Gå til innhold

Han mister håret :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dump ham! :fnise:

Anonymkode: 026cc...f65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er greit å ha preferanser, men dette er jo en skikkelig teit preferanse å ha, siden de fleste menn mister håret tilslutt uansett. 40% har begynt å miste håret når de passerer førti, halvparten når de passerer femti, og 60% når de blir 60 år gamle. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men samme hvor bra og hårete mann du finner deg nå, så er altså oddsen overveldende for at også han vil miste håret seinere. Så med mindre du vil hoppe over til yngre modeller resten av livet må du bare snap out of it. 

Anonymkode: 99905...4f0

• Liker 2
Skrevet

Har han barn? Og alder? Blir nok lik faren ja.

Anonymkode: 62b21...7db

Skrevet

Jeg er uenig med mange her. Om noen føler seg truffet fordi de også mister håret, så er det grunnen til at de svarer som de gjør. 

Man skal ikke tvinge seg selv til å være med noen hvis det er noe som plager seg selv utseendemessig. De som sier at utseende ikke er viktig, lyver. Utseende er like viktig som personligheten. Tross alt skal du være intim med ham, og om det er noe ved hans utseende som plager deg, så dropp ham! 

Det er ikke du som ikke er riktig for ham (slik noen her mener), men du burde ikke være med ham pga det problemet du beskriver :) han er ikke riktig for deg

Skrevet

Har lest igjennom nesten alle svara, og maa si det blir for dumt mye av det dere skriver. Det er helt klart at TS har lov til aa ha sine preferanser, men det er visst tabu og snakke hoyt om de. Jeg selv foretrekker at menn, spesielt de jeg er med, har flott og tykt haar. 

Hvis du, TS, foler at du har det i deg aa se bort ifra hans tynne haar, sats paa forholdet og se hvordan det utvikler seg, men hvis du vet innerst inne, at det er noe som alltid kommer til aa plage deg, la han gaa rett og slett. Og nei, utseendet er IKKE det viktigste naar man tenker helhetsmessig, men utseende er viktig til den grad at man ikke kan ignorere det.

Skrevet

Det er den biologiske klokken hans, den kan du ikke gjøre noe med. På samme måte kan han ikke gjøre noe med at din kropp også sakte men sikkert forfaller. Deal with it!

Anonymkode: 4862d...936

• Liker 1
Skrevet
På 8.11.2016 den 9.35, AnonymBruker skrev:

Jeg vet :( skulle ønske jeg ikke tenkte på dette en gang. Jeg er langt i fra perfekt selv, har masse feil og skavanker. Han synes jeg er verdens peneste uansett, han er så god.

han bruker ofte lue og caps og er så utrolig kjekk da. Jeg ville aldri kommentert håret hans eller kjøpt hodeplagg til han. Kan jo hende at han synes dette er leit selv. 

Må jobbe med meg selv, liker han godt. 

Anonymkode: 33b49...dde

Jeg er mann uten hår (høvler meg helt) 30+ nå da og min erfaring er at det er mange damer med samme meninger som deg.
De sier det ikke like rett ut, da de vet de blir stemplet som overfladiske osv. 

Uheldigvis har jeg ikke genene til Bruce W som gjør meg attraktiv med akkurat den stilen, det har sikkert ikke denne typen du snakker om heller - så vi sliter kan du si på damefronten, hehe vi er tilgjengelige for spesielt interesserte kvinnfolk får en si :)

Anonymkode: 22d4f...ebe

Skrevet (endret)
På 11/9/2016 den 0.21, meeeg9 skrev:

Jeg er uenig med mange her. Om noen føler seg truffet fordi de også mister håret, så er det grunnen til at de svarer som de gjør. 

Er jo TS som ber folk fortelle henne om hvor idiotisk det er å henge seg opp i at fyren mister håret.  Handler ikke om at man føler seg truffet, men hva TS spør om. De fleste som svarer er vel også kvinner så de føler seg neppe truffet.

Endret av Summers
Skrevet
På 9.11.2016 den 0.21, meeeg9 skrev:

Man skal ikke tvinge seg selv til å være med noen hvis det er noe som plager seg selv utseendemessig. De som sier at utseende ikke er viktig, lyver. Utseende er like viktig som personligheten. Tross alt skal du være intim med ham, og om det er noe ved hans utseende som plager deg, så dropp ham! 

Det er ikke du som ikke er riktig for ham (slik noen her mener), men du burde ikke være med ham pga det problemet du beskriver :) han er ikke riktig for deg

HÅR betyr ingenting i den store sammenheng. Er da for faen mulig å se forbi dette?

Enkelte trenger å få seg en vekker i livet, voks opp! Å dermed få et annet perspektiv på hva som virkelig er viktig.

Blir så jævlig forbanna når jeg leser slikt at "utseende er betyr noe". Ja det gjør det, men hår skal tross alt de fleste mannfolk miste før eller seinere.  

Og jeg er masse yngre enn de fleste her tipper jeg. Faen jeg blir irritert. 

Anonymkode: d9bbe...271

Skrevet
På 8. november 2016 den 12.48, Stiigen skrev:

Det er som de andre sier; det er greit å ha preferanser. Men er litt overrasket fordi alt jeg har hørt/erfart av damer så er ikke utseende SÅ viktig som for menn hvis alt det andre er på plass; god personlighet,god kjemi, humor, evne til å forsørge etc. 

Jeg begynte å bli tynn på toppen for 5-6 år siden. De første 2 årene kjempet jeg med nebb og klør med diverse produkter på skalpen, og piller etc. Men de siste 2-3 årene så har jeg blitt komfortabel med det hele, og skreller meg nå kort en gang i uken. Jeg liker det nå, og hvis damer ikke liker meg grunnet kort hår,så er det ikke noe problem for meg, men i min erfaring liker damer meg bedre nå enn noensinne...så kort hår funker !! 

Ikke for å være slem.
MEN.
Stadig vekk hører jeg det der, at utseende er ikke like viktig for kvinner som for menn. Det er liksom MENN som har monopol på å være utseendefokuserte. Og kvinnen må værsågod oppfylle utseendekravene til mennene.

Som kvinne må jeg bare få si, og endatil innrømme, at jeg er UTROLIG overfladisk.

Jeg DRITER i "evne til å forsørge". Jeg driter selvsagt ikke fullstendig i kjemi, men for meg er faktisk mannens utseende viktigst. Han kan godt være litt dum, det gjør meg ingenting.

Det jeg ønsker meg av en mann er egentlig bare to ting: At han er DEILIG og at han er snill. Han kan godt sitte i kassa på Rimi om han vil. Bryr meg ikke om status. Penger gjør null for meg.

Og JA, jeg foretrekker yngre menn. Gjerne 10 år yngre. Og av en eller annen grunn, menn både 10 og 15 år yngre enn meg, kommer stadig vekk med tilbud. Både om forhold, og de litt mer fysiske forbindelsene.
Min forrige kjæreste var 12 år yngre enn meg. Det var jeg som gikk lei av han.

Jaja, nå venter jeg tung skyts fra KG-artilleriet.
Knis.

Anonymkode: 76dce...f63

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å være slem.
MEN.
Stadig vekk hører jeg det der, at utseende er ikke like viktig for kvinner som for menn. Det er liksom MENN som har monopol på å være utseendefokuserte. Og kvinnen må værsågod oppfylle utseendekravene til mennene.

Som kvinne må jeg bare få si, og endatil innrømme, at jeg er UTROLIG overfladisk.

Jeg DRITER i "evne til å forsørge". Jeg driter selvsagt ikke fullstendig i kjemi, men for meg er faktisk mannens utseende viktigst. Han kan godt være litt dum, det gjør meg ingenting.

Det jeg ønsker meg av en mann er egentlig bare to ting: At han er DEILIG og at han er snill. Han kan godt sitte i kassa på Rimi om han vil. Bryr meg ikke om status. Penger gjør null for meg.

Og JA, jeg foretrekker yngre menn. Gjerne 10 år yngre. Og av en eller annen grunn, menn både 10 og 15 år yngre enn meg, kommer stadig vekk med tilbud. Både om forhold, og de litt mer fysiske forbindelsene.

Knis.

@Stiigen snakket jo ikke om hva slags menn du liker. Alt han sa hva han har erfart damer går etter, åpenbart snakket han ikke om alle damer. 

Gjest incognita
Skrevet

Jeg er helt enig med TS jeg da, i denne preferansen. På samme måte som jeg foretrekker menn som er 180+, gjerne noe.muskuløs, pent ansikt, brede skuldre, fine tenner, +++. Skjønner ikke hva som er så himla galt med å ha preferanser, det har vel de fleste? 

Skrevet
11 minutter siden, Summers skrev:

@Stiigen snakket jo ikke om hva slags menn du liker. Alt han sa hva han har erfart damer går etter, åpenbart snakket han ikke om alle damer. 

Neida, det var litt på siden av tema.

Det var egentlig bare et svar til der han skriver at han alltid har erfart og hørt at utseendet ikke er så viktig for damer som det er for menn. Jeg ville bare presisere at det ikke stemmer for alle damer. De fleste av mine venninner mener faktisk det samme som meg. Altså, damer ER opptatt av utseendet. Noen er like opptatt av utseendet som det menn er.

Når det er sagt, så mener jeg ikke nødvendigvis at skallede menn ikke er pene eller kjekke. Det er mange kjekke menn som ikke har spesielt mye hår. Nevner Prison Break-brødrene, Michael Scofield og Lincoln Burrows.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Neida, det var litt på siden av tema.

Det var egentlig bare et svar til der han skriver at han alltid har erfart og hørt at utseendet ikke er så viktig for damer som det er for menn. Jeg ville bare presisere at det ikke stemmer for alle damer. De fleste av mine venninner mener faktisk det samme som meg. Altså, damer ER opptatt av utseendet. Noen er like opptatt av utseendet som det menn er.

Når det er sagt, så mener jeg ikke nødvendigvis at skallede menn ikke er pene eller kjekke. Det er mange kjekke menn som ikke har spesielt mye hår. Nevner Prison Break-brødrene, Michael Scofield og Lincoln Burrows.

Ønsker ikke kverulere for ser jo ut som vi egentlig er enige, men bare for å presisere han sier ikke bare sin erfaring, han sier sin erfaring i en tråd som handler om en dame som ønsker å dumpe mannen fordi han kommer til å miste håret. Så det er jo ingen tvil for de i tråden eller for Stiigen at det finnes damer som er opptatt av utseende.  Alt han sier og det er jeg enig i er at menn som mister håret fortsatt har mange kvinner som er interessert i dem.  

Når det gjelder Prison Break-brødrene så har ikke de mye hår nei, men samtidig så har de jo bare klippet håret kort. 

Skrevet

Selvsagt er hår attraktivt. Men når man elsker noen, virkelig elsker noen, er det det siste man bryr seg om.

Det man elsker med vedkommende gjør at vedkommende alltid vinner, enda om en mye kjekkere person skulle dukke opp, så overskinner ikke noen.

Vet at enkelte vil kalle det klisjee og oppspinn: vel, fuck it.? -Jeg føler meg heldig som elsker noen såpass høyt og vet det!

Anonymkode: e5ac3...27a

Skrevet

Jeg er en jente på 23 år, slank, veldig pen om jeg kan sider selv, er ganske ettertraktet og har egentlig alltid hatt utrolig mange beleirere, kan i grunn vrake å velge mellom akkurat hva jeg vil, selv om det høres utrolig ekkelt ut å si, derfor anonymbruker...

Nå dater jeg en mann på 30 år, han er perfekt på absolutt alle måter for meg, han har alt jeg ser etter hos en mann, men han er tynn i håret. Da jeg først ble kjent med han var det litt rart, jeg er jo bare 23 og jeg elsker tykt mørkt hår på menn. Men helt ærlig, jeg kunne ikke brydd meg lenger, utseende endrer seg uansett, han er utrolig digg samme om han har hår eller ikke, også er det noe ekstra maskulint med det at jeg er feminin og har langt hår og han er mandig og skallet. ;) hehe 

Jeg har hvert fall aldri møtt en mann som han før, og han tenner meg utrolig selv om han er litt tynn i håret, om du dropper han for noe så banalt er du nok egentlig ikke interessert, eller lager unnskyldninger for deg selv siden du ikke tør å ta sjansen.

(Han er tynn i håret, så raker alt ned til noen mm, om han hadde hatt måne og hentesveis vet jeg ikke om jeg hadde klart å sett forbi der i bli kjent fasen.) 

Anonymkode: 2d6d4...16b

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke forstå at noen bryr seg om mannen har hår eller ikke, bortsett fra mannen selv. Det blir som om menn kun vil ha kvinner med langt, tykt hår. Idiotisk!

Mannen min begynte å miste håret i starten av 20 årene, altså veldig tidlig. Men hva så?! Han er fortsatt den mannen jeg elsker. Om han hadde lagt på seg 20 kg er han fortsatt den samme. 

Vi lever i en verden som kun tenker på utseende og det synes jeg er trist.

Anonymkode: b8332...595

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å være slem.
MEN.

Knis.

Alder på deg?

Anonymkode: d9bbe...271

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...