AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #161 Skrevet 13. november 2016 Og selv om du tror det; vi har ingen regler om at en bruker ikke kan ta to ord etter hverandre. Bare like regel og at ordene ikke skal være oppdiktet (zpæ ER et fint ord ) eller forkortelser.. Anonymkode: 7e987...a97
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #162 Skrevet 13. november 2016 Fortsettelse på historien: "Ligner mer på en hai," sier damen, "er det noe KANEL her? Må kvitte meg med denne eggesmaken jeg har i munnen." Træneren ble rød i ansiktet, slo i bordet og skrek: "Det e en julesokk! Treng æ en LAGMANNSDOM til å slå fast at det itj e en hai? Har du MENSEN kjærring?" Stemningen rundt bordet var trykket. "Hva er NETTO inntekt?" spurte plutselig gutten. Trønderen roet seg litt, satte seg ned og svarte: "Vel, det e det du får utbetalt etter at staten har grebba til sæ pengane dine. Det e rein ONDSKAP kor dem tar før sæ." 5 ord til.. Og beklager dårlig trøndersk.. Anonymkode: 7e987...a97 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #163 Skrevet 13. november 2016 ^ Træneren skal være Trønderen* Anonymkode: 7e987...a97 1
An0nymBruker Skrevet 13. november 2016 #164 Skrevet 13. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fortsettelse på historien: "Ligner mer på en hai," sier damen, "er det noe KANEL her? Må kvitte meg med denne eggesmaken jeg har i munnen." Træneren ble rød i ansiktet, slo i bordet og skrek: "Det e en julesokk! Treng æ en LAGMANNSDOM til å slå fast at det itj e en hai? Har du MENSEN kjærring?" Stemningen rundt bordet var trykket. "Hva er NETTO inntekt?" spurte plutselig gutten. Trønderen roet seg litt, satte seg ned og svarte: "Vel, det e det du får utbetalt etter at staten har grebba til sæ pengane dine. Det e rein ONDSKAP kor dem tar før sæ." 5 ord til.. Og beklager dårlig trøndersk.. Anonymkode: 7e987...a97 Supert!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #165 Skrevet 13. november 2016 Hmm.. Han satte seg ned uten å ha reist seg først. Husk å like #153 Æsø Anonymkode: 7e987...a97
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #166 Skrevet 13. november 2016 Og videre: Etter en stund spør engelskmannen: "You guys know if norwegian dentists use PLAQ to check if you brush your teeth good enough?". "Plakk og plakk you mann. Æ e itj noe QUIZDELTAGER heller. You maybe got RABIES or something?" svarte trønderen. "I'm working as a sales consultant for this company, no need to be offended." svarte engelskmannen høflig. Damen så skjevt bort på han, og sa for seg selv: "SALGSKONSULENT altså, det er litt TABU å drive reklame ved dette kg bordet. Men jeg skal ikke rope ULV denne gangen." 6 nye ord.. Anonymkode: 7e987...a97 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #167 Skrevet 13. november 2016 Trenger likes på #153 så tråden kan avsluttes med Ø....Å Anonymkode: 7e987...a97
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #168 Skrevet 14. november 2016 Og siste ord er: Ørsmå Anonymkode: 7e987...a97 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #169 Skrevet 14. november 2016 All characters in this story are fictional! Et sted i Norge, en liten stund etter at alfabetet var over. En merkelig gruppe mennesker sitter rundt et bord. Der er en gutt som sitter og skriver ned ADVERB med en BIC kulepenn. Ved siden av han sittet en engelskmann og spiser COD sandwich. Så er det en DAME, en kvinnelig ETTERRETNINGSSJEF, hun sitter og spiser rå FROKOSTEGG. Det renner egg nedover kinnene hennes, minner nesten om et GULLRUSH. Ved siden av henne igjen sitter en trønder og strikker noe som ligner en HAI. "Det e ITJ en hai, det e en JULESOKK!" bryter han ut.. "Ligner mer på en hai," sier damen, "er det noe KANEL her? Må kvitte meg med denne eggesmaken jeg har i munnen." Trønderen ble rød i ansiktet, reiste seg og skrek: "Det e en julesokk! Treng æ en LAGMANNSDOM til å slå fast at det itj e en hai? Har du MENSEN kjærring?" Stemningen rundt bordet var trykket. "Hva er NETTO inntekt?" spurte plutselig gutten. Trønderen roet seg litt, satte seg ned og svarte: "Vel, det e det du får utbetalt etter at staten har grebba til sæ pengane dine. Det e rein ONDSKAP kor dem tar før sæ." Etter en stund spør engelskmannen: "You guys know if norwegian dentists use PLAQ to check if you brush your teeth good enough?". "Plakk og plakk you mann. Æ e itj noe QUIZDELTAGER heller. You maybe got RABIES or something?" svarte trønderen. "I'm working as a sales consultant for this company, no need to be offended." svarte engelskmannen høflig. Damen så skjevt bort på han, og sa for seg selv: "SALGSKONSULENT altså. Det er litt TABU å drive reklame ved dette kg bordet, men jeg skal ikke rope ULV denne gangen." De sitter en stund i stillhet før gutten sier: "Folkens! Skal noen av dere til Telemark i helgen? Det skal være VANNSHOW og et løp som heter vox. Det må dere få med dere.". "WAX you say? That reminds me of back in the days.I was in this XENOLOGY class, I only joined because of the YATZ you know.." begynte engelskmannen. Men ble avbrutt av trønderen som sa: "Senologi og jats, han prate bærre sjiiit! Neste blir vel egyptisk mytologi om farlige væsener som han kalle ZPÆ." Damen reiser seg, snur seg mot trønderen, går ned på kne og sier: "Ola Nordmann ÆSØ, vil du gifte deg med meg? En sånn mann som du har jeg alltid drømt om å finne." Trønderen ser ned på navneskiltet han har hengende på jakka, tar det av seg og ler høyt. "Æ het itj Ola Nordmann Æsø. Men ei så sprø kjærring som dæ e det ØRSMÅ sjangsa før at æ finne igjen. Ja, æ vil gifte mæ med dæ!". Og med det ender denne historien. Hvordan det går videre med de involverte, oppdikta som de er, er ikke noe vi har rett til å blande oss borti.. Ikke opprett en KG tråd om noen av de, det vil bli ansett som trakassering og personforfølgelse av ikke eksisterende personer.. Anonymkode: 7e987...a97 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #170 Skrevet 14. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: All characters in this story are fictional! Et sted i Norge, en liten stund etter at alfabetet var over. En merkelig gruppe mennesker sitter rundt et bord. Der er en gutt som sitter og skriver ned ADVERB med en BIC kulepenn. Ved siden av han sittet en engelskmann og spiser COD sandwich. Så er det en DAME, en kvinnelig ETTERRETNINGSSJEF, hun sitter og spiser rå FROKOSTEGG. Det renner egg nedover kinnene hennes, minner nesten om et GULLRUSH. Ved siden av henne igjen sitter en trønder og strikker noe som ligner en HAI. "Det e ITJ en hai, det e en JULESOKK!" bryter han ut.. "Ligner mer på en hai," sier damen, "er det noe KANEL her? Må kvitte meg med denne eggesmaken jeg har i munnen." Trønderen ble rød i ansiktet, reiste seg og skrek: "Det e en julesokk! Treng æ en LAGMANNSDOM til å slå fast at det itj e en hai? Har du MENSEN kjærring?" Stemningen rundt bordet var trykket. "Hva er NETTO inntekt?" spurte plutselig gutten. Trønderen roet seg litt, satte seg ned og svarte: "Vel, det e det du får utbetalt etter at staten har grebba til sæ pengane dine. Det e rein ONDSKAP kor dem tar før sæ." Etter en stund spør engelskmannen: "You guys know if norwegian dentists use PLAQ to check if you brush your teeth good enough?". "Plakk og plakk you mann. Æ e itj noe QUIZDELTAGER heller. You maybe got RABIES or something?" svarte trønderen. "I'm working as a sales consultant for this company, no need to be offended." svarte engelskmannen høflig. Damen så skjevt bort på han, og sa for seg selv: "SALGSKONSULENT altså. Det er litt TABU å drive reklame ved dette kg bordet, men jeg skal ikke rope ULV denne gangen." De sitter en stund i stillhet før gutten sier: "Folkens! Skal noen av dere til Telemark i helgen? Det skal være VANNSHOW og et løp som heter vox. Det må dere få med dere.". "WAX you say? That reminds me of back in the days.I was in this XENOLOGY class, I only joined because of the YATZ you know.." begynte engelskmannen. Men ble avbrutt av trønderen som sa: "Senologi og jats, han prate bærre sjiiit! Neste blir vel egyptisk mytologi om farlige væsener som han kalle ZPÆ." Damen reiser seg, snur seg mot trønderen, går ned på kne og sier: "Ola Nordmann ÆSØ, vil du gifte deg med meg? En sånn mann som du har jeg alltid drømt om å finne." Trønderen ser ned på navneskiltet han har hengende på jakka, tar det av seg og ler høyt. "Æ het itj Ola Nordmann Æsø. Men ei så sprø kjærring som dæ e det ØRSMÅ sjangsa før at æ finne igjen. Ja, æ vil gifte mæ med dæ!". Og med det ender denne historien. Hvordan det går videre med de involverte, oppdikta som de er, er ikke noe vi har rett til å blande oss borti.. Ikke opprett en KG tråd om noen av de, det vil bli ansett som trakassering og personforfølgelse av ikke eksisterende personer.. Anonymkode: 7e987...a97 Anonymkode: 70695...3ce 2
Nimorna Skrevet 14. november 2016 #171 Skrevet 14. november 2016 Jeg tar av meg hatten for deg, TS! 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #172 Skrevet 14. november 2016 Vil takke (i samme rekkefølge som dere kom inn i tråden): @Dark Angelina @Bossa Nova @stan @Nimorna @Loki Laufeyson @Kaffekrus @An0nymBruker og diverse anonyme for bidrag til denne suppa. Det hele ender i en bonus historie på post #169 Se bort ifra dårlig grammatikk, tegnsetting og hopping mellom fortid og nåtid i annenhver linje, så finner du igjen ordet/ordene du har bidratt med. Ekstra takk går til Bossa Nova som hjalp meg med å ikke miste troen på alfabetet når det sto litt stille. Mvh, TS Anonymkode: 7e987...a97 4
Dark Angelina Skrevet 20. november 2016 #174 Skrevet 20. november 2016 Så gøy historie! Du er flink TS 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #175 Skrevet 23. november 2016 Skal vi ikke finne på noe lignende snart ? Anonymkode: 3da5d...e6d 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #176 Skrevet 23. november 2016 Det kommer en oppfølger, trenger bare en pust i bakken først. Ikke helt avklart reglene, eller rekkefølge på alfabetet. Abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå er vel et utgangspunkt. Anonymkode: 7e987...a97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå