Gjest Timaras Skrevet 16. november 2016 #21 Skrevet 16. november 2016 Godtar ikke rus. Så han hadde blitt singel rimelig fort.
Saraby Skrevet 19. november 2016 #22 Skrevet 19. november 2016 Tråden er ryddet for innlegg som bryter med kvinneguiden regler, samt svar til dette.. * Noe som tilrettelegger for, forherliger eller oppfordrer til brudd på norsk lov. Man kan diskutere eksisterende lovverk, men debatt rundt f,eks. bruk av rusmidler som er ulovlige i Norge vil bli slettet. - Saraby, mod.
PaperFlower Skrevet 20. november 2016 #23 Skrevet 20. november 2016 Jeg ville ikke ha kalt det tillitsbrudd, da han strengt tatt ikke hadde gjort noe for å ødelegge tilliten. Men jeg hadde blitt veldig skuffet, og vi hadde blitt nødt til å ta en ordentlig prat etterpå. Jeg er ikke interessert i å date noen som ødelegger kroppen sin med dop. Det finnes selvsagt folk som kan ta det én gang og være ferdig med det, men det er absolutt ikke verdt risikoen.
Saraby Skrevet 20. november 2016 #24 Skrevet 20. november 2016 Tråden er ryddet for innlegg som bryter med kvinneguiden regler, samt svar til dette.. * Noe som tilrettelegger for, forherliger eller oppfordrer til brudd på norsk lov. Man kan diskutere eksisterende lovverk, men debatt rundt f,eks. bruk av rusmidler som er ulovlige i Norge vil bli slettet.Tråden stenges på grunn av gjentatte ryddinger. - Saraby, mod. 1
Fremhevede innlegg