Gå til innhold

Flåsete sex svar

Fremhevede innlegg

Skrevet
22 minutter siden, Cuckold skrev:

Hvis du slår opp med mannen din for å ha sex med et par synes jeg det virker litt trist. Hvorfor gå over bekken etter vann? Har du spurt om han kunne tenke seg trekant med deg og en annen kvinne? Sannsynligheten er stor for at han har drømt om dette i årevis, og så går du bak hans rygg og gjør dette med et annet par.

Som kvinne er det heller ikke noen grunn til å føle seg veldig smigret over at du får tilbud om sex med et par, det finnes langt flere par som er på jakt etter en ekstra kvinne enn kvinner som er på jakt etter et par. Single menn vil som regel ha større utfordringer å få to jenter med hjem fra byen enn et par vil ha med å finne en ekstra jente, derfor er det mange menn som forsøker å få oppfylt trekantdrømmen når de er i et parforhold.

Resultatet er at det er ganske mange par på dette markedet, og den jenta som er ute etter sex med et par kan velge og vrake. At du får sex med et par er med andre ord ikke noe spesielt smigrende. 

Jeg bor alene. Bestemmer selv hvor alle jeg vil.🙄

Så da er det vel bare å velge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, Jaikkesant skrev:

Jeg bor alene. Bestemmer selv hvor alle jeg vil.🙄

Så da er det vel bare å velge.

Ja, som singel kvinne på dette markedet er det bare å velge og vrake. :) 

Men det er som sagt ingen grunn til at det skulle være spesielt bra for selvbildet siden det jo er paret som har mest konkurranse. På sexrelasjonsmarkedet er kvinner på topp, par i midten og menn på bunnen av hierarkiet, som singel kvinne trenger du ikke være spesielt attraktiv for å finne et par å ha sex med. 

Det var noe du skrev som fikk meg til å tenke at du var i et forhold, derfor jeg spurte hvorfor du ikke heller kunne prøvd å få til en trekant med mannen din:

På 11/11/2016 den 7.22, Jaikkesant skrev:

Som denne drømmen.

3 hjul på vogna. 3 Kant.

Altså jeg var 3. hjulet på vogna. Har ingen partner som bryr seg med hva jeg gjør. Vel jo det har jeg jo. men vi er ikke sammen . 

Har vært med på 3 kant 2 ganger før. Var spennende det.

Kan en dame i 50+ ha slike fantasier?  Eller er det da tabu, å snakke om sexuelle fantasier i 50+, alderen?

På 11/11/2016 den 10.43, Jaikkesant skrev:

Jeg å. men er singel. hehe

Nå får noen frokosten i vranga.:lillesky:

Gjest Axl Rose
Skrevet

Så klart kan 50 åringer like sånt. Folk liker sex uansett alder. Noen blir til og med kåtere jo eldre de blir. 

Skrevet
1 time siden, Cuckold skrev:

Hvis du slår opp med mannen din for å ha sex med et par synes jeg det virker litt trist. Hvorfor gå over bekken etter vann? Har du spurt om han kunne tenke seg trekant med deg og en annen kvinne? Sannsynligheten er stor for at han har drømt om dette i årevis, og så går du bak hans rygg og gjør dette med et annet par.

Som kvinne er det heller ikke noen grunn til å føle seg veldig smigret over at du får tilbud om sex med et par, det finnes langt flere par som er på jakt etter en ekstra kvinne enn kvinner som er på jakt etter et par. Single menn vil som regel ha større utfordringer å få to jenter med hjem fra byen enn et par vil ha med å finne en ekstra jente, derfor er det mange menn som forsøker å få oppfylt trekantdrømmen når de er i et parforhold.

Resultatet er at det er ganske mange par på dette markedet, og den jenta som er ute etter sex med et par kan velge og vrake. At du får sex med et par er med andre ord ikke noe spesielt smigrende. 

Noen kan brukes seg om meg  selv om vi ikke er sammen.😎

Hvem vet. Kan være en nydelig dame. 😶

Singel.  Liker ikke pene damer 3 kant?

Skrevet
12 timer siden, Jaikkesant skrev:

Noen kan brukes seg om meg  selv om vi ikke er sammen.😎

Hvem vet. Kan være en nydelig dame. 😶

Singel.  Liker ikke pene damer 3 kant?

Er visst noen som ikke vil la voksne få kose seg som de selv ønsker, guri malla så mye svada mot de som nyter😜:fnise:

Skrevet
57 minutter siden, tdm900 skrev:

Er visst noen som ikke vil la voksne få kose seg som de selv ønsker, guri malla så mye svada mot de som nyter😜:fnise:

Uff Ja.  Selv voksne damerikanske liker sex. Selv om det er tabu.  Haha.😂😆

Skrevet
41 minutter siden, Jaikkesant skrev:

Uff Ja.  Selv voksne damerikanske liker sex. Selv om det er tabu.  Haha.😂😆

Men nå skal jeg gå ut av KG og ta meg en runk :P  HAHA

Skrevet
1 time siden, tdm900 skrev:

Men nå skal jeg gå ut av KG og ta meg en runk :P  HAHA

Ja ikke ødelegge tastaturet.😎😉😂😂

Skrevet
6 minutter siden, Jaikkesant skrev:

Ja ikke ødelegge tastaturet.😎😉😂😂

Neida, går bra det ;) Hehe

Skrevet
På 11.11.2016 den 9.10, tdm900 skrev:

Hvorfor skal det være tabu? Så lenge man liker sex, er nysjerrig på det og vil leke seg er bare å kjøre på😊Men det ligger ikke til alle å kunne snakke om det! 😋

Hvorfor ikke? Hvis du vil har lyst på et barn du ser hvorfor ikke forsyne seg? For har du lyst har du lov. Bare ta alt rundt deg som du har lyst på, føl på dine kåte fantasier, prakk på andre dine kåte fantasier og se på andre med et sultent ulveblikk som forteller dem at du har seksuelle drifter. Seksuelle drifter er til for å nytes. Hvorfor kan vi ikke gå rundt med gapende munn og tydelig signalisere, slik at vi alle kan stønne, akke og oie sammen og føle på de pirrende følelsene som man får av å tilfredstille følelsene sine. Sex er bra. sex er fint. Sex er til for å nytes. Jeg liker sex. Jeg liker å ha sex. Jeg liker å snakke om sex. Jeg er en apekatt.

Anonymkode: 5015f...775

Skrevet (endret)
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Hvis du vil har lyst på et barn du ser hvorfor ikke forsyne seg? For har du lyst har du lov. Bare ta alt rundt deg som du har lyst på, føl på dine kåte fantasier, prakk på andre dine kåte fantasier og se på andre med et sultent ulveblikk som forteller dem at du har seksuelle drifter. Seksuelle drifter er til for å nytes. Hvorfor kan vi ikke gå rundt med gapende munn og tydelig signalisere, slik at vi alle kan stønne, akke og oie sammen og føle på de pirrende følelsene som man får av å tilfredstille følelsene sine. Sex er bra. sex er fint. Sex er til for å nytes. Jeg liker sex. Jeg liker å ha sex. Jeg liker å snakke om sex. Jeg er en apekatt.

I anstendighetens navn bør det nevnes at de som i størst grad går rundt og ser på andre med sultent ulveblikk og utgjør en konstant trussel for sine omgivelser er menn fra arkaiske kulturer der man nettopp roser seg av å være puritanere. Så det er fullt mulig å oppdra mennesker til liberale holdninger uten at disse trakasserer eller forgriper seg på andre. Det er nettopp del av den liberale dannelsen at man lærer seg å ha respekt for andres intimsone, slik at man ser forskjell på å være den man selv vil være, kle seg i tråd med egne liberale verdier og det å gripe fatt i andre, sperre veien for dem eller utsette dem for vold. Min frihet bør være friheten til å bestemme over meg selv, ikke til å bestemme over andre eller frata andre deres frihet. 

Voksne frie mennesker bør kunne ha sex med andre voksne når alle parter ønsker det, og det offentlige rom bør ikke tilhøre et puritansk herrefolk slik at liberalerne må gå under jorden som i visse andre deler av verden.  

Endret av Cuckold
  • Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har apekatter til KG? Har jeg sett det og

Skrevet
3 timer siden, tdm900 skrev:

Har apekatter til KG? Har jeg sett det og

Var jo ikke det som står. Hvorfor vrir du på det andre skriver?

Anonymkode: a66a5...e00

Skrevet

Flåsete snakk . Jaja. Sex med 1 , 2  eller flere .

Hva velger du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...