Gå til innhold

Godtar dere dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere gjort om typen brukte ecstasy på fest? Jeg mener dette er fullstendig tillitsbrudd.

Anonymkode: 51dd0...ab7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke på det som et tillitsvrudd med mindre han har lovet å ikke gjøre det. Hadde trengt mer informasjon for å vite hva jeg hadde gjort.

Anonymkode: 8f8ec...369

• Liker 5
Skrevet

Bytter ut alkohol m E på fest og blir høy og veldig pratsom. Mister søvnen og klarer ikke sove. Er det veldig vanlig å bruke dette på fest i 30 års alderen? Er det bare jeg som er gammeldags?

Skrevet

Jeg synes tillitsbrudd er et veldig merkelig og lite treffende begrep å bruke om noe sånt, da det for meg ikke er noe et vanlig forhold har noen klare "regler" om. Men det er selvfølgelig helt i orden å mene at det ikke er greit, samme hvem som gjør det, og forhold er jo i prinsippet helt frivillige.

Anonymkode: 78b2b...430

• Liker 7
Skrevet

Om han hadde prøvd det med viten og vilje, så hadde eg sagt adios. Eg gidder ikkje å ha noe forhold til narkiser eller folk som skal prøve alt mulig dritt.

• Liker 4
Skrevet

Det kommer helt ann på. Nå har jo jeg og typen hatt samtalen om hvor grensen går ved dop (og det er at det ikke er greit), og da er det klart at det er et tillitsbrudd. 

Ellers er det litt common sense. Om han hadde tatt en rev på et nachspiel hadde jeg ikke reagert. Hadde han derimot poppet piller på byen hadde jeg syntes det var ansvarsløst og umodent, spesielt siden vi har barn. Hadde med andre ord ikke tolerert det.

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bytter ut alkohol m E på fest og blir høy og veldig pratsom. Mister søvnen og klarer ikke sove. Er det veldig vanlig å bruke dette på fest i 30 års alderen? Er det bare jeg som er gammeldags?

Noen steder/i noen miljøer er det nok vanlig ja. Hvis han vet at han får ren MDMA er det jo usannsynlig mye tryggere enn alkohol, men det er ikke helt uvanlig at folk ikke egentlig vet hva som er i pillene eller pulveret de kjøper.

Som de andre sier spørs det jo om dere har noen avtaler på hva som er greit å ruse seg på. Hvis han spiser det han kommer over av piller kan han ha et alvorlig problem, hvis han har tatt et bevisst valg om å bytte ut alkohol med MDMA kan det tyde på at han vet hva han driver med.

Uansett må du snakke med ham, finne ut hva han tar, om han vet det er rent, hvorfor han bruker det osv osv. Dere må finne ut hva dere skal gjøre.

Skrevet (endret)

Ville ikke kalt det tillitsbrudd. Men ville ikke vært kjæreste med en som tok stoffer og dermed risikerte å ødelegge sine hjerneceller.

Endret av exictence
  • Liker 2
Skrevet

Han hadde ikke vært sammen med meg lengre, for å si det sånn. Jeg godtar ikke narkotika. Uansett

• Liker 7
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville dere gjort om typen brukte ecstasy på fest? Jeg mener dette er fullstendig tillitsbrudd.

Pakket kofferten og tatt i fra han nøklene, meldt fra til politiet for å unngå å innkriminalisere meg selv. 

Anonymkode: d5041...733

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville ikke vært sammen med en som brukte ulovlige stoffer.

• Liker 3
Skrevet
På 12.11.2016 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Hentet nøklene hans. Sagt "Adios". Slått av mobilen, dratt hjem. Låst døren og startet på resten av livet når jeg våknet morgenen etter.

Så enkelt. Knark er uaktuelt, enten det kommer i sprøyte på hospits, som svindyre striper på et speil eller som piller.

Anonymkode: be826...ae1

• Liker 2
Skrevet

Vel, hadde ikke blitt sammen med en som bruker dop i utgangspunktet. Hadde han vært tidligere narkoman og fått et tilbakefall så er det terapi eller kroken på døra. Hadde det vært førstegangsforsøk hadde jeg tenkt at jeg ikke egentlig kjenner fyren, så kroken på døra. 

• Liker 1
Skrevet
På 12.11.2016 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Tror det forholdet hadde røket ganske fort. 

Skrevet

Jeg tolererer ikke bruk av ulovlige stoffer, og det vet min samboer. For meg ville det altså vært et stort tillitsbrudd.

• Liker 1
Skrevet

Jeg godtar ikke bruk av narkotika, ei heller andre kriminelle aktiviteter eller lovbrudd. Så enkelt er det. Ingen fare dog, samboer drikker ikke engang alkohol. 

Skrevet

Helt OK.

Er ikke tillitsbrudd hvis man ikke har noe imot det eller han ikke lyver om det.

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som forherliger brudd på norsk lov, samt svar til dette.

-Saraby, mod.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg hadde aldri godtatt bruk av narkotika.

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som forherliger brudd på norsk lov.  -Saraby, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...