Gå til innhold

'usa nyheten


sadia

Anbefalte innlegg

Hei jeg åpnet facebook nå. folk skriver mye om USA. føler det er noe jeg ikke har fått med meg. Kan noen fortelle meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt samme problemet !! Er helt umulig å finne ut hva som skjer i USA for tiden, det er liksom ingen som poster noe informasjon om dette på facebook, og ingen av avisene skriver noe om det , og det er ikke sånn at det er noe som snakkes om kontinuerlig på alle tv kanaler i verden. Er et skikkelig mysterium. Si ifra når du finner ut av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Stiigen skrev:

Jeg har hatt samme problemet !! Er helt umulig å finne ut hva som skjer i USA for tiden, det er liksom ingen som poster noe informasjon om dette på facebook, og ingen av avisene skriver noe om det , og det er ikke sånn at det er noe som snakkes om kontinuerlig på alle tv kanaler i verden. Er et skikkelig mysterium. Si ifra når du finner ut av det.

Helt enig. Synd at Norske medier er så lite villig til å skrive om hva som skjer i USA.

Anonymkode: 9a769...a91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det virkelig ingen som vet noe? det eneste jeg har skjønt at alle er imot usa. ingen vil dra dit mer. folk som hadde bestilt ferier til usa tenker å avbestille nå. men ingen forteller HVORFOR

 

 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sånn som skjer når folk ikke har riktig dømmekraft. Hvis magefølelsen din sier at Clinton er en bedre president enn Trump, så må du spørre deg selv "hva i svarte er galt med magefølelsen min?"

Trump vil jo fjerne ulovelige kriminelle og papirløse innvandrere som ødelegger landet fra grunn til topp. De som ikke ser dette vil jo aldri forstå noe av viktigheten av å stemme Trump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, sadia skrev:

er det virkelig ingen som vet noe? det eneste jeg har skjønt at alle er imot usa. ingen vil dra dit mer. folk som hadde bestilt ferier til usa tenker å avbestille nå. men ingen forteller HVORFOR

 

 

ts

Trump ble president inatt, og ikke Hillary sånn som man trodde. Men mediene overdriver nok litt, Trump er nok ikke verre enn Hillary :) 

Anonymkode: d141b...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...