Gå til innhold

Angst

sjokoladeelskeren

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heihei!

Er det normalt å få angst hver gang kjæresten er med andre venninner? Fikk nettopp en melding av han der han skrev at han skal ut å skru på en bil med en kompis og ei venninne, og nå sitter jeg her mens hjertet pumper for harde livet, jeg skjelver, er kvalm og klarer ikke å konsentrere meg om de leksene jeg hadde planer om å gjøre i kveld. Jeg vet at jeg ikke kan nekte han slike ting og at han må få lov til å ha det gøy med andre jenter enn meg, men det er så vanskelig for meg. Vi har vært sammen i 3 år og jeg stoler jo på han, men jeg blir så sinnsykt paranoid når han er med andre jenter. Slik har jeg det hver gang han er med andre, og det er så utrolig slitsomt.

(Btw så er vi begge 19 år)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om din reaksjon er litt voldsom. Mange kan sikkert bli urolige, tenke noen tanker rundt det, engste seg litt for å bli bytta ut, miste osv. Det er litt det som er å elske. Du stoler ikke på ham, det er kun ord. Hadde du stolt på ham hadde du ikke reagert som du gjør. 

Anonymkode: 9335e...91c

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som om din reaksjon er litt voldsom. Mange kan sikkert bli urolige, tenke noen tanker rundt det, engste seg litt for å bli bytta ut, miste osv. Det er litt det som er å elske. Du stoler ikke på ham, det er kun ord. Hadde du stolt på ham hadde du ikke reagert som du gjør. 

Anonymkode: 9335e...91c

takk for svar, du har kanskje rett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...