AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Hei! Har to folder etter gamle hemorider, når partneren fingrer kommer han av og til borti desse. Desse foldene plager meg ekstremt mye, og har nesten ikke lyst å bli fingret pga dette. Når partner kom borti prøvde jeg å la vere å tenke på dette, da jeg ikke ville ødelegge sexøkten. Men klarte ikke å få bort tanken om hva han tenkte. Så lurer på om dere menn bryr dere i det hele tatt om dette? Ps; nettopp brudd med min partner, men har vanskelig for å ha sex med nye fordi jeg er redd for hva de kommer til å tenke. J22 Anonymkode: ce9eb...3f7
Mamasitas Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Er de så store (?) at de blir plagsomme må du ta det opp med din fastlege. Kan vel fjernes på et vis. Litt sånne folder har jeg også men bryr meg ikke, jeg snakker gjensidig åpent med min samboer om alt, så dersom han skulle spørre så svarer jeg ærlig. Men han har ikke spurt så jeg bryr meg ikke hva han tenker..
Wenda Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Jeg har så mye arr, folder og andre merkelige ting mellom beina pga slike betente svettekjertler, hemoroider og andre ting Aldri hørt noen klager fra noen av de jeg har hatt seksuell omgang med. Det er nok svært få menn som bryr seg om en hudfold, et arr, en kjønnsleppe som er litt lengre og slikt. Som regel så er det kvinnene selv som er de eneste som tenker på det 3
Gjest Annetnavn_ Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 (endret) Tror få menn bryr seg. Neppe det de tenker på når de får lov til å kose med deg... Endret 10. november 2016 av Annetnavn_
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #5 Skrevet 10. november 2016 På volvat fjerner de sånne. Det er privat, så det koster noen tusen men det er nok verdt det. Anonymkode: 12e37...3c3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #6 Skrevet 10. november 2016 Jeg har det jeg også, men aaaldri merket at en fyr har reagert på det. Ikke engang typen min gjennom 4 år har sagt noe om det, annet enn at han tenner på rumpehullet mitt (glad i analsex). Så ikke bekymre deg slik! Anonymkode: b591b...7a1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #7 Skrevet 10. november 2016 34 minutter siden, Mamasitas skrev: Er de så store (?) at de blir plagsomme må du ta det opp med din fastlege. Kan vel fjernes på et vis. Litt sånne folder har jeg også men bryr meg ikke, jeg snakker gjensidig åpent med min samboer om alt, så dersom han skulle spørre så svarer jeg ærlig. Men han har ikke spurt så jeg bryr meg ikke hva han tenker.. Har tatt det opp med fastlegen, men hun vil ikke gjøre noe med det da hun mener at jeg får det igjen når jeg blir gravid i fremtiden.. Anonymkode: ce9eb...3f7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #8 Skrevet 10. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: På volvat fjerner de sånne. Det er privat, så det koster noen tusen men det er nok verdt det. Anonymkode: 12e37...3c3 Har du noe erfaring? Pris? Anonymkode: ce9eb...3f7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #9 Skrevet 10. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du noe erfaring? Pris? Anonymkode: ce9eb...3f7 Ingen erfaring, men har veldig lyst til å gjøre det selv. Har lest at mange synes det er utrolig vondt i ettertid, men at de blir fornøyde med resultatet. Tror det koster litt over 2000, men er ikke helt sikker Anonymkode: 12e37...3c3
Gjest lipgloss Skrevet 10. november 2016 #10 Skrevet 10. november 2016 Ingen som bryr seg om det,så ikke tenk på det engang,skulle du likevel ikke klare å la være så går du bare til en privat klinikk og får dem fjernet Lykke til 😘
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #11 Skrevet 10. november 2016 Hvor store er disse foldene? Er det etter operasjon eller gikk de bort av seg selv? Jeg har masse folder og til tider nye hemoroider. Sjenerende når jeg ser selv, men sørger for å ha dyna over når jeg får oralsex og i doggy som avslutning er jeg så kåt at jeg ikke tenker på det. I andre stillinger og fingring er det ikke synlig,tviler på noen menn vil prøve å glo deg i rumpe hullet når de fingrer deg altså Anonymkode: be15b...095
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #12 Skrevet 10. november 2016 Marisk heter det. Et ganske fint navn på noe som ser litt stygt ut. Har enda til gode å møte en mann som bryr seg om det. Anonymkode: e3212...ff5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #13 Skrevet 6. desember 2016 Hei! Jeg forstår hva du mener, jeg har en liten Marisk også. Har hatt denne i mange år med varierende sexpartnere. Det er ingen som har sagt noe ting, og når jeg har spurt kjærestene mine så visste de ikke engang om at den ikke skulle være der. Gutta legger ikke merke til sånt, de er mer enn fornøyd med deg slik du er :-) så ikke tenk på det! :-) Anonymkode: 78c99...20a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #14 Skrevet 6. desember 2016 Hemorrider og i begynnelsen av 20-årene? Ser ut som analsex har sine konsekvenser.. Anonymkode: 9fa5d...e31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå