Gå til innhold

Jeg blør!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Satte inn en grønn OB for 1 time siden og blødde gjennom. Så nå bruker jeg både grønn OB og Always bind. Dette er skummelt, har aldri hatt så sterk blødning før og jeg føler meg helt handikappet :(:(:(:(

Skulle egentlig på middag sammen med kolleger i kveld men jeg avlyste. Det frister ikke å sitte sammen med dem og hele tiden ha følelsen av at det blør igjennom.

Har ikke smerter eller annet ubehag. Noen som har opplevd det samme?

Spontanabort er utelukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette i mens-perioden din? Blødningene kan variere fra gang til gang, men du kjenner kroppen din og hvis dette er helt ulikt det du pleier å ha, så ringer du legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja dette er i mensperioden min, men jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg blør minst 4 ganger mer enn normalt.

Hvis dette ikke gir seg innen i morgen tidlig ringer jeg legekontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Jeg har en og annen mens der jeg blør ufattelig mye de to første dagene, ikke så mye tredje dag.

Altså mye mer enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma sier alltid at man skal alltid ta blødningsforstyrrelser/smerter i underlivet og smerter i brystene alvorlig.

Derfor vil jeg bare be deg få dette undersøkt i etterkant ev. ringe legen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg fikk legetime i dag men da jeg skulle undersøkes der ble jeg i stedet sendt til sykehuset så de fikk tappet meg for blod. Legen sa det var vanskelig å undersøke noe når jeg blødde så kraftig så derfor ble det slik.

Etter at jeg var tappet ble jeg undersøkt og det var ingenting som indikerte spontanabort eller andre ting men nå har hvertfall blødningene stoppet. Føler meg helt fin nå, bare litt øm etter slangen som ble brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj da !!! Måtte de tappe deg??? :o

Jeg hadde også en voldsom sterk og voldsom og lang mens denne gangen. Blødde faktisk gjennom en tampong på en times tid, det har ikke skjedd før. Vondt å bruke tamponger også pga smerter i skjeden :-? Aner ikke hvorfor.

Har en teori om at når jeg hopper over mens en gang, så blir den mye kraftigere neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja de tappet meg for menstruasjonsblod ved å bruke en tynn slange som var koblet til en slags pumpe. Det var utrolig ekkelt men det måtte gjøres så det var bare å være tapper og forsøke å slappe av.

Heller litt ubehag der og da enn denne vanvittige blødningen. Turte ikke engang ligge i sengen min av frykt for å ødelegge madrassen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...