AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Ja, altså jeg sydde i natt, men hadde fra før av et sånt vanntett plasterlapp på et annet sår rett ved siden av. Han pellet jo av plasteret, men tydeligvis ikke godt nok, for jeg ser at plastikken til plasterlappen er sydd fast. Har prøvd å dra i den, men sitter fast og det gjor jo vondt siden det dras i såret da. Såe, hva gjør jeg? Dra innom fastlegen i morgen for å ta opp sting og sy på nytt? Kan ikke ta stingene nå for såret er jo langt fra grodd. Anonymkode: 679de...9a5
Ferny Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Jeg ville stukket innom fastlegen i morgen, det kan jo umulig være bra om plastikkbiten gror fast i huden. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Du lar alt være i fred. Ingen kan fjerne plasteret uten å fjerne stingene og fjerner du stingenee så kan du ikke sys på nytt. Dermed får du et sprikende stygt arr. River du i plasteret og river ut et sting eller flere så skjer det samme. Legg bandasje over det hele og la såret få fred til stingene skal taes. Anonymkode: d226b...62a 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du lar alt være i fred. Ingen kan fjerne plasteret uten å fjerne stingene og fjerner du stingenee så kan du ikke sys på nytt. Dermed får du et sprikende stygt arr. River du i plasteret og river ut et sting eller flere så skjer det samme. Legg bandasje over det hele og la såret få fred til stingene skal taes. Anonymkode: d226b...62a Ok, men hva om plasten gror fast inni såret da? Anonymkode: 679de...9a5
FruHudson Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 Dra til fastlegen din i morgen, og gjør som vedkommende sier. Ikke ta helseråd fra noen på et internettforum. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 ring legevakten å hør hva dem sier!! Anonymkode: 119e5...66b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #7 Skrevet 13. november 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, men hva om plasten gror fast inni såret da? Anonymkode: 679de...9a5 Det gjør det ikke. Og skulle det gjøre det så vil det bli avvist av kroppen. Anonymkode: d226b...62a 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå