid han orker. Det er vel bare å øve da.

Jeg har onanert i hele kveld å prøvd å ikke sprute. Jeg har fått orgasme 7 ganger, men sprutet hver gang. Prøvde å ikke sprute, men det fosset ut hver gang allikevel . Vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. 

• Liker 1
Skrevet
På Sunday, November 13, 2016 den 21.39, AnonymBruker skrev:

Hmm du hadde da kjent det før du dro på toalettet om det var kommet sæd. Men ja snodig at han kom uten å komme. 

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, Thyra skrev:

Å? 

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har onanert i hele kveld å prøvd å ikke sprute. Jeg har fått orgasme 7 ganger, men sprutet hver gang. Prøvde å ikke sprute, men det fosset ut hver gang allikevel . Vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. 

Jeg tror måten man gjør det på er at når man er like ved å komme stopper man helt opp. Så venter man en stund før man rynker igjen. Så holder man på slik til man velger å la seg selv komme.

Skrevet
På 14.11.2016 den 21.37, lipgloss skrev:

Høres topp ut, orgasme uten alt sølet 😃

Anonymkode: e18a2...ff8

Skrevet
6 timer siden, Persephone skrev:

Jeg tror måten man gjør det på er at når man er like ved å komme stopper man helt opp. Så venter man en stund før man rynker igjen. Så holder man på slik til man velger å la seg selv komme.

Yeeah, fikk det til slutt til etter lang tid i går å i natt. Etter den sjuende orgasmen prøvde jeg det du sa din gjorde. Jeg stoppet like ved orgasme mange ganger. Holdt det gående i flere timer før jeg på en måte holdt igjen intenst med bekkenbunnen på en måte, som når jeg stanser pisse strålen. Samtidig fortsatte jeg videre når det egentlig var forsent. Kjente hele kroppen min dirret intenst å kjente en orgasme følelse så sterk å intenst som jeg aldri tidligere har opplevd. Orgasme følelsen varte mye lengre omtrent ett minutt. Det kom heller ikke en dråpe sæd ut. Det rare var at jeg var like kåt. Bare fortsatte å fikk samme orgasme på nytt etter omtrent 5 minutter. Kom enda hardere da, å tror jeg vekket mamma da? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...