Gå til innhold

vet noen hvem du er?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det har jeg tenkt på - jeg selv er ikke registrert bruker her, og hadde jeg vært det ville jeg trolig ikke fortalt venner/familie hva jeg kalte meg. Derimot kjenner jeg identiteten til enkelte brukere her (ingen grunn til panikk, det er meget anstendige brukere. vedkommende har dessuten fortalt meg dette selv). Og så tenker jeg at det er forskjellig hvordan folk bruker forumet; noen er kverulanter, forteller åpenhjertig om sexliv og samlivsproblemer, mens andre holder seg til oppskrifter, hobbytips og enkelte andre "uskyldige" temaer.

Så det jeg lurer på er vel følgende:

- har det noe å si for hva du skriver her at/om folk i "virkeligheten" vet hvem du er?

-har du flere identiteter her inne? Eller skriver du "spiselige" innlegg under nicket ditt, og andre innlegg som gjest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger ikke skjul poå hvem jeg er! Folk kan lett finne ut det. Noen her kjenner jeg personlig også. Jeg er stolt av den jeg er, men det er selvsagt enkelte ting jeg ikke vil dele med alt og alle. Men jeg har tenkt tanken på å moderere meg selv litt så det blir litt vanskeligere å finne ut hvem jeg er.. :wink:

Skrevet

det er flere her som kjenner meg i virkeligheten, jeg skriver allikevel ikke bare kakeoppskrifter og har lagt ut om både seksualliv og problemer, tanker og meninger.

jeg er meg, så jeg er nok lett å kjenne igjen også tror jeg. :wink:

Skrevet

Ja. Jeg sier ikke alt til mine foreldre, og hadde ikke likt at de, eller venner av de satt og leste hva jeg skrev. Det er en grunn til at jeg er anonym,..

Jeg er ikke registrert som flere brukere nei, men jeg har skrevet innlegg som gjest for å forhindre at identiteten min skal bli gjenkjendt av folk hjemme (evt. sambo som kjenner nicket mitt).

Har aldri skrevet "mobbe-innlegg" som gjest.

Skrevet

Nei ingen kjenner meg her , for det jeg vet ivertfall..Jeg kjenner heller ingen..

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg holder gjerne litt igjen på de mest kinky detaljene på sexforumet, for jeg har ei venninne som er her inne og titter avogtil ;)

Men sånn ellers så er jeg meg selv, skriver aldri noe som en gjest.

Tror ikke det er noen andre som vet hvem jeg er, men jeg gidder liksom ikke ringe mamma og fortelle henne hvor hun skal gå og lese om hva jeg synes om hvor teit hun kan være når hun slenger dritt til pappa :tunge1:

Som wodan, så er jeg trygg på hvem jeg er og hva jeg står for, er vant til en diskusjon i ny og ne, så KG-nina er egentlig den samme som virkeligheten-nina :)

Gjest ik innl *Fiona*
Skrevet

Opererer stort sett under nicket mitt, enten jeg er innlogget eller ikke. Det har hendt jeg har brukt et annet navn, som regel det samme hver gang, men ikke for "uspiselige innlegg", jeg står for samme sak.

Og så hender det, hvis det er noe veldig personlig, eller leit, at jeg bruker et annet navn. Mest fordi Fiona er blitt veldig lik meg IRL etter hvert, hun har tatt form gjennom de tre årene jeg har vært mer eller mindre til stede her, og siste året er hun blitt - ja, meg, egentlig.

Så det HAR streifet meg at jeg burde lese gjennom alle innleggene mine før jeg eventuelt avslører nicket til noen jeg kjenner :ler: ikke fordi jeg har løyet eller har noe å skjule, men fordi alt kan tas ut av kontekst og vris på - og når jeg forteller eller føler, så er det jo ganske personlig. Blir litt "dagbok" over det, og grunnen til at jeg er på KG er av og til at jeg vil slippe å prate med andre om det. Det er litt deilig å lufte vettet uten at noen jeg kjenner godt må mene noe om det, eller bli såret uten grunn, eller misforstå osv.

Når jeg tenker meg om burde jeg hatt et reserve nick - sånn at alle som kjenner meg gjennom forumet vet at det er Fiona, men eventuelle bekjente av meg ser bare det jeg vil de skal se :ler:

Tross alt har en del av oss en ganske "intern" humor og tone, som ikke ville vært så lett å sette seg inn i for andre. Vet om et par beskjente som ville fått bakoversveis hvis de visste om enkelte av tingene jeg har spøkt med her 8)

Gjest Valhalla
Skrevet

Nei det synes jeg hadde vært flaut. Ung mann på et kvinneforum liksom...

Gjest Ninakanin
Skrevet
Nei det synes jeg hadde vært flaut. Ung mann på et kvinneforum liksom...

:ler: åååååååh :kose:

Skrevet

noen vet hvem jeg er og jeg vet hvem noen er, noe som bekymrer meg fint lite.

Gjest en liten snill gjest
Skrevet

Jeg er gjest, og synes det er greit. Ikke fordi at ingen skal gjenkjenne meg men av praktiske årsaker.

Har hittil ikke lagt inn noen pirrende hemmeligheter eller forferdelig samlivsproblemer....... men har kommentert en masse ut ifra egne erfaringer. Men på en skikkelig og ryddig måte, ikke noe mobbing her... men kan godt være uenig og være litt syrlig noen ganger.

:rosaengel:

Gjest GreenSky
Skrevet

Mange her som vet hvem jeg er ja, men det er fordi jeg har blitt kjent med mange etter at jeg registrerte meg. Har vært og lønsja med en av KG-jentene nå, f.eks.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jeg vet ikke om det er noen som kjenner igjen meg fra virkligheten. Men har faktisk svärt liten tro på at det ikke er noen her inne som vet hvem jeg er :wink: Det er ganske lett å "avslöre" meg , hvis det först er noen her inne som kjenner meg... Har en liten anelse om at det finns jenter her.. som vet! Men det er bare litt spennende (eller..ehh)!

Jeg skriver det jeg mener alltid under nicket mitt, og er ALDRI gjest. :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet
Så det jeg lurer på er vel følgende:

- har det noe å si for hva du skriver her at/om folk i "virkeligheten" vet hvem du er?

Nei, men det kommer kanskje an på hvem det er... det er forskjell på sjefen min f.eks. og en venninne.

-har du flere identiteter her inne? Eller skriver du "spiselige" innlegg under nicket ditt, og andre innlegg som gjest?

Bare en identitet. Noen ganger gjest, spiselige innlegg da også.

Gjest trådstarteren...
Skrevet

det er jo det jeg tenker på - jeg ser jo at folk oppfører seg litt ulikt her:) Men at langt de fleste oppfører seg "som seg selv", dvs at de sier det de mener og står for det. Jeg har selv vært ærlig og aldri mobbende (men kanskje litt ekstra indignert innimellom)i de innleggene jeg har skrevet her, men det har hendt at jeg har tenkt på om jeg ville skrevet det samme om jeg hadde et fast nick, i hvert fall om noen visste om det... Samtidig er jo et "fast navn" gjenkjennelig og gjør det lettere for andre brukere å bli kjent med deg, i motsetning til alle vi gjestene som man ikke alltid vet helt hvordan man skal tolke.

Har også inntrykk av at noen av brukerne kanskje beveger seg på kanten av det som virker troverdig, har meninger de vet er provoserende, eller at de har ganske underlige oppfatninger av virkeligheten, feks. Så lurer jeg på om disse "bevisst" skjuler seg bak et nick, eller om de ikke bryr seg om at folk vet hvordan de er på ordentlig.

Gjest trådstarteren...
Skrevet

(ja og en ting til - jeg tror jo egentlig ikke det er noen som helst av de seriøse brukerne her som framstår som reflekterte i de fleste debattene, som innimellom er anonyme troll...hehe. Mere det om man feks skriver om sex/samliv som gjest, eller om man ikke føler noe behov for å "skjule" seg. Synes jo det er fint at folk er seg selv i de ulike foraene, samtidig hadde jeg selv blitt pinlig berørt om kjæresten til broren min feks la ut om sexlivet deres her... :oops: )

Skrevet

To av mine gode venninde, ei venninde frå "gammalt" av og kjæresten min veit kven eg er her, og eg veit kven dei er.

Veldig lett å "finne" meg sidan eg er av minoriteten som skriv nynorsk. Dessuten er alt eg skriv veldig "meg". Robinie sa i alle fall at ho såg med EN gang at det var meg. Hehe...

Held ikkje bevisst noko tilbake her, men kanskje ubevisst? Er litt unaturlig for meg å legge ut om alt typen min og eg finne på etter leggetid, når eg veit folk som kjenner meg er her. Det hadde forøvrig vore unaturlig for meg uansett. Skriv heller ikkje mykje om typiske kjæreste-problem, sidan typen min er nyskjerrig og les det meste eg skriv.

Trur ikkje har skrive innlegg som gjest..? Men det kan eg godt finne på å gjere. Viss eg vil ha svar på noko av meir personlig art. Ville aldri vore gjest for å slenge drit i alle fall.

Syns ikkje det er noko problem at folk veit kven eg er her på KG, berre artig det! Men eg hadde nok ikkje syns det var veeeldig festlig om mamma og pappa satt og nilas alt eg skreiv. :wink:

Skrevet

Jeg kjenner ingen her på KG personlig og ingen har gitt uttrykk for at de vet hvem jeg er. Men jeg er lett gjenkjennelig for de som omgås meg, jeg har flere steder fortalt hvor jeg er fra, hvilken bydel jeg bor i, hva jeg studerer osv. Det bryr meg ikke om noen kjenner meg igjen, jeg er den jeg er. Og forøvrig skriver jeg innlegg alltid under mitt registrerte nick.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...