AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Jeg er ei jente på 20 år med ganske små pupper. Jeg hadde ikke trengt å gå med BH egentlig. Eneste grunnen til at jeg bruker BH er fordi jeg ikke vil at niplene skal synnes? Hva synes andre om jenter som ikke bruker BH? Blir de forhåndsdømt fort?? Eller er det andre her som ikke bruker BH? Anonymkode: 6245c...10e 1
Gjest thejohan Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Jeg går av og til uten. Aldri opplevd at noen har sagt noe til meg, men de har vel tenkt sitt. Nå har ikke jeg så store pupper, men jeg hadde ikke brydd meg om hva andre mener om hva jeg bruker eller ikke bruker.
exictence Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 (endret) Synes alle som har det mest komfortabelt med det burde gå uten. Jeg går med bh på jobb eller i selskap, men stort sett uten ellers. Første jeg gjør når jeg kommer fra jobb er å hive av meg tvangselene = bhen Endret 9. november 2016 av exictence
Gjest Vevila Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 Jeg synes det kan være pent om man har små bryster.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei jente på 20 år med ganske små pupper. Jeg hadde ikke trengt å gå med BH egentlig. Eneste grunnen til at jeg bruker BH er fordi jeg ikke vil at niplene skal synnes? Hva synes andre om jenter som ikke bruker BH? Blir de forhåndsdømt fort?? Eller er det andre her som ikke bruker BH? Anonymkode: 6245c...10e Du vet at en nippel er en rørkobling som du får kjøpt bl.a på Biltema og jernvareforretninger? Anonymkode: e391a...5b8 10
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #6 Skrevet 11. november 2016 Når man har mindre pupper er det noe av det mest pirrende som finnes. Kløft ser man overalt, så det er litt ekstra pirrende når man ser noe slikt noe! Anonymkode: aa019...002 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #7 Skrevet 11. november 2016 Jeg går nesten alltid uten pga vond rygg. Har små bryster, men går med klær som ikke viser brystvortene. Aldri fått noen kommentarer. Anonymkode: 34aee...991
Gjest WeirdAlien Skrevet 11. november 2016 #8 Skrevet 11. november 2016 Jeg har store bryster og har gått uten bh sammenhengende i cirka 2 år. Jeg har lært meg å kle meg så de ser små ut, og så niplene ikke synes. Jeg får store rygg- og nakkeplager av å bruke bh. Mange med store bryster får vondt når de går uten, men for meg er det veldig befriende og deilig. Jeg takler ikke bh og føler det er aldri noe jeg kan gå tilbake til. Som sagt kler jeg meg så de ser små ut, og det hjelper veldig mye at jeg bare går i svart også. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde for vane å gå i hvitt eller andre lyse farger. Da måtte jeg nok ha funnet på noe annet.
Z.Z Skrevet 11. november 2016 #9 Skrevet 11. november 2016 (endret) Jeg har merkelig nok aldri brukt BH, men et forsøk har vært gjort i "Seinfeld" å lage en støtte for menn kalt enten "the bro", eller "the manssiere": Endret 11. november 2016 av Z.Z
Gruselgrafs Skrevet 11. november 2016 #10 Skrevet 11. november 2016 På 8.11.2016 den 23.44, AnonymBruker skrev: Jeg er ei jente på 20 år med ganske små pupper. Jeg hadde ikke trengt å gå med BH egentlig. Eneste grunnen til at jeg bruker BH er fordi jeg ikke vil at niplene skal synnes? Hva synes andre om jenter som ikke bruker BH? Blir de forhåndsdømt fort?? Eller er det andre her som ikke bruker BH? Anonymkode: 6245c...10e Hvis du ikke vil at nipplene skal synes så kan du bruke nippelmuffer: https://megaflis.no/messing-nippelmuffe-1-2.html 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #11 Skrevet 11. november 2016 11 timer siden, WeirdAlien skrev: Jeg har store bryster og har gått uten bh sammenhengende i cirka 2 år. Jeg har lært meg å kle meg så de ser små ut, og så niplene ikke synes. Jeg får store rygg- og nakkeplager av å bruke bh. Mange med store bryster får vondt når de går uten, men for meg er det veldig befriende og deilig. Jeg takler ikke bh og føler det er aldri noe jeg kan gå tilbake til. Som sagt kler jeg meg så de ser små ut, og det hjelper veldig mye at jeg bare går i svart også. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde for vane å gå i hvitt eller andre lyse farger. Da måtte jeg nok ha funnet på noe annet. Kan du dele av dine erfaringer om det uthevede? Anonymkode: 54751...91f
Djungelvrål Skrevet 11. november 2016 #12 Skrevet 11. november 2016 Går stort sett alltid uten. Bruker bare bh når antrekket krever det eller når jeg går i kjole. Har faste middels store pupper.
Saphyria Skrevet 11. november 2016 #13 Skrevet 11. november 2016 Bryr meg ikkje så lenge eg ikkje risikerer å få øyet stukket ut av ein spiss, stiv "nippel" (+ det ser billig ut dersom "niplene" stikker ut og er veldig synlige). Fins vel noen form for tape/cover man kan slenge over "niplene" slik at de ikkje syns gjennom klærne.
Djungelvrål Skrevet 11. november 2016 #14 Skrevet 11. november 2016 18 minutter siden, NordTroll skrev: Bryr meg ikkje så lenge eg ikkje risikerer å få øyet stukket ut av ein spiss, stiv "nippel" (+ det ser billig ut dersom "niplene" stikker ut og er veldig synlige). Fins vel noen form for tape/cover man kan slenge over "niplene" slik at de ikkje syns gjennom klærne. Hva i all verden er det som er "billig" med en helt vanlig kroppsdel?? 4
Saphyria Skrevet 12. november 2016 #15 Skrevet 12. november 2016 58 minutter siden, DreamOn skrev: Hva i all verden er det som er "billig" med en helt vanlig kroppsdel?? Ingenting er billig med kroppsdelen, så lenge man holder den for seg selv. Men når man med vilje setter de på utstilling ved å gå uten bh, så er det noe annet. Og eg liker ikkje det. Samme som med kvinnfolk som går med topper som er gjennomsiktige slik at man kan se bh'en. 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #16 Skrevet 12. november 2016 17 timer siden, NordTroll skrev: Ingenting er billig med kroppsdelen, så lenge man holder den for seg selv. Men når man med vilje setter de på utstilling ved å gå uten bh, så er det noe annet. Og eg liker ikkje det. Samme som med kvinnfolk som går med topper som er gjennomsiktige slik at man kan se bh'en. OooooOooohhh... skumle greieeeeeeer Anonymkode: 47bee...53d 3
Saphyria Skrevet 13. november 2016 #17 Skrevet 13. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: OooooOooohhh... skumle greieeeeeeer Anonymkode: 47bee...53d Stakkars. 1
Gjest incognita Skrevet 13. november 2016 #18 Skrevet 13. november 2016 Går aldri uten, bortsett fra på kveldene når jeg bare er hjemme og slapper av. Skulle virkelig ønske jeg kunne gå uten, men synes det ser ganske vulgært ut når man ikke akkurat har små bryster. Har man små kan det faktisk se veldig yndig og vakkert ut, synes jeg.
Gjest incognita Skrevet 13. november 2016 #19 Skrevet 13. november 2016 På 11.11.2016 den 13.30, Z.Z skrev: Jeg har merkelig nok aldri brukt BH, men et forsøk har vært gjort i "Seinfeld" å lage en støtte for menn kalt enten "the bro", eller "the manssiere": "Bro's no good. Too ethnic!"
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #20 Skrevet 13. november 2016 På Saturday, November 12, 2016 den 1.45, NordTroll skrev: Ingenting er billig med kroppsdelen, så lenge man holder den for seg selv. Men når man med vilje setter de på utstilling ved å gå uten bh, så er det noe annet. Og eg liker ikkje det. Samme som med kvinnfolk som går med topper som er gjennomsiktige slik at man kan se bh'en. Hva mener du med "billig"? Anonymkode: 47c7d...c8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå