Gå til innhold

Første Tinder date..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sender han ikke melding så er han ikke interessert. Enkelt og greit.

MEN det betyr etter noen dager,ikke samme dag eller dagen etter. Mange menn er redde for å virke for på og needy ved å ta kontakt og det bør være litt gi og ta i det der....sender han ikke melding etter 2-3dager derimot=ikke interessert 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid sendt melding først om han ikke rekker det. Sender alltid samme dag eller dagen etter, noe sånt som "hei. Takk for en koselig dag/kveld/natt. Håper du kom deg trygt hjem. Hadde vært kos å gjenta det en gang om du har lyst." Selvfølgelig med varierende utfall. Sendte også først til nåværende kjæreste. Det ødelegger uansett ingenting, heller det motsatte. Om han ikke er interessert blir han ikke interessert bare fordi du sender melding, men om han ikke helt har bestemt seg kan det godt dutte han til å velge å møtes igjen 😊

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke bare droppe spill og heller gjøre det du har lyst til. :)

Etter min første date så sendte jeg han melding rett etter jeg kom inn døren så og si, fikk svar med en gang. :) Var med noe internt fra daten + at det var hyggelig og møte han osv. Etter det har vi snakket hver dag, svarer når vi kan uten å tenke om det ha gått tre sekunder eller 2 timer eller hvor lang tid den andre bruker... Møttes mange flere ganger.  Ikke gjør det så inviklet. (Er ikke alle som har behov for å snakke hver dag da, så du må jo se an den andre personen litt og møte hverandre på samme nivå)

Anonymkode: adbd2...0e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...