AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Var på en superhyggelig Tinder date igår. Eller det var i hvertfall det jeg syntes. Praten gikk lett, han sa han syntes jeg var penere enn på bildene osv. Forventet litt å få en melding fra han idag, men har ikke hørt noe. Hvor mange dager bør jeg vente før jeg bør innse at han ikke vil treffes igjen? Anonymkode: cafe1...37c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #2 Skrevet 11. november 2016 Send en melding selv? Anonymkode: f1c75...cd7 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Send en melding selv? Anonymkode: f1c75...cd7 Helt ærlig er jeg vant med at mannen sender melding og takker for daten eller spør når vi skal sees igjen ganske kjapt etter første møte, har aldri rukket å tenke at jeg kan sende først. Men samtidig føler jeg jo at når en fyr ikke sier noe mer så.. burde man kanskje ta hintet:( Anonymkode: cafe1...37c 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt ærlig er jeg vant med at mannen sender melding og takker for daten eller spør når vi skal sees igjen ganske kjapt etter første møte, har aldri rukket å tenke at jeg kan sende først. Men samtidig føler jeg jo at når en fyr ikke sier noe mer så.. burde man kanskje ta hintet:( Anonymkode: cafe1...37c Kanskje han tenker det samme om deg, at siden du ikke tar kontakt så er ikke du interessert. Anonymkode: 4e8a1...366 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #5 Skrevet 11. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han tenker det samme om deg, at siden du ikke tar kontakt så er ikke du interessert. Anonymkode: 4e8a1...366 Tror du?:p jeg har liksom aldri vært borti menn som ikke tør å ta initiativ.. hvertfall ikke voksne menn. Kan se an å sende han en melding på søndag eventuelt:( Anonymkode: cafe1...37c 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #6 Skrevet 11. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du?:p jeg har liksom aldri vært borti menn som ikke tør å ta initiativ.. hvertfall ikke voksne menn. Kan se an å sende han en melding på søndag eventuelt:( Anonymkode: cafe1...37c Jeg er mann og noen ganger venter jeg med å sende melding. Ikke fordi jeg ikke tør å ta initiativ, men fordi jeg synes det er slitsomt med damer som alltid forventer at mannen skal gjøre det. Gidder ikke det i lengden. Anonymkode: b249e...88e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #7 Skrevet 11. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann og noen ganger venter jeg med å sende melding. Ikke fordi jeg ikke tør å ta initiativ, men fordi jeg synes det er slitsomt med damer som alltid forventer at mannen skal gjøre det. Gidder ikke det i lengden. Anonymkode: b249e...88e Da tror jeg neppe du var så veldig interessert i utgangspunktet, men greit å vite Anonymkode: cafe1...37c 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #8 Skrevet 11. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da tror jeg neppe du var så veldig interessert i utgangspunktet, men greit å vite Anonymkode: cafe1...37c Tenker det samme om damene som bare sitter der å venter Anonymkode: b249e...88e 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #9 Skrevet 11. november 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker det samme om damene som bare sitter der å venter Anonymkode: b249e...88e Jeg kommer som sagt til å sende han en mld søndag om jeg ikke hører noe:) det blir vel litt fjollete hvis begge sitter å tenker at den andre skal sende først hvis man i utgangspunktet har lyst å møtes igjen. Ikke rart vi er single😁 Anonymkode: cafe1...37c 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #10 Skrevet 11. november 2016 Den som blei invitert på daten tar kontakt først og takker for treffet. Er det ikke slik det 'er' da? Anonymkode: eb237...83a 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #11 Skrevet 11. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den som blei invitert på daten tar kontakt først og takker for treffet. Er det ikke slik det 'er' da? Anonymkode: eb237...83a Nytt for meg i såfall:P er det noen i tråden som har vært i min situasjon? (damer) Anonymkode: cafe1...37c 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #12 Skrevet 12. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nytt for meg i såfall:P er det noen i tråden som har vært i min situasjon? (damer) Anonymkode: cafe1...37c Ja. Men jeg sendte melding først og sa at jeg hadde hatt det hyggelig og ga han noen komplimenter. Fikk et halvhjertet svar mange timer etter (ikke et takk, ingen komplimenter tilbake), og DA tok jeg et hint. Men jeg angrer ikke på at jeg sendte ham en melding. Jeg likte ham, og når jeg liker noen sier jeg det rett ut. At det ikke var gjensidig er en annen sak, men sånn er livet. Jeg orker ikke bruke tid på å spille spill. Anonymkode: e355a...c4b 4
Citpensacola Skrevet 12. november 2016 #13 Skrevet 12. november 2016 Du "bør" da ikke vente i det hele tatt? Jeg skjønner virkelig ikke at folk er så barnslige at de driver med "strategi" og "spill" i sånne situasjoner. Synes du det var hyggelig og vil gjenta det så må du da for pokker meg si ifra, og ikke sitte og gruble og vente på at noen ANDRE skal ta initiativ. Makan... 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #14 Skrevet 12. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Men jeg sendte melding først og sa at jeg hadde hatt det hyggelig og ga han noen komplimenter. Fikk et halvhjertet svar mange timer etter (ikke et takk, ingen komplimenter tilbake), og DA tok jeg et hint. Men jeg angrer ikke på at jeg sendte ham en melding. Jeg likte ham, og når jeg liker noen sier jeg det rett ut. At det ikke var gjensidig er en annen sak, men sånn er livet. Jeg orker ikke bruke tid på å spille spill. Anonymkode: e355a...c4b Huff, er ca dette jeg frykter ja. Har hørt med venninner også og de har akkurat samme erfaring :s så tror jeg bare lar det ligge for å være ærlig. Gidder ikke løpe etter menn, de vet hva de vil ha:/ Anonymkode: cafe1...37c 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #15 Skrevet 12. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff, er ca dette jeg frykter ja. Har hørt med venninner også og de har akkurat samme erfaring :s så tror jeg bare lar det ligge for å være ærlig. Gidder ikke løpe etter menn, de vet hva de vil ha:/ Anonymkode: cafe1...37c Men var du noe å tape på å sende ham en melding? Sånn egentlig? Anonymkode: e355a...c4b 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #17 Skrevet 12. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men var du noe å tape på å sende ham en melding? Sånn egentlig? Anonymkode: e355a...c4b Jeg ble dumpa av den forrige jeg datet, så tanken på å få avslag midt i fleisen igjen er ikke så fristende:p tror det blir en stund til jeg dater igjen for å si det sånn Anonymkode: cafe1...37c 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #18 Skrevet 12. november 2016 Jeg takker alltid etterpå. Ikke alle som er vant med å gjøre det heller. kvinne 27 😊 Anonymkode: 4552d...e08
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #19 Skrevet 12. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble dumpa av den forrige jeg datet, så tanken på å få avslag midt i fleisen igjen er ikke så fristende:p tror det blir en stund til jeg dater igjen for å si det sånn Anonymkode: cafe1...37c Jeg skjønner det veldig godt, jeg tok det ganske hardt da jeg selv ble dumpet, mest fordi vi hadde hatt kontakt veldig mye og lenge før daten. Anonymkode: e355a...c4b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #20 Skrevet 12. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Var på en superhyggelig Tinder date igår. Eller det var i hvertfall det jeg syntes. Praten gikk lett, han sa han syntes jeg var penere enn på bildene osv. Forventet litt å få en melding fra han idag, men har ikke hørt noe. Hvor mange dager bør jeg vente før jeg bør innse at han ikke vil treffes igjen? Anonymkode: cafe1...37c Det spørs om han følger de norske eller amerikanske dating reglene. Send mld selv om du føler du ikke får noe feedback. Anonymkode: a4f94...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå