AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Jeg har en i venninnegjengen som har slitt med spiseforstyrrelser i over tjue år. Hun har vært to ganger på modum bad,+ utallige andre steder. Andre jeg har vært borti har også vært på Modum bad uten at jeg fikk inntrykk av at det hadde noen stor innvirkning på dem. Jeg leser samtidig at Modum Bad har gode resultater med blant annet bulimi. Har de bedre resultater enn andre steder? Jeg har ikke selv SF, men lurer jo litt på hvem som egentlig sitter med "ekspertisen" her. Erfaringer? Anonymkode: fb5a0...d41
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #2 Skrevet 11. november 2016 Jeg tror de skal være av de beste i landet. Uansett, alle blir ikke friske. Noe blir bedre, men ikke friske. Mange får tilbakefall, eller blir ikke særlig bedre. Anonymkode: c288c...d07 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #3 Skrevet 12. november 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror de skal være av de beste i landet. Uansett, alle blir ikke friske. Noe blir bedre, men ikke friske. Mange får tilbakefall, eller blir ikke særlig bedre. Anonymkode: c288c...d07 Ja det kan jo være de som ikke blir bedre som skriker ut. Jeg går ut i fra at det må være lettere å kurere noen som har hatt bulimi i noen få år, enn de som har hatt det i tjue? Anonymkode: fb5a0...d41
aiba Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Ei venninne var på Modum for atypisk anoreksi (normalvektig), hun fikk nesten bulimi av behandlingen, gikk kraftig opp i vekt selv om hun ikke skulle det og fikk raskt tilbakefall etter endt behandling 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå