Gå til innhold

....farlig?

Fremhevede innlegg

Gjest incognita
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da bør du undersøke dette før du sover med den. Koble tidsuret mellom kontakten i veggen og støpselet til varmeputa, slik at den slår seg av en liten stund etter at du har lagt deg. Tidsur får du på Biltema/ Clas Ohlsson til ca 50 kroner.

Anonymkode: e63da...228

Nuvel. 

Jeg sover med den i natt også finner jeg ut av det i morgen. Så hvis dette er det siste dere leser av meg her inne så....ja. 🙈

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ps

Du stiller selv inn på det tidsuret som jeg nevnte, hvilke tidsrom strømmen skal være brutt.

Så den kutter selve strømmen, altså slik at det ikke går strøm til den selv om den er tilkoblet?

Skjønner. Et lammeullsteppe da, under lakenet?

Smart. Det kan jeg prøve. :)

Skrevet
4 minutter siden, incognita skrev:

Jeg fryser ikke på ...ehm..hodet (?), kanskje fordi jeg har veldig mye hår. Men noe under meg + ullklær skal jeg forsøke. Som sagt skulle jeg fortsatt helst brukt varmeputa i tillegg, den er bare så deilig. 

Selv om du ikke kjenner at du "fryser" på hodet, så forsvinner en svært stor prosentandel av kroppsvarmen vår ut gjennom hodet. Derfor er lue smart :) i kulda

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, incognita skrev:

1) Så den kutter selve strømmen, altså slik at det ikke går strøm til den selv om den er tilkoblet?

2)Smart. Det kan jeg prøve. :)

1) Ja

2) fint :)

Skrevet
16 minutter siden, incognita skrev:

Jeg må kunne krype inntil min kjære, så sovepose utgår. Men kanskje forbrukerrådet vet. Spurte min gamle far, han sa nei. Men så tar han liksom ut strømmen til TV'n før han legger seg da, så han er neppe rette personen å spørre. 

Jeg bruker den i natt, så finner jeg ut av det i morgen. YOLO osv...

Din far gjør rett angående tv-en

Gjest incognita
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om du ikke kjenner at du "fryser" på hodet, så forsvinner en svært stor prosentandel av kroppsvarmen vår ut gjennom hodet. Derfor er lue smart :) i kulda

Jada, jeg vet da såpass. Men jeg har stort sett hodet godt under dyna. Jeg trenger løse plagg om natta for å få sove, tror ikke jeg hadde taklet lue. Men i utgangspunktet et godt tips altså. :)

Gjest incognita
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Din far gjør rett angående tv-en

:dry:

Skrevet
Akkurat nå, incognita skrev:

Jada, jeg vet da såpass. Men jeg har stort sett hodet godt under dyna. Jeg trenger løse plagg om natta for å få sove, tror ikke jeg hadde taklet lue. Men i utgangspunktet et godt tips altså. :)

Ok :) Takk :blomst:

God natt og sov godt!

Gjest incognita
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok :) Takk :blomst:

God natt og sov godt!

Takk det samme snille AB. :klemmer:

Skrevet
1 minutt siden, incognita skrev:

:dry:

Du er ikke fornøyd med det?

Tv-apparater kan være brannfeller om de ikke slås helt av. Jeg må rette meg selv. Man må ikke nødvendigvis ta ut tvstøpselet fra kontakten, men man må sørge for at tven er helt avslått når den ikke er i bruk.

Skrevet
3 minutter siden, incognita skrev:

Takk det samme snille AB. :klemmer:

Tusen takk :klem:

Skrevet

Man får også kjøpt sengetøy i ull

"Sengetøy av ubehandlet ull

Ull egner seg perfekt som sengetøy, sommer som vinter. Ull har en lindrende effekt, regulerer varmen etter kroppstemperaturen, slik at man verken fryser eller svetter."

http://ullkilden.no/sengesett-sengetoy/

Gjest incognita
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke fornøyd med det?

Tv-apparater kan være brannfeller om de ikke slås helt av. Jeg må rette meg selv. Man må ikke nødvendigvis ta ut tvstøpselet fra kontakten, men man må sørge for at tven er helt avslått når den ikke er i bruk.

Jada, jeg skjønner at det sikkert er lurt. Jeg har alt av bilde og lyd koblet til en sånn skjøteledning med egen bryter, skrur av den hver natt - det er vel bra nok?

Gjest incognita
Skrevet

Man får også kjøpt sengetøy i ull

"Sengetøy av ubehandlet ull

Ull egner seg perfekt som sengetøy, sommer som vinter. Ull har en lindrende effekt, regulerer varmen etter kroppstemperaturen, slik at man verken fryser eller svetter."

http://ullkilden.no/sengesett-sengetoy/

Åå så deilig. Det må jeg skaffe meg. :)

Skrevet

Nokså kostbart, men her er "

Varmelaken/overmadrass i kardet ull med vattert bomullsstoff
shim.gif

Varmelaken/overmadrass i kardet ull med vattert bomullsstoff   
Pris: kr 2729,-  050 03 0008 

http://www.ullkorga.no/index.php?page_id=88

Det fås nok tilsvarende andre steder til en rimeligere penge

Skrevet

Et teppe med tyngde varmer mere enn feks en ekstra dyne. Ha teppet oppå dyna så pakkes du mere inn. På de kaldeste nettene (heldigvis få av de) har jeg ullteppe under meg også. 

Skrevet
9 minutter siden, incognita skrev:

Jada, jeg skjønner at det sikkert er lurt. Jeg har alt av bilde og lyd koblet til en sånn skjøteledning med egen bryter, skrur av den hver natt - det er vel bra nok?

Jeg regner med at det er bra nok.

Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, Sulosi skrev:

Et teppe med tyngde varmer mere enn feks en ekstra dyne. Ha teppet oppå dyna så pakkes du mere inn. På de kaldeste nettene (heldigvis få av de) har jeg ullteppe under meg også. 

Ja, men uansett hvor lunt og godt jeg skulle klare å få det skulle jeg helst kunne spoone med varmeputa i tillegg. :fnise:

Jeg regner med at det er bra nok.

:engel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...