AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #21 Skrevet 4. desember 2019 Vaske navlen har jeg alltid gjort, men oppdaget for ein tid tilbake at jeg hele livet har glemt å vaske klitten .. Vasker underlivet i dusjen, gjerne sittende på huk. Men klitoris har jeg glemt hele tiden. Vasker jeg med klut eller intimserviett har den nok fått en overflatisk vask. Men frykter nå at min klitoris ikke alltid har luktet blomster 😂 Anonymkode: 3a6c3...ff1 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #22 Skrevet 4. desember 2019 Vanlig at det lukter når hud «møter» hud. Navler kan stinke ja. Må vaskes. Hender at jeg bruker litt deodorant inni der. Da tar det lenger tid før bakteriene trives der😁😁 Anonymkode: 384a9...8e0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #23 Skrevet 4. desember 2019 Her er det urovekkende mange leger i tråden. Slutt å diagnoser uten fagkyndig kunnskap. Ts, dra til lege og ikke lek hobbydoktor. Anonymkode: be711...ffb 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #24 Skrevet 4. desember 2019 Klorexedin tar det! Ta litt på en q-tips, og litt på.en bomullspad. Sørg for å holde det tørt. Anonymkode: 3854b...cb6 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #25 Skrevet 5. desember 2019 Klorexidin 👍🏻 Anonymkode: e6a9d...747
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #26 Skrevet 5. desember 2019 Det er jo bare døde hudceller som samles opp i navelen. Det er ikke verre enn det. Døde hudceller lukter om det ikke vaskes bort. Anonymkode: 5769c...87f 2
Anjah Skrevet 5. desember 2019 #27 Skrevet 5. desember 2019 Det kan også være en fistel. Altså et bittelite hull innerst i navelen. Det kan sive litt væske eller komme litt tarmgasser ut. Kanskje det er det som du beskriver som lukten av bæsj? En i familien min er i allefall operert for akkurat det der.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #28 Skrevet 1. november 2021 Jeg har veldig dyp navle, og sliter med lukt selv. Blir borte når jeg vasker å tørker, men jeg dusjer ikke hver dag. Så neste morgen er lukten tilbake. Om jeg kjenner etter er det også litt fuktig der, sikkert pga klær, svette osv. Men noe med dette er SKIKKELIG RART! Og jeg håper noen har svar. Når jeg gikk gravid ble lukten HELT borte. Den kom ikke tilbake før ungen var fylt 3 år! Da kan det ikke være bakterier, lo og døde hud eller tenker jeg. Må være noe annet. Hva kan det komme av? Anonymkode: 8cc59...3e7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #29 Skrevet 1. november 2021 Anjah skrev (På 5.12.2019 den 8.40): Det kan også være en fistel. Altså et bittelite hull innerst i navelen. Det kan sive litt væske eller komme litt tarmgasser ut. Kanskje det er det som du beskriver som lukten av bæsj? En i familien min er i allefall operert for akkurat det der. Hos meg over lukter det ikke bæsj da, bare en rar sterk lukt, nesten som brunost??? Anonymkode: 8cc59...3e7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #30 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (På 5.12.2019 den 0.01): Vaske navlen har jeg alltid gjort, men oppdaget for ein tid tilbake at jeg hele livet har glemt å vaske klitten .. Vasker underlivet i dusjen, gjerne sittende på huk. Men klitoris har jeg glemt hele tiden. Vasker jeg med klut eller intimserviett har den nok fått en overflatisk vask. Men frykter nå at min klitoris ikke alltid har luktet blomster 😂 Anonymkode: 3a6c3...ff1 Har aldri i hele mitt liv vasket på den, det må jo gjøre j....vondt! Anonymkode: 74920...02f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #31 Skrevet 2. november 2021 Navlen har en fantastisk evne til å samle bakterier. Leste en plass at man har funnet bakterier fra andre siden av jorden i en navle, til tross for at eieren til navlen aldri hadde vært i den delen av verden, og heller ikke hadde reist noe de siste årene. Vask navlen 😏 Anonymkode: 1edc2...ffd
Humle Brumle Skrevet 4. november 2021 #32 Skrevet 4. november 2021 Talkum pudder i navlen? Helst den på apoteket uten parfyme for å unngå irritasjon.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #33 Skrevet 4. november 2021 Humle Brumle skrev (5 timer siden): Talkum pudder i navlen? Helst den på apoteket uten parfyme for å unngå irritasjon. Har prøvd. Blir bare smørje etter noen timer. Men uansett veldig rart at det blir borte i forbindelse med graviditet og så kommer tilbake 3 år etter i mitt tilfelle 🤔 Anonymkode: 8cc59...3e7 1
Humle Brumle Skrevet 4. november 2021 #34 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har prøvd. Blir bare smørje etter noen timer. Men uansett veldig rart at det blir borte i forbindelse med graviditet og så kommer tilbake 3 år etter i mitt tilfelle 🤔 Anonymkode: 8cc59...3e7 Ja veldig snårt. Det er nok ikke farlig men hvis du svetter så mye i navlen har du kanskje et generelt problem med økt svetteproduksjon?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #35 Skrevet 4. november 2021 Humle Brumle skrev (20 minutter siden): Ja veldig snårt. Det er nok ikke farlig men hvis du svetter så mye i navlen har du kanskje et generelt problem med økt svetteproduksjon? Nei, jeg svetter aldri, kanskje ved skikkelig tung trening, men selv da særs lite. Fukt i min navle er garantert ikke svette. Det er jeg helt sikker på. Anonymkode: 8cc59...3e7 1
Humle Brumle Skrevet 4. november 2021 #36 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, jeg svetter aldri, kanskje ved skikkelig tung trening, men selv da særs lite. Fukt i min navle er garantert ikke svette. Det er jeg helt sikker på. Anonymkode: 8cc59...3e7 Hmm har du vurdert fastlege for dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå