Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #1 Del Skrevet 25. november 2004 ja.. Hvordan få stramme overarmer? Øvelser man kan gjøre hjemme uten ordentlige vekter. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 25. november 2004 #2 Del Skrevet 25. november 2004 Fyll en halvliterflaske med vann. Hold armen rett oppover. Bøy armen bakover, som om du skulle klø deg på ryggen, men hold albuen også så langt bakover du klarer. Strekk armen rett oppover igjen, og fortsett sånn 15-20 ganger på hver arm. Eller så kan du kjøpe deg en strikk til 150,- og så er det plutselig en hel haug øvelser du kan gjøre for å stramme opp overarmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2004 #3 Del Skrevet 25. november 2004 Armhevinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. november 2004 #4 Del Skrevet 25. november 2004 Enig med Clea; armhevinger/push ups er en super øvelse! Med smalt grep trener du armene, bredere grep tar mer på rygg/bryst, og i tillegg armer. Ellers er strikk-tipset godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #5 Del Skrevet 25. november 2004 hvor lenge burde man varme opp før man gjør slike øvelser da? Kun for armer liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 25. november 2004 #6 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg pleier ikke å varme opp noe særlig, jeg. Det fordi jeg har tendens til å få senebetennelse, så jo flere repetisjoner jeg tar, desto kjappere får jeg senebetennelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. november 2004 #7 Del Skrevet 25. november 2004 Det er lurt å få kroppen i gang før du setter i gang. I det minste bør du ta noen sirkulasjonsøvelser (rotere armer, strekke deg osv) og bevegelighetsøvelser så ikke kroppen får totalsjokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå