Gå til innhold

Favorit barn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme for helgen hos mine foreldre, men jeg vurderer å reise hjem i morgen tidlig, rett og slett fordi jeg ikke orker foreldrene mine nett nå.

Jeg er 21, og min bror er 18. I alle år har lillebroren min vært en drittsekk, jeg har ikke veldig mye med han å gjøre ellers enn når jeg er hjemme. Uansett, med en gang han kommer hjem lager han sur stemning, det er kvalmt å høre hvordan han behandler foreldrene mine.. Har ved flere anledninger sagt i fra til han, foran dem, at dette ikke er greit.. Det er jeg som får kjeft da, så det er har jeg sluttet helt med! 

Men i dag renner virkelig begeret over for meg.. Helt sidden han kom i 6 tiden har han vært frekk, sint og jævlkg stygg i kjeften, rett og slett.. 

Når han hadde gått å lagt seg spurte jeg mamma, PENT, om når vi skulle på butikken i morgen.. og da kjefter hun tilbake at det visste vel ikke hun. Så sier jeg at hun må da roe seg ned, var et spørsmål.. og da er plutselig JEG frekk og hisser meg opp? Jeg stilte et spørsmål HYGGELIG, og det er nok til at glasset bikker over for de når det kommer til meg... Og jeg overdriver ikke, jeg er slltod super hyggelige med dem fordi jeg vet det ikke har vært lett med minste mann..

altså, hvorfor favorittiserer de han?? Noen som har vært borten for dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor broren din hjemme? Kan det være tonen er så dårlig hjemme, at det har blitt slik at glefsing til hverandre er normalen blitt?

Anonymkode: 9732b...3fa

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt hos min familie.. Min bror er 23 år og bor enda hjemme, men så er han transe så kan ha sine perioder med glefsing (humørsvingninger Issues siden han prøver å finne seg selv). Klarer å være hjemme max en uke før det blir for mye. Kanskje broren din har noen "problemer"  som kan være verdt å snakke om? 

Anonymkode: d62fe...d76

Skrevet

Kjenner meg igjen, min yngre bror er favoritt barnet, å alt han gjør å har gjort er så stort, han har liksom fått det til her i livet i motsetning til meg, men nå har han blitt arbeidsledig å må selle unna endel " leketøy", dette har jeg fått vite av andre men mine foreldre har ikke sagt noe, kjenner litt skadefryd...

Anonymkode: 6df05...415

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...