AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 En fyr jeg har datet en stund og liker veeldig godt mister håret. Føler meg som verdens verste person som bryr meg om dette. Jeg har hatt et godt øye til han i 10 år, da hadde han en fyldig manke. Nå er han singel og vi har tatt opp kontakten. Han har blitt veldig tynn i håret, og ender nok opp med måne om en stund (farens hans har måne). Jeg elsker mye hår på menn (på hodet altså), finner ikke menn uten hår på hodet attraktive. Joda de kan ha et pent ansikt, men uten hår blir jeg bare ikke tiltrukket. denne mannen har et utrolig pent ansikt og fin personlighet, han liker meg, og alt er egentlig bra. Unntatt håret som forsvinner. Kan noen fortelle meg hvor idiotisk det er å henge seg opp i dette?? Anonymkode: 33b49...dde
Silfen Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 Det er svært idiotisk å henge seg opp i dette. Evt kjøp lue og caps til han hele tiden. 14
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 Dropp han du. At du i det hele tatt mener dette er noe du må vurdere sier meg at du ikke vil være god for han uansett. Anonymkode: bb151...df8 9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 Jeg vet skulle ønske jeg ikke tenkte på dette en gang. Jeg er langt i fra perfekt selv, har masse feil og skavanker. Han synes jeg er verdens peneste uansett, han er så god. han bruker ofte lue og caps og er så utrolig kjekk da. Jeg ville aldri kommentert håret hans eller kjøpt hodeplagg til han. Kan jo hende at han synes dette er leit selv. Må jobbe med meg selv, liker han godt. Anonymkode: 33b49...dde
Gjest canacas Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 Menn uten hår er sexy af! Få han til å ta alt håret du.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet skulle ønske jeg ikke tenkte på dette en gang. Jeg er langt i fra perfekt selv, har masse feil og skavanker. Han synes jeg er verdens peneste uansett, han er så god. han bruker ofte lue og caps og er så utrolig kjekk da. Jeg ville aldri kommentert håret hans eller kjøpt hodeplagg til han. Kan jo hende at han synes dette er leit selv. Må jobbe med meg selv, liker han godt. Anonymkode: 33b49...dde Ikke jobb med deg selv. Slipp han fri så han kan finne noen som liker han sånn han er. Det er ikke slik det skal være når man er nyforelsket. Og bryr du deg nå vil du alltid tenke på det. Så dropp planen om å jobbe med deg selv, du er en overfladisk person, og han fortjener en som ikke er det. Anonymkode: bb151...df8 3
Gjest PseudonymBruker Skrevet 8. november 2016 #7 Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke jobb med deg selv. Slipp han fri så han kan finne noen som liker han sånn han er. Det er ikke slik det skal være når man er nyforelsket. Og bryr du deg nå vil du alltid tenke på det. Så dropp planen om å jobbe med deg selv, du er en overfladisk person, og han fortjener en som ikke er det. Anonymkode: bb151...df8 Enig. La @canacas få han, så kan hun lage Bruce Willis av han.
Gjest O.G. Skrevet 8. november 2016 #8 Skrevet 8. november 2016 Nei, gi blanke i denne mannen TS, du er for umoden fremdeles.
Gjest canacas Skrevet 8. november 2016 #9 Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, PseudonymBruker skrev: Enig. La @canacas få han, så kan hun lage Bruce Willis av han. Yummy
Gjest Lakrisbjørn Skrevet 8. november 2016 #10 Skrevet 8. november 2016 Hvis hår er så viktig for deg har du rimelig dårlige fremtidsutsikter.
Kvinne87Rogaland Skrevet 8. november 2016 #11 Skrevet 8. november 2016 Alle har preferanser, og hvis dette er en dealbreaker for deg, så trenger du ikke ha dårlig samvittighet for det. Selv klarer jeg ikke menn med kulemage - det er fullstendig turn off for meg. Skulle ønske jeg ikke brydde meg om slikt, men det går ikke an å tvinge seg til å like noe man ikke liker. Punktum. 6
Jegern Puahate Skrevet 8. november 2016 #12 Skrevet 8. november 2016 Bruk min guide for å komme deg gjennom denne krisen: Lykke til! (Det tenger dere)
Gjest made4u Skrevet 8. november 2016 #13 Skrevet 8. november 2016 1 time siden, canacas skrev: Menn uten hår er sexy af! Få han til å ta alt håret du. Fint å registrere at du har sansen for menn som meg...
EvaLena Skrevet 8. november 2016 #14 Skrevet 8. november 2016 Du er overfladisk. Lan han finne ei som liker HELE han
Sphere Skrevet 8. november 2016 #15 Skrevet 8. november 2016 Ser da ikke at denne preferansen skulle være noe verre og mer overfladisk enn andre, som høyde, muskler, stor pikk, osv. Vi har alle preferanser som vi går etter. Ikke noe galt i det. Problemet oppstår jo bare om man lar disse preferansene stå i veien for mulig lykke. Da må man jo ta et oppgjør med seg selv om hvor viktig disse preferansene er. For det er fullt mulig å påvirke egne preferanser. De er jo som oftest ikke statiske hele livet. Jeg har hatt ganske mange forskjellige preferanser opp igjennom årene. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #16 Skrevet 8. november 2016 Enige med andre her. Denne preferansen er ikke noe verre enn for eksempel preferanse for høyde. Slutt å skam deg over preferansene dine. Det finnes utallige menn der ute du vil like like godt som denne fyren og som i tillegg oppfyller dine preferanser. Ikke slå deg til ro med det første og nestbeste. Det vil du angre på i lengden. Anonymkode: a8136...8fc
Stiigen Skrevet 8. november 2016 #17 Skrevet 8. november 2016 Det er som de andre sier; det er greit å ha preferanser. Men er litt overrasket fordi alt jeg har hørt/erfart av damer så er ikke utseende SÅ viktig som for menn hvis alt det andre er på plass; god personlighet,god kjemi, humor, evne til å forsørge etc. Jeg begynte å bli tynn på toppen for 5-6 år siden. De første 2 årene kjempet jeg med nebb og klør med diverse produkter på skalpen, og piller etc. Men de siste 2-3 årene så har jeg blitt komfortabel med det hele, og skreller meg nå kort en gang i uken. Jeg liker det nå, og hvis damer ikke liker meg grunnet kort hår,så er det ikke noe problem for meg, men i min erfaring liker damer meg bedre nå enn noensinne...så kort hår funker !! 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #18 Skrevet 8. november 2016 Takk for svar:) jeg vil så gjerne fortsette å date han, så håper ikke dette plager meg for mye. Han er sååå søt ellers! Anonymkode: 33b49...dde
Teethgrinding Skrevet 8. november 2016 #19 Skrevet 8. november 2016 4 timer siden, PseudonymBruker skrev: Enig. La @canacas få han, så kan hun lage Bruce Willis av han. Det er egentlig ganske interessant med den mannen. Bruce Willis ser sløv og kjedelig ut med hår.
Kragebein Skrevet 8. november 2016 #20 Skrevet 8. november 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Kragebein, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå