Gå til innhold

Når han ikke er din type, men...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er hvertfall rake motsetningen av hva kjæresten min har pleid å interessere seg i, både når det gjelder utseende pg personlighet, men vi har det jo veldig fint vi fordet! Blir jo litt smigret av det hele, for man føler jeg jo ekstra spesiell på en måte :) selvom det ikke nødvendigvis alltid er like gøy å tenke at han foretrekker noe annet, haha :P

Men gi det en sjanse! Lykke til :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 8.11.2016 den 0.29, AnonymBruker skrev:

Har møtt en fyr fra byen som var skikkelig grei og fikk meg til å le, på en rar måte var jeg attrakert av han, men.. han er ikke min type i utseende at all. Altså, jeg synes han er attraktiv og søt. Jeg vet det er veldig overfladisk, men har alltid hatt en type som jeg liker; mørk, barsk og mystisk. Han her er lys, veldig lang og tynn. Det er litt nytt for meg, men han har tatt kontakt i ettertid og nå snakker vi på facebook. Siden han ikke er min type blir jeg usikker..

Har noen av dere blitt sammen med en som er langt fra "din type"? Hva gjør jeg.. 

Jente (20)

Anonymkode: 84509...0da

Jepp, jeg var også 20. Han var/er også høy, lys og tynn. Var absolutt ikke min type. 5 år senere er vi forlovet :P 

Anonymkode: 0a950...1f7

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, jeg var også 20. Han var/er også høy, lys og tynn. Var absolutt ikke min type. 5 år senere er vi forlovet :P 

Aw! Hva likte/liker du best med han? Hvis han ikke er din type, hva gjorde at du kjørte på? 

Ts 🙈

Gjest incognita
Skrevet
På 8.11.2016 den 0.29, AnonymBruker skrev:

Har møtt en fyr fra byen som var skikkelig grei og fikk meg til å le, på en rar måte var jeg attrakert av han, men.. han er ikke min type i utseende at all. Altså, jeg synes han er attraktiv og søt. Jeg vet det er veldig overfladisk, men har alltid hatt en type som jeg liker; mørk, barsk og mystisk. Han her er lys, veldig lang og tynn. Det er litt nytt for meg, men han har tatt kontakt i ettertid og nå snakker vi på facebook. Siden han ikke er min type blir jeg usikker..

Har noen av dere blitt sammen med en som er langt fra "din type"? Hva gjør jeg.. 

Jente (20)

Vel, han er jo tydeligvis din type da, siden du liker ham.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aw! Hva likte/liker du best med han? Hvis han ikke er din type, hva gjorde at du kjørte på? 

Ts 🙈

Vi var veldig mye likere på noen områder enn jeg først trodde. Det jeg liker best med han er at han virkelig elsker meg for meg. Uansett hvordan jeg ser ut, syk, snåttete, you name it, så synes han at jeg er den skjønneste i hele verden. Og jo mer jeg er sammen med han, jo mer elsker jeg han. Det er et type forhold som blir bedre og bedre, ikke kjedeligere og kjedeligere. 

Jeg hadde aldri trodd det første gang jeg møtte han, for jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ta det videre. Veldig glad for at jeg gjorde det <3 

Det som gjorde at jeg kjørte på? Jeg bestemte meg bare for å prøve å bli kjent med han.

Gjest RealWildOne
Skrevet

Attraksjon er en forutsetning for seksualitet!

Skrevet
1 time siden, RealWildOne skrev:

Attraksjon er en forutsetning for seksualitet!

En annen ting.. Jeg forbinder tynne folk med liten penis. Noe som kan være turnoff.. Stemmer dette?😅

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En annen ting.. Jeg forbinder tynne folk med liten penis. Noe som kan være turnoff.. Stemmer dette?😅

Nei?!

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke helt riktig. 

Jeg hadde ganske spesifikke krav til min fremtidige partner, både utseendemessig og ellers. 

Så endte jeg opp med en mann som ikke oppfylte så veldig mange punkter på listen min: Ikke hadde han utseendet jeg foretrakk (altfor lav, jeg likte bare høye gutter/menn - minst 1,85, jeg er høy selv). Og ikke hadde han interessene jeg foretrakk (vi har bortimot ingen felles interesser).

Vi har nå vært gift i 16 år. Ting tyder på at det er en grei mulighet for at det blir minst 16 nye år. 

Anonymkode: f0115...27f

Men du liker vel utseende hans? (håper jeg)

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke helt riktig. 

Jeg hadde ganske spesifikke krav til min fremtidige partner, både utseendemessig og ellers. 

Så endte jeg opp med en mann som ikke oppfylte så veldig mange punkter på listen min: Ikke hadde han utseendet jeg foretrakk (altfor lav, jeg likte bare høye gutter/menn - minst 1,85, jeg er høy selv). Og ikke hadde han interessene jeg foretrakk (vi har bortimot ingen felles interesser).

Vi har nå vært gift i 16 år. Ting tyder på at det er en grei mulighet for at det blir minst 16 nye år. 

Anonymkode: f0115...27f

Hvorfor ble du  sammen med han da? :) 

Anonymkode: 3c216...99e

Skrevet
2 timer siden, meeeg9 skrev:

Men du liker vel utseende hans? (håper jeg)

Ja, jeg liker han. Jo mer og mer jeg innrømmer det, jo kjekkere. Rare greier.

ts

Skrevet

For meg er utseende viktig og jeg klarer ikke å være sammen med en som ikke ser noe bra ut og en som jeg overhodet ikke er tiltrukket av. Det går bare ikke og man skal jo bli kåt av personen man er sammen med. Men utseende er ikke alt. Personlighet er minst like viktig. Han må være snill og morsom. For meg er det vanskelig å være sammen med en som overhodet ikke er min type. 

Men gjør hva du føler er rett og vil. Vil du go hann en sjanse? 

Anonymkode: cc705...cbe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...