Gå til innhold

Nordmenn i mindretall innen 2100

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så har vi det svart på hvitt:

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2016/11/11/195254239/innvandring-star-80-prosent-av-befolkningsveksten

Med tanke på SSB's liberale holdninger til dette, kan vi utgå fra at det skjer mye tidligere.. Men uansett altså. I 2100 er vi i mindretall i eget land.

Dette antakelig som første land i verden som mister flertallet av eget folk.

Hurra for oss.

Anonymkode: 81abc...899

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Indianerne i USA vil nok si seg uenige. Nordmenn består også av svensker, polakker og andre grupper som har flyttet hit og blitt statsborgere over tid, og disse vil fortsatt være i flertall også i fremtiden.

Anonymkode: 43133...4ad

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Sånn blir det når politikerene har gitt bort landet vårt bit for bit i mange år, derfor er det viktigere nå en noen sine å stemme på rett parti ved valget neste år og valg lengre inn i fremtiden.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Indianerne i USA vil nok si seg uenige. Nordmenn består også av svensker, polakker og andre grupper som har flyttet hit og blitt statsborgere over tid, og disse vil fortsatt være i flertall også i fremtiden.

Nordmenn består av svensker, polakker og andre?

Nei. Disse får gravd til seg norsk statsborgerskap. Nordmenn blir de aldri.

På samme måte som jeg ikke blir en kineser om jeg får kinesisk statsborgerskap.

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette antakelig som første land i verden som mister flertallet av eget folk.

Nei, selvsagt blir det ikke det. Noen land er der allerede, og svenskene vil havne der lenge før oss.

Anonymkode: e151d...586

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, selvsagt blir det ikke det. Noen land er der allerede, og svenskene vil havne der lenge før oss.

Anonymkode: e151d...586

faktisk i 2023 hvis de har samme innvandring som i 2005-2015, uten mer innvandring så i 2060 med bare fødselsraten.    

Skrevet

Forhåpentligvis er jeg død og begravet innen den tid. Så jeg bryr meg ikke.
Min partner er heller ikke norsk, så om jeg og han får barn, så vil våre barn allerede være født inn i ett multikulturelt samfunn :) 
Så..Jeg bryr meg ikke ;) 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nordmenn består av svensker, polakker og andre?

Nei. Disse får gravd til seg norsk statsborgerskap. Nordmenn blir de aldri.

På samme måte som jeg ikke blir en kineser om jeg får kinesisk statsborgerskap.

Jepp, det vi kaller etniske nordmenn idag er en blanding av svensker, polakker, briter, skotter etc. Og disse vil aldri bli i mindretall.

Skrevet
13 minutter siden, Chibi skrev:

Forhåpentligvis er jeg død og begravet innen den tid. Så jeg bryr meg ikke.
Min partner er heller ikke norsk, så om jeg og han får barn, så vil våre barn allerede være født inn i ett multikulturelt samfunn :) 
Så..Jeg bryr meg ikke ;) 

Multikultur er feil måte å si det på, parallell kulturer er mere riktig. Eller duo polar kultur i et land som utviklingen ligger i dag i norge der man har fått separate kulturer som er ved siden av vær andre uten inngifte eller økonomisk integrasjon.  

Multikultur har aldri eksistert eller vill eksistere, og konseptet som det er presentert er tull og visvas om man faktisk tenker over det.              

• Liker 1
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Så nå er det 2100

For ikke lenge siden var det en tråd at vi var mindretall innen få år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...