AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Har du hatt det? Jeg er 26 år og hat aldri født et barn, men jeg kjenner en klump på innsiden av skjeden som ikke har vært der før. Jeg tror det er livmor jeg kan kjenne og jeg kan ta tuppen fingen rundt denne klumpen. Dette kommer etter ubehag i underlivet. Jeg trodde jeg holdt på å få urinveisinfeksjon, og la ikke merke til denne klumpen før. Jeg har ikke hatt noe særlig sexlyst på en stund så jeg kjente ikke etter på innsiden før i dag... og jeg er rimelig sikker på at jeg aldri har kjent den klumpen før. Tror dere jeg har livmorfremfall? Jeg skal ringe til legen i morgen, men jeg ville høre hva erfaring andre har. PS. Jeg var til gynekolog i fjor og tok celletest, og alt virka normalt. Anonymkode: b0229...8f2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Har moderate smerter nå. Før var det bare ubehag. Anonymkode: b0229...8f2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Det er ikke livmortappen du kjenner da? Hvor langt ned den sitter varierer med syklusen. Hvor nøyaktig kjenner du denne klumpen? Hvor stor er den? Og kan du beskrive dette ubehaget litt bedre? Anonymkode: 02c5b...b6e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke livmortappen du kjenner da? Hvor langt ned den sitter varierer med syklusen. Hvor nøyaktig kjenner du denne klumpen? Hvor stor er den? Og kan du beskrive dette ubehaget litt bedre? Anonymkode: 02c5b...b6e Det er sikkert det, men jeg har aldri kunnet kjenne den før bare nedbør å stikke fingen inn i skjeden. Ikke under mensen en gang. Smertene er vanskelig å forklare. Det er et slags trykk i underlivet og jeg har smerter på siden og bak pubisbenet. Har også ryggsmerter. Anonymkode: b0229...8f2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sikkert det, men jeg har aldri kunnet kjenne den før bare nedbør å stikke fingen inn i skjeden. Ikke under mensen en gang. Smertene er vanskelig å forklare. Det er et slags trykk i underlivet og jeg har smerter på siden og bak pubisbenet. Har også ryggsmerter. Anonymkode: b0229...8f2 Jeg tror livmorfremfall er ganske sjeldent altså mht alderen din og at du ikke har barn. I hvert fall hvis du er normalt aktiv. Kan det tenkes at du aldri har kjent livmortappen før fordi du ikke har tenkt over den? Jeg kjenner lett min med fingrene hvis jeg går inn for det; helt normalt. Men det er også en del som vanskelig kan kjenne den, og det er også helt normalt. Vi er skapt forskjellig. Jeg vil anbefale deg å gå til lege/gynekolog med smertene dine. Anonymkode: 02c5b...b6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå