AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Jeg har hatt symptomer på urinveisinfeksjon de siste dagene. Har hatt det noen ganger før, og stort sett har det gått over av seg selv ved at jeg har drukket rikelig. I ettermiddag begynte jeg å få vondt i ryggen, og det gjør fortsatt vondt nede ved korsryggen. Siden dette er i nærheten av nyrene begynner jeg å lure på om infeksjonen har spredd seg dit. Har noen av dere hatt det? Hva var symptomene? Siden jeg er alene med et lite barn, kommer jeg meg ikke til legevakt før i morgen. Anonymkode: ece9b...f0c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #2 Skrevet 11. november 2016 Har du feber? Anonymkode: 6ad21...fd2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 Nei, ingen feber😊 Anonymkode: ece9b...f0c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 Jeg hadde iallefall feber og oppkast da jeg fikk nyrebekkenbetennelse. Men merket ingenting til den typiske ryggvondten, så symptomene varierer nok litt. Uansett ikke noe å drøye for lenge, blir fort gørrsjuk når det først setter seg i nyrene. Anonymkode: f8108...e4e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #5 Skrevet 11. november 2016 Jeg har hatt nyrebekkenbetennelse og da hadde jeg vondt i ryggen og fikk veldig høy feber. Hvis du har mistanke ville jeg ikke nølt med å ringe legen. Anonymkode: 7d24d...178
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #6 Skrevet 11. november 2016 Takk for svar. Ringte legevakten tidligere og de ville ha meg inn til sjekk. Da det ordnet seg med akutt barnevakt reiste jeg bort. Testet positivt for urinveisinfeksjon. Har lett feber på 37.8. Hun trodde ikke det hadde spredd seg til nyrene da jeg ikke fikk veldig vondt da hun trykket mot dem. Jeg kjenner at det verker i rygg og side, men kan legge meg uten å være for bekymret nå. så det skal jeg endelig.😊 Anonymkode: ece9b...f0c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #7 Skrevet 12. november 2016 For å si det sånn; du merker fort hvis du får nyrebekkebetennelse. Da blir du styrtsyk med høy feber. Anonymkode: cec53...66a 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #8 Skrevet 13. november 2016 TS her. det som startet med uvi utviklet seg likevel til å bli nyrebekkenbetennelse. I går hadde jeg veldig vondt i ryggen og siden. Sov ekstremt dårlig i natt. Hadde også feber og frysninger. I dag tok jeg nok en tur på legevakten hvor jeg fikk påvist at infeksjonen hadde spredd seg oppover i systemet. Det er utrolig vondt. Men med sterkere antibiotika skal det nok gå fort over. Anonymkode: ece9b...f0c
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #9 Skrevet 13. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. det som startet med uvi utviklet seg likevel til å bli nyrebekkenbetennelse. I går hadde jeg veldig vondt i ryggen og siden. Sov ekstremt dårlig i natt. Hadde også feber og frysninger. I dag tok jeg nok en tur på legevakten hvor jeg fikk påvist at infeksjonen hadde spredd seg oppover i systemet. Det er utrolig vondt. Men med sterkere antibiotika skal det nok gå fort over. Anonymkode: ece9b...f0c Uff, så trasig. God bedring! Anonymkode: f8108...e4e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå