Gå til innhold

Min eksmann vil ha meg tilbake!!!

Fremhevede innlegg

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Er du singel selv da? Hva med å finne en ny, singel mann istedenfor en som er opptatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg hadde testet ham. Si at han må gjøre det slutt med nåværende først, så kan du tenke på det. Han virker som han ikke er i stand til å være alene, så han vil sikre seg med deg først før han går fra henne. Ikke lov noe som helst om hva som skjer etterpå, men om han ikke er villig til å gå fra henne før han har fått napp hos deg så sier det mye.

Siden han dumpet deg, så tror jeg nok at jeg hadde båret med meg frykter for at det skulle skje igjen resten av samlivet. Han bør kunne skissere hva han savner ved deg (mer enn sex) for at det skulle være noe sjanse for å ta ham tilbake. 

Anonymkode: 97bab...fba

Har sagt at han ikke vil gå fra henne før han vet hva det blir med meg. Angivelig fordi han vil prioritere jenta han har med henne. 

Jeg har allerede sagt nei til ham. Håper bare at jeg ikke angrer men tror ikke.

Anonymkode: 60ec1...1d1

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har også barn med nåværende...

Så han har barn med eks (deg) og sin nåværende? Nei, dette høres ut som en fyr en IKKE kan stole på. Virker som om han stort bare tenker på seg selv, og driter i dem han sårer for å oppnå det han vil. Så nei, si NEI TAKK!

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg hadde testet ham. Si at han må gjøre det slutt med nåværende først, så kan du tenke på det. Han virker som han ikke er i stand til å være alene, så han vil sikre seg med deg først før han går fra henne. Ikke lov noe som helst om hva som skjer etterpå, men om han ikke er villig til å gå fra henne før han har fått napp hos deg så sier det mye.

Siden han dumpet deg, så tror jeg nok at jeg hadde båret med meg frykter for at det skulle skje igjen resten av samlivet. Han bør kunne skissere hva han savner ved deg (mer enn sex) for at det skulle være noe sjanse for å ta ham tilbake. 

Anonymkode: 97bab...fba

Han vil ikke gå fra før han vet om noe blir med meg. Angivelig grunnet datteren de har. 

Har vel egentlig allerede takket nei til han men håper jeg ikke angrer. Vi deler jo også barn. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det han påstår også. Skal jeg liksom vente til han er singel? Gidder ikke det. 

Synes det er litt vanskelig men det er egentlig ikke mitt problem. Bare at vi har barn sammen gjør det litt vanskeligere å avfeie det.

Hva vil du selv da. Egentlg?

Skrevet
1 time siden, I Grosny skrev:

Hva vil du selv da. Egentlg?

Vi var nylig på en date for å finne ut av ting. Saken er at jeg fortsatt har følelser for han men tenner ikke på han lenger. Han kysset meg og jeg følte INGENTING. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi var nylig på en date for å finne ut av ting. Saken er at jeg fortsatt har følelser for han men tenner ikke på han lenger. Han kysset meg og jeg følte INGENTING. 

Hvis kroppen din ikke vil ha han, så er det sånn det er . Da vet du hvilken rolle han ikke skal fylle.

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg er fullstendig uinteressert i å begynne noe når han ikke er singel. 

:tommelopp:

Stakkars nåværende kjæreste. Han vil ha deg tilbake, men han må vite det sikkert, for ellers vil han ikke gå fra nåværende? Er det sånn han tenker, eller? 

Høres merkelig ut ut fra det inntrykket jeg får etter å ha lest det lille. Men du vet om det er noe å satse på :)

Skrevet
3 timer siden, exictence skrev:

:tommelopp:

Stakkars nåværende kjæreste. Han vil ha deg tilbake, men han må vite det sikkert, for ellers vil han ikke gå fra nåværende? Er det sånn han tenker, eller? 

Høres merkelig ut ut fra det inntrykket jeg får etter å ha lest det lille. Men du vet om det er noe å satse på :)

Antagelig ikke noe å satse på.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antagelig ikke noe å satse på.

Høres ikke helt sånn ut, nei. Du kan finne deg en bedre :hjerte:

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, exictence skrev:

Høres ikke helt sånn ut, nei. Du kan finne deg en bedre :hjerte:

Det som fikk meg til å vurdere det var at vi har barn sammen.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan jeg godt forstå. Synes godt du kan være åpen også hvis han virkelig viser at det er bare deg han vil ha. Men da må han jo i hvert fall gjøre det slutt med hun andre først. Han kan jo være god og gull verdt for alt jeg vet, bare kanskje en del usikker på seg selv og kanskje avhengig andre ? 

Skrevet

Det sies at menn skiller seg til noe, mens damer skiller seg fra noe. At menn ofte har en ny kvinne å gå til når de tar initiativ til å skilles, mens damer først og fremst skiller seg fra den de er misfornøyd med. 

Det kan jo tenkes at han faktisk angrer på at han forlot deg. Ikke sikkert at gresset er så mye grønnere på den andre siden. Siden han søker tilbake til deg framfor å søke etter en ny, "spennende" så tror jeg det er større sjanse for at han blir denne gangen. 

Du må i alle fall prøve å finne ut hvorfor han forlot deg. Så må du vurdere om du faktisk tror han vil bli denne gangen, eller om du bare er en mellomstasjon på vei til enda et forhold. 

Siden du har lagt fram "problemet"  her så regner jeg med at du seriøst har vurdert å ta han tilbake. Hadde dere ikke hatt barn sammen så hadde jeg tenkt at det hadde vært enklere å finne en "ny", men du vet jo ikke om en ny hadde vart heller. 

Skrevet
5 timer siden, petterm skrev:

Det sies at menn skiller seg til noe, mens damer skiller seg fra noe. At menn ofte har en ny kvinne å gå til når de tar initiativ til å skilles, mens damer først og fremst skiller seg fra den de er misfornøyd med. 

Det kan jo tenkes at han faktisk angrer på at han forlot deg. Ikke sikkert at gresset er så mye grønnere på den andre siden. Siden han søker tilbake til deg framfor å søke etter en ny, "spennende" så tror jeg det er større sjanse for at han blir denne gangen. 

Du må i alle fall prøve å finne ut hvorfor han forlot deg. Så må du vurdere om du faktisk tror han vil bli denne gangen, eller om du bare er en mellomstasjon på vei til enda et forhold. 

Siden du har lagt fram "problemet"  her så regner jeg med at du seriøst har vurdert å ta han tilbake. Hadde dere ikke hatt barn sammen så hadde jeg tenkt at det hadde vært enklere å finne en "ny", men du vet jo ikke om en ny hadde vart heller. 

Greit å høre dette fra en manns perspektiv. Han kysset meg nylig men jeg følte ingenting. Det er jo litt dumt. 

Han gikk fordi vi kranglet mye. Om barna og om at han ødela vår økonomi. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Greit å høre dette fra en manns perspektiv. Han kysset meg nylig men jeg følte ingenting. Det er jo litt dumt. 

Han gikk fordi vi kranglet mye. Om barna og om at han ødela vår økonomi. 

Hva får deg til å tro at det blir annerledes denne gangen? Kanskje han er i ferd med å bli kasta ut fordi han ødelegger økonomien nå også? Kanskje han krangler med den nye samboeren om barna? 

Jeg ville vært veldig skeptisk. Krangling er slitsomt. Det er viktig at man er enig om barna og om økonomi. 

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo barn med hun han er sammen med nå også! Hvordan vil du føle det når han møter henne angående samværet til deres barn? Vil du stole på han?

Virker som dette er en mann som alltid er på andre siden...

Når han er sammen med henne, tenker han på deg, sier han til deg at han vil ha deg...

NÅr han er sammen med deg, vil han si til henne at han savner henne og vil være med henne...

Bare det at han sier det til deg MENS han ser henne, bør ringe noen alarmklokker hos deg! 

Du kan jo tydeligvis ikke stole på denne mannen, slike jeg ser det.

Anonymkode: 4e3f2...df1

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo barn med hun han er sammen med nå også! Hvordan vil du føle det når han møter henne angående samværet til deres barn? Vil du stole på han?

Virker som dette er en mann som alltid er på andre siden...

Når han er sammen med henne, tenker han på deg, sier han til deg at han vil ha deg...

NÅr han er sammen med deg, vil han si til henne at han savner henne og vil være med henne...

Bare det at han sier det til deg MENS han ser henne, bør ringe noen alarmklokker hos deg! 

Du kan jo tydeligvis ikke stole på denne mannen, slike jeg ser det.

Anonymkode: 4e3f2...df1

Sånne tanker og engster har jeg også. Har bestemt meg for å la være med han. Til 95%. 

Hadde allerede sagt han nei men ville gjerne høre flere innspill. 

Skrevet
På 12.11.2016 den 12.01, AnonymBruker skrev:

Han gikk på date med deg, og kysset deg, før han har gått fra dama? Jeg skjønner ikke at du vurderer dette en gang, du vet jo at du aldri kan stole på en sånn fyr. Synes forøvrig det er umoralsk av deg også å la han holde på sånn. 

Anonymkode: c5afa...32c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...