Gå til innhold

Om å plage andre brukere !

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg mener fortsatt det beste er å overse de som ikke klarer å oppføre seg som folk... for definisjonen på slike folk er tross alt veldig forskjellig fra person til person. Hvis noen føler for å bry seg med de som ikke oppfører seg, så la dem gjøre det. Hvis noen ikke vil, så la være... tross alt så er det den personen som sier masse teite ting som nedverdiger seg selv, ikke andre...

Videoannonse
Annonse
Gjest Janna
Skrevet

Ja til tvungen registrering og forfølgelse av personhets og usakligheter.

Nei til stygge PM og stygge meldinger på Personlige meldinger........................................... *sukk*

Skrevet

Hei Vinga, var det ikke du som ba meg dra en gang på personlige meldinger?

Folk kunne begynne litt med seg selv istedet.

Skrevet

Har lagt merke til at enkelte (uten å nevne navn) har et negativt forhold til det meste rundt seg, og bruker dette til bla å hakke på enkelte grupper i samfunnet, som kanskje ikke er like ressurssterke som andre. Som narkomane, sosialklienter, trygdemottakere, alenemødre for å nevne noen.

Har en erfaring med at personer som legger alt rundt seg for hat, antagelig selv har opplevd noe traumatisk eller negativt selv i livet. Så kanskje man heller skal synes synd på disse ?

Men det som er mer synd er jo at flere føler seg truffet av deres utsagn.

Det letteste er vel egentlig å overse disse negative utsagnene, vi har jo alle rett til å uttale oss så.

Dette er et diskusjonsforum, men diskriminering og diskusjon mener jeg er to vidt forskjellige ting :x

Skrevet

...og man trenger ikke nødvendigvis være enig i alt en sier.... man diskuterer for diskusjonens skyld.

Men det er lett å se at det er mange som har misforstått begrepet da dem tar KG, vel LITT seriøst.

Waco

Vi er jo alle av skinn og bein.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...