AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Jeg går enda på skole, men i nesten hver jævla time så må jeg hoste. Og hoste, og hoste enda mer! Jeg vil ikke hoste, men da kitler det i halsen, jeg får brekninger og tårene renner. Begynner jeg å hoste greier jeg ikke å stoppe. Hvordan slutte med dette? Det er skikkelig kleint å hoste og hoste og hoste hele tiden! Anonymkode: ac403...d01
Apekatten Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Har du hatt det lenge? I såfall ville jeg dratt til legen.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 6 timer siden, Apekatten skrev: Har du hatt det lenge? I såfall ville jeg dratt til legen. Ca ei uke og jeg er allerede lei. ts Anonymkode: ac403...d01
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 Er det bare vanlig tørrhoste kan du høre på apoteket, der får du nok god hjelp. Anonymkode: fc0c2...829
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #5 Skrevet 10. november 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ca ei uke og jeg er allerede lei. ts Anonymkode: ac403...d01 Hvis du 'alltid' må hoste i ei (hel) uke så har du ikke levd lenge... :O Skaff deg halstabletter eller noe slikt. Hostesaft hjelper deg dersom du tror på placeboeffekten. Dersom det vedvarer tar du en time hos legen. Anonymkode: 14bc3...1b8
Apekatten Skrevet 10. november 2016 #6 Skrevet 10. november 2016 Dra på apoteket å kjøp noe for hoste, går det ikke over med tiden vil jeg anbefale deg å dra til legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå