Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! :nissevink:
HVOR kan jeg få tak i juletrebelysning med farge? Har lett meg skakk i hjel i alle år, men finner det ikke noen plass.. Per dags dato har vi fargelagt blanke lyspærer med tysj for å få litt farge, men det blir jo ikke det samme som de gamle! Hjeeelp :cry3:

jul008-7-220x220.jpg

Anonymkode: 21294...921

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regjeringen fikk igjenom et lovforslag mot dårlig smak i fjor, det er derfor de ikke selges lengre.

• Liker 9
Skrevet
29 minutter siden, Antoinette skrev:

Regjeringen fikk igjenom et lovforslag mot dårlig smak i fjor, det er derfor de ikke selges lengre.

Smaken er som baken. Flott at det ikke skal vere på ditt juletre da. Ver saklig :)

• Liker 3
Skrevet

Europris, Nille, Biltema, Jula, Clas Ohlson. Sjekk opp disse :-)

Men ikke kjøp, kjøp heller pynt som reflekterer i lyset for å gi treet farge.

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Antoinette skrev:

Europris, Nille, Biltema, Jula, Clas Ohlson. Sjekk opp disse :-)

Men ikke kjøp, kjøp heller pynt som reflekterer i lyset for å gi treet farge.

Hvilken type lys tenker du på da?

Har lett på alle desse plassene..

Skrevet
5 timer siden, Antoinette skrev:

:skratte:

• Liker 1
Skrevet

Prøv eBay :)

Anonymkode: 66410...051

• Liker 1
Skrevet

Har ikke linken men det er en kar på Finn.no som selger fargede pærer, de skal visst være enda finere enn dem som selges på lampehuset hvor jeg kjøpte i fjord, jeg var også desperat etter fargede juletrelys og heldigvis så fikk jeg det til å virke, jeg kjøpte 15 pærer fra lampehuset og tok ut alle de gamle lyse pærene og satte i di nye! Lykke til! Lampetorget og lampehuset er mye billigere enn han på Finn, selv om han hevder at hans lys skaper enda bedre stemning. For å finne han på finn.no bare søk fargedejulelys/pærer.

Skrevet

Jeg kjøpte mine på designbelysning.no :)  det er sånne slynger med små ledpærer :) kjempefine :)

Skrevet

Leter etter det samme hvert år :) Var det vi hadde da jeg var ung, hjemme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...