cemi 4 0 Skrevet 25. november 2004 #1 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg gifter meg på Nyttårsaften 31.12.2004 Jeg gleder meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa 851 0 Skrevet 25. november 2004 #2 Del Skrevet 25. november 2004 Gratulerer! Det er jo ikke lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor 0 0 Skrevet 27. november 2004 #3 Del Skrevet 27. november 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom for å se hvordan dere planlegger den store dagen. Vi har snakket om å gifte oss i 2007, og er litt nysgjerrig på hvordan andre planlegger dagen. Ha fortsatt en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel 1 957 1 Skrevet 27. november 2004 #4 Del Skrevet 27. november 2004 Gratulerer med bryllupsdagbok! Det blir jammen meg en uforglemmelig nyttårssaften for dere i år :-) Syns det hørtes skikkelig tøfft ut å gifte seg da Da pyntes himmelen opp i alle regnbuens farger for deres skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå