AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Er det bare en kvinne ting å bli verpesyk og drømme om familie? jeg har vært sammen med samboeren min i fire år. Jeg er litt eldre enn ham, jeg er 27 år, han ef snart 26 år. Vi har stabilt og godt forhold, og jeg føler vi har vokst sammen "og blitt en person" disse årene. Vi har greie ordninger på tint. Jeg er husmorlag av meg og elsker å gjøre husarbeid og gjøre det koselig. Jeg er alltid den som tar hus arbeid, lager matpakke og middag, vasker klær og handler matvarer. Han har det med andre ord veldig fint. MEN nå baby vil han ikke ha med meg... ennå 😢 Jeg har vært verpesyk i 2 år. Istedenfor å dagdrømme om reising og "ungdommelige ring" dagdrømmer jeg om en liten oss å følge opp se bli voksen. Han ser ikke den gleden og ser på babyer som parasitter Hvis det er en baby på TV for eksempel, smiler jeg som en sol. Da ser jeg bort på meg med strengt blikk og ser "nei vi skal ikke ha noe sånn". Når jeg spør når han vil da kan jeg ikke gi noe svar, var at han kanskje en gang i framtiden vil. Dette har ikke bedret seg de siste to årene, selv om vi begge blir eldre. Så jeg er redd det er aldri for han. venter jeg forgjeves? Får menn lyst på barn? En venninne av meg ser at menn for får aldri lyst på barn, de får lyst når man blir gravid eller får babyen. Så venter på hans lyst er bortkastet , jeg må bare kaste P pillene og la naturen gå sin gang. Da kommer lysta, Er det noe sannhet i dette? En annen ser at han har en barnslig holdning og neppe vil få lyst på barn... og at jeg kaster bort tid på å vente og må bryte fri. men som jeg skrev og det klarer jeg ikke å gi slipp på han, jeg blitt en person de siste årene, og jeg kan ikke se for meg livet uten han. Samtidig et liv uten et barn kan jeg ikke se for meg heller. Derfor er så desperat at jeg skriver innlegg på forum. I tillegg har jeg en cyste sykdom hengende over meg, det kan bety at det er mange år med prøven før jeg kan lykkes. Siden jeg nærmer meg 30 år for meg er dette en stor klump i halsen og tankekors. hvorfor kan jeg ikke ønsket seg minioss og familieliv. Klokken min går, men han kan få hele livet Anonymkode: 6f7ff...1b3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare en kvinne ting å bli verpesyk og drømme om familie? jeg har vært sammen med samboeren min i fire år. Jeg er litt eldre enn ham, jeg er 27 år, han ef snart 26 år. Vi har stabilt og godt forhold, og jeg føler vi har vokst sammen "og blitt en person" disse årene. Vi har greie ordninger på tint. Jeg er husmorlag av meg og elsker å gjøre husarbeid og gjøre det koselig. Jeg er alltid den som tar hus arbeid, lager matpakke og middag, vasker klær og handler matvarer. Han har det med andre ord veldig fint. MEN nå baby vil han ikke ha med meg... ennå 😢 Jeg har vært verpesyk i 2 år. Istedenfor å dagdrømme om reising og "ungdommelige ring" dagdrømmer jeg om en liten oss å følge opp se bli voksen. Han ser ikke den gleden og ser på babyer som parasitter Hvis det er en baby på TV for eksempel, smiler jeg som en sol. Da ser jeg bort på meg med strengt blikk og ser "nei vi skal ikke ha noe sånn". Når jeg spør når han vil da kan jeg ikke gi noe svar, var at han kanskje en gang i framtiden vil. Dette har ikke bedret seg de siste to årene, selv om vi begge blir eldre. Så jeg er redd det er aldri for han. venter jeg forgjeves? Får menn lyst på barn? En venninne av meg ser at menn for får aldri lyst på barn, de får lyst når man blir gravid eller får babyen. Så venter på hans lyst er bortkastet , jeg må bare kaste P pillene og la naturen gå sin gang. Da kommer lysta, Er det noe sannhet i dette? En annen ser at han har en barnslig holdning og neppe vil få lyst på barn... og at jeg kaster bort tid på å vente og må bryte fri. men som jeg skrev og det klarer jeg ikke å gi slipp på han, jeg blitt en person de siste årene, og jeg kan ikke se for meg livet uten han. Samtidig et liv uten et barn kan jeg ikke se for meg heller. Derfor er så desperat at jeg skriver innlegg på forum. I tillegg har jeg en cyste sykdom hengende over meg, det kan bety at det er mange år med prøven før jeg kan lykkes. Siden jeg nærmer meg 30 år for meg er dette en stor klump i halsen og tankekors. hvorfor kan jeg ikke ønsket seg minioss og familieliv. Klokken min går, men han kan få hele livet Anonymkode: 6f7ff...1b3 Slutt å være så masete og sutrete da jente. herregud, jeg bare forstår ikke enkeltes jenters ekstreme formeringsbehov. Du kan ikke tvinge den dtakkars mannen til å fp barn, livet vil totalt forabdre seg når dere får barn. han blir moden når han blir det. Hvis du ikke vil vente så fpr du gjøre det slutt og finne deg en annen Anonymkode: 4b543...1ff 11
boadicea Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Om du venter forgjeves kan ikke vi vite, du må nesten sette deg ned og ta en skikkelig prat med ham og fortelle han om dine ønsker og bekymringer.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 Om du skal gå er opp til deg, og ikke noe noen her kan svare på. Og jo, menn kan ha lyst på barn. i Vårt forhold så er det mannen som har mast i nørmere 6 år før jeg gikk med på det. Anonymkode: 302f1...fdb 1
Gjest 1vy Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 (endret) "Hvorfor drømmer ikke menn om barn?" spør du ut ifra at du vet at to menn du kjenner ikke har lyst på barn? Mannen min har drømt om barn siden vi begynte å date, og det blir sterkere og sterkere med årene Folk er forskjellige, uavhengig av kjønn. Snakk med fyren og spør rett ut som han ALDRI vil ha barn, eller om han vil vente litt bare. Endret 9. november 2016 av 1vy
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #6 Skrevet 9. november 2016 For å svare på overskriften - jo, det finnes absolutt menn som drømmer om å få barn. Min mann var den som bragte det på bane og vi fikk etterhvert to barn. Har nå barnebarn nr. tre på vei og han er den mest dedikerte far og bestefar man kan tenke seg. Kjenner flere menn som var veldig ivrige etter å få barn og har vært/er noen flotte fedre. Anonymkode: 16179...67d 2
Druid Skrevet 9. november 2016 #7 Skrevet 9. november 2016 Kvinner blir fysiologisk verpesyk på ett annet nivå enn menn, så menn vil aldri være istand til å bli motivert til barn på samme nivå som kvinner. Og siden barn generelt er ett enormt ansvar, som krever ekstremt mye, så vil enhver mann som er på en trygg plattform i livet, velge det bort. Trikset er å velge en tanketom usikker mann som partner. 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #8 Skrevet 9. november 2016 1 minutt siden, Druid skrev: Kvinner blir fysiologisk verpesyk på ett annet nivå enn menn, så menn vil aldri være istand til å bli motivert til barn på samme nivå som kvinner. Og siden barn generelt er ett enormt ansvar, som krever ekstremt mye, så vil enhver mann som er på en trygg plattform i livet, velge det bort. Trikset er å velge en tanketom usikker mann som partner. Snakker du om deg selv nå? Anonymkode: 16179...67d 5
Gjest Daryl Dixon Skrevet 9. november 2016 #9 Skrevet 9. november 2016 Jeg skulle gjerne hatt flere barn, familie og hele pakka!
Resignert Skrevet 9. november 2016 #10 Skrevet 9. november 2016 Fordi barn er et ekstremt langtidsprosjekt, gjerne med høye kostnader både økonomisk, personlig og rent praktisk. Og rene minefeltet om det skulle bli samlivsbrudd. Jeg liker damer mye bedre enn babyer, småunger og tenåringer.....Iallefall så lenge dama er oppegående, selvstendig og en god sexpartner. Unger går gjerne hardt utover lommebok, personlig frihet og sexliv.... 4
Druid Skrevet 9. november 2016 #11 Skrevet 9. november 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakker du om deg selv nå? Anonymkode: 16179...67d Jeg har to, så ja. Det ville være latterlig om jeg lot som dette var et intellektuelt valg.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #12 Skrevet 9. november 2016 7 minutter siden, Resignert skrev: Fordi barn er et ekstremt langtidsprosjekt, gjerne med høye kostnader både økonomisk, personlig og rent praktisk. Og rene minefeltet om det skulle bli samlivsbrudd. Jeg liker damer mye bedre enn babyer, småunger og tenåringer.....Iallefall så lenge dama er oppegående, selvstendig og en god sexpartner. Unger går gjerne hardt utover lommebok, personlig frihet og sexliv.... Har du barn selv? I tilfelle ja, angrer du på at du fikk dem? Anonymkode: 16179...67d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #13 Skrevet 9. november 2016 5 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Jeg skulle gjerne hatt flere barn, familie og hele pakka! Hulk, vil du gifte deg med meg? Ts: Ikke kast bort år etter år på å vente på en mann. Mange før deg har gjort den tabben, ventet forgjeves og endt som barnløse pga menn de elsket og stolte på som lovet, utsatte, utsatte og utsatte. Til det visste seg å være for sent.Når noen tar fra deg dette, blir du bitter og hater det mennesket etterhvert. IKKE! Gå i den fella. Vær klar å tydelig på at du vil ha en familie på sikt og sett en grense for han. Det er din kropp som går ut på dato, ikke hans. Så om om han ikke vil noe av dette? Blir det bare ikke dere to. Vær ærlig med deg selv og stå for det! For det er faktisk lov å ønske seg disse tingene og stille krav til menn også. Anonymkode: 4a58e...f13 4
_popcorn_ Skrevet 9. november 2016 #14 Skrevet 9. november 2016 Jeg kjenner definitivt flere damer som absolutt ikke har noe ønske om barn. Jeg synes det er veldig vanskelig å finne en mann som IKKE vil ha barn. Men om dere er uenig, og ikke vil gå hver deres vei, så må dere heller finne ut hvem sine ønsker som er viktigst. etter min mening er det ikke rettferdig uansett... han bør ikke tvinges til å være far bare fordi du vil være mor, og du bør ikke tvinges til å være barnløs bare fordi han vil det. 1
Gjest Daryl Dixon Skrevet 9. november 2016 #15 Skrevet 9. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hulk, vil du gifte deg med meg? Anonymkode: 4a58e...f13 Tror ikke du vil gifte deg med meg.
asterix Skrevet 9. november 2016 #16 Skrevet 9. november 2016 Jeg er kvinne og har mange barn, men hadde jeg vært mann og blitt sammen med noen som deg, er så totalt opphengt i det å få barn og i tillegg mener at partene i forholdet er blitt én person hadde jeg tatt beina på nakken og stukket så fort at du kun hadde kjent lukta av svidde gummisåler. 1
Gjest RealWildOne Skrevet 9. november 2016 #17 Skrevet 9. november 2016 (endret) . Endret 27. november 2016 av RealWildOne
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #18 Skrevet 9. november 2016 Dere har ikke dårlig tid ennå, dere kan fint vente noen år. Gi det 2-3 år, og snakk med han at du ønsker barn om en 2-3 år. Anonymkode: f090f...d4f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #19 Skrevet 9. november 2016 Menn drømmer om sex, barna er bare en sideeffekt som man i disse dager kan unngå. Anonymkode: 4a65f...54e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #20 Skrevet 9. november 2016 55 minutter siden, Druid skrev: Jeg har to, så ja. Det ville være latterlig om jeg lot som dette var et intellektuelt valg. Da får du nøye deg med å svare for deg selv og ikke menn generelt. Anonymkode: 16179...67d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå