Gå til innhold

Fryktelig sliten av selskaper....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om det er andre som er som meg...

jeg blir fryktelig sliten av å være sosial. Sånn som i dag har vi vært i 50-års feiring hjemme hos jubilanten. Var en del folk der, og kom stadig flere. Mange unger og voksne, så det var en del støy, prating og fliring. Jeg blir helt utslitt av det og får nærmest angst! Kjenner at nå må vi bare komme oss hjem! Bruker en del tid på å komme tilbake til meg selv. Er jo bare kjentfolk, men det nytter ikke. Mannen storkoser seg i slike selskaper. Jeg vil bare hjem!

Samme om jeg drar på kurs i forbindelse med jobben. Er aldri med på det sosiale utenom selve kurset. Må ha den tiden for meg selv. Småprating som blir på slike lunsjer, middager etc, jeg får helt fnatt. 

Har ingen problemer på en vanlig arbeidsdag, selv om vi er ganske mange på jobb da og. 

Drar ikke på senter/shopping når det er mye folk. Greier ikke å stå i kø, at det blir fryktelig trangt. Fryktelig sliten av en bytur (dagtid). 

Sikkert flere andre episoder jeg kunne nevnt også, men det er da noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt likt som deg! Angrer alltid på at jeg går innom byen før senvakter i helgene, for da blir jeg så sliten før jobb! (har lært nå) 

Etter sammenkomster med familie og slikt blir jeg helt paff når jeg kommer hjem, blir utrolig sliten! Så du er nok ikke alene. 

Anonymkode: 24195...f40

• Liker 1
Skrevet

Sånn har jeg det også. Etter tre dager med familieselskaper julaften, 1. og 2. juledag må jeg ha en eller to dager fri for å komme meg igjen. Jeg blir også mentalt sliten av mange planer/aktiviteter i løpet av en uke og har lært at jeg må begrense meg.

Det gikk et lys opp for meg da jeg leste om høysensitivitet og jeg forsto hvorfor jeg reagerer som jeg gjør. 

Anonymkode: 5fb7c...6b8

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, ..... skrev:

Lurer på om det er andre som er som meg...

jeg blir fryktelig sliten av å være sosial. Sånn som i dag har vi vært i 50-års feiring hjemme hos jubilanten. Var en del folk der, og kom stadig flere. Mange unger og voksne, så det var en del støy, prating og fliring. Jeg blir helt utslitt av det og får nærmest angst! Kjenner at nå må vi bare komme oss hjem! Bruker en del tid på å komme tilbake til meg selv. Er jo bare kjentfolk, men det nytter ikke. Mannen storkoser seg i slike selskaper. Jeg vil bare hjem!

Samme om jeg drar på kurs i forbindelse med jobben. Er aldri med på det sosiale utenom selve kurset. Må ha den tiden for meg selv. Småprating som blir på slike lunsjer, middager etc, jeg får helt fnatt. 

Har ingen problemer på en vanlig arbeidsdag, selv om vi er ganske mange på jobb da og. 

Drar ikke på senter/shopping når det er mye folk. Greier ikke å stå i kø, at det blir fryktelig trangt. Fryktelig sliten av en bytur (dagtid). 

Sikkert flere andre episoder jeg kunne nevnt også, men det er da noen.

Introvert? 

Anonymkode: 524f7...37c

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Introvert? 

Anonymkode: 524f7...37c

Har en mistanke om det, ja! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...