AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 Noen her som har fjerna mandler pga det? Har slitt med hovne mandler siden 2011. Av en eller annen grunn startet det etter jeg en gang satte mat fast i halsen i 2011 og slet med å få den opp (selv om det høres rart ut?!) Ikke lenge etter den hendelsen fikk jeg feber og mandlene svulmet opp og fikk bihulebetennelse. Etter det slet jeg konstant med mandlene. Før bare kom det og gikk det, nå føler det mer kronisk ut. Og ALLTID svulmer mandlene opp ved leggetid. De blir så store, jeg blir tørr i halsen og sliter med pust. Må sette meg opp for å sove de verste dagene. Fikk i fjor innvilget time til operasjon, men har måtte utsette det faktisk et helt år fordi innkallingen har kommet på tidspunkt det passer helt jævlig med jobb, familie og utdanning. Venter på ny innkalling og tenker jeg bare må ta den neste gang..... Nå kommer dte ofte opp mandelstener fra halsen som lukter jævlig. Skyller med corsodyl. Håper på andre tips hvis dere har.. Har flere ganger vært hos lege, blant annet sjekket meg for astma grunnet dårlig pust. Aldri har det vært pga bakterier.... Har ofte vært redd for KREFT, men da hadde jeg vel ikke vært i live etter 6 år?! Anonymkode: e0361...69f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå