Gjest arbeidslyst Skrevet 25. november 2004 #1 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har så gjerne lyst på en sosial jobb, der jeg får prate med folk og ordne/organisere ting. Er det noen her som har en jobb der de får være sosial, eller en jobb de brenner for? Hva jobber du med? Hvilke ting gjør at du liker jobben din, hva driver deg? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 25. november 2004 #2 Del Skrevet 25. november 2004 Den mest sosiale jobben jeg har hatt er en sekretær/resepsjonistjobb. Trivdes veldig godt jeg, møtte masse folk, både som jobbet sammen med meg + alle som var innom. I en slik stilling har du også muligheten til å organisere/ordne ting som du sier. I tillegg er det muligheter for å komme seg videre i bedriften/organisasjonen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiling Skrevet 1. desember 2004 #3 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg er sivilingeniør, og det er faktisk også en ganske sosial jobb. Jeg jobber i et prosjekt, og der er vi en gruppe som jobber tett: vi ivaretar hvert vårt fagfelt, men vi skal jo lage ett produkt, og da er det nødvendig med ganske omfattende og tett samarbeid også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 1. desember 2004 #4 Del Skrevet 1. desember 2004 Å være journalist, slik jeg er, er en utrolig sosial jobb. Det handler jo stort sett om å møte og snakke med mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest arbeidslyst Skrevet 2. desember 2004 #5 Del Skrevet 2. desember 2004 Takk for svar folkens! Tar gjerne i mot flere innspill. Kunne godt tenkt meg å bli journalist, men har ikke karakterer til det, snittet mitt er ikke høyere enn 4,6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest arbeidslyst Skrevet 2. desember 2004 #6 Del Skrevet 2. desember 2004 Takk for svar folkens! Tar gjerne i mot flere innspill. Kunne godt tenkt meg å bli journalist, men har ikke karakterer til det, snittet mitt er ikke høyere enn 4,6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 2. desember 2004 #7 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg er bibliotekar, det er i høyeste grad en sosial jobb. Kommer jo ann på hvor/hvordan du jobber da, sitter du i skranke, veiledning osv. må du være sosial og omgjengelig, og du treffer masse hyggelige mennesker hver dag. En bra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå