Gå til innhold

Forstoppelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynner å bli litt desperat her og tenkte at vil det være noen god idé å svelge en god håndfull natreen suketter vil ikke det ha lakserende virkning? 

Anonymkode: 8e33b...dad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv en spiseskje olivenolje 

Anonymkode: 92ce5...118

Skrevet

Jeg har konstant forstoppelse selv som har videreført seg til Hemorider.. Jeg bruker lakserende middel fra Apoteket som fungerer ganske bra... Hvis du vil prøve en annen måte, så kan du prøve det den ovenfor sier :) Har faktisk ikke prøvd det selv.. Har hørt at det skal fungere :) Tillegg så fungerer te og kaffe for meg.. 

Skrevet

3 poser lakrisbåter...and wait for it...   :fart2:

Skrevet

Suketter og all annen dritt som inneholder skadelige tilsetningsstoffer bare forgifter kroppen og skaper mere forstoppelse på sikt. Bytt ut brød og melkeprodukter med haugevis av frukt og grønnsaker, særlig vannholdige ting som salat, agurk, ananas, melon, druer, fruktsmoothies, og drikk to store glass med vann med ferskpresset sitron i på morgenen. Snakker av erfaring.

Anonymkode: 54667...feb

• Liker 1
Skrevet

Du kan kjøpe toilax på apoteket. 

Anonymkode: c6511...1ef

• Liker 1
Skrevet

Svisker og annen tørket frukt er gull. På apoteket har de også senneste/hamburgerte som kan hjelpe (brukte denne ofte til eldre på sykehjemmet der jeg jobbet før). 

Anonymkode: 79f6c...8df

• Liker 1
Skrevet

Sliter med det samme selv, bare hos meg er det konstant.

Jeg prøver å leve normalt så langt det går med å drikke masse vann, spise svisker, mosjonere og spise sunt. Har også duphalac og microlax liggende i skapet. Kjekt å ha hjemme, om det skulle stoppe helt opp. Noe det ofte gjøre 😫

Anonymkode: bba5d...774

Skrevet

Movicol og Visiblin er ikke så harde på magen hvis man må ty til det. Duphalac kan gjøre at det sier "futt" mye. Microlax er nødløsning. Laxoberal over natten gjør bra nytte. 

Anonymkode: 0d943...272

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Suketter og all annen dritt som inneholder skadelige tilsetningsstoffer bare forgifter kroppen og skaper mere forstoppelse på sikt. Bytt ut brød og melkeprodukter med haugevis av frukt og grønnsaker, særlig vannholdige ting som salat, agurk, ananas, melon, druer, fruktsmoothies, og drikk to store glass med vann med ferskpresset sitron i på morgenen. Snakker av erfaring.

Anonymkode: 54667...feb

Litt idiotisk å råde noen til å kutte ut fiber. Haugevis av frukt og grønnsaker er heller ikke et godt råd. 

Anonymkode: 61599...96a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...