Gjest Catalina Culès Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 http://www.playbuzz.com/angelgabrielli10/what-mythical-creature-would-you-be#half Unicorn The unicorn is a majestic and sacred creature. It lives in harmony with nature, and spends much of its time running through beautiful fields and magical forests. They are kind and gentle, and often enjoy the quiet of nature.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 Merfolk The Merfolk are at home in the depths of the ocean. They have excellent dark-vision and are much tougher than humans. They can be friend or foe, hero or villain. You never quite know what's on their minds... Anonymkode: 6b51a...f8a
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 Unicorn The unicorn is a majestic and sacred creature. It lives in harmony with nature, and spends much of its time running through beautiful fields and magical forests. They are kind and gentle, and often enjoy the quiet of nature.
fiole Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 The fairy race (or faye) is incredibly magical, yet completely at home with nature. They are trustworthy, kind, and generous creatures. Most get along very well with humans, unless the humans show the signs of evil.
Gjest Black Amethyst Skrevet 9. november 2016 #6 Skrevet 9. november 2016 Dragon As a dragon you make your path and choose your own destiny. You don't mind humans because you know they aren't any real threat. You enjoy solitude, but also like to be social. Synes egentlig at det hadde passet meg bedre å få resultatet som enhjørning.
stan Skrevet 9. november 2016 #7 Skrevet 9. november 2016 Fikk også drage Jeg som prøvde å bli the Swamp Thingy. Jeg syns han er så kjekk:
Nappetass1 Skrevet 9. november 2016 #8 Skrevet 9. november 2016 Drage meg også! Trodde ikke det var den veien jeg gikk, men
Gjest Black Amethyst Skrevet 9. november 2016 #10 Skrevet 9. november 2016 Akkurat nå, Frida skrev: Drage, hurra! Jeg vil fly! Å spy ild på fienden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå