Gå til innhold

Når han ikke er din type, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr fra byen som var skikkelig grei og fikk meg til å le, på en rar måte var jeg attrakert av han, men.. han er ikke min type i utseende at all. Altså, jeg synes han er attraktiv og søt. Jeg vet det er veldig overfladisk, men har alltid hatt en type som jeg liker; mørk, barsk og mystisk. Han her er lys, veldig lang og tynn. Det er litt nytt for meg, men han har tatt kontakt i ettertid og nå snakker vi på facebook. Siden han ikke er min type blir jeg usikker..

Har noen av dere blitt sammen med en som er langt fra "din type"? Hva gjør jeg.. 

Jente (20)

Anonymkode: 84509...0da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ofte de du liker "på tross av det ene eller det andre", som man kan falle for, er min erfaring.

Anonymkode: 8002f...267

• Liker 13
Skrevet

Du revurderer om "din type" skal basere seg på utseende eller kjemi, verdier og personlighet.

• Liker 16
Skrevet

Ikke vær for opptatt av 'en type'. Dere har ikke peiling uansett. Just go with the flow sånn som i filmene

• Liker 3
Skrevet

Du taper ikke noe av å være sammen med ham og "prøve" forholdet i livet ditt. Du sier han gjør deg hyggelig men han er ikke sånn utseende type som du hadde "drømt" om.

Kjør på. Prøv. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør jeg.. 

Du gir han en sjanse.....

Skrevet

At en har en type menn en vanligvis går for betyr ikke at en ikke kan like menn som er annerledes enn det også. Du sier jo at du finner han attraktiv, så hva er problemet da? 

• Liker 1
Skrevet

Slik jeg har konkludert med så er "min type" den jeg har kjemi med, så lenge jeg har en noenlunde fysisk attraksjon til dem. Riktig kjemi gjør dem ofte mer attraktive også.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt en fyr fra byen som var skikkelig grei og fikk meg til å le, på en rar måte var jeg attrakert av han, men.. han er ikke min type i utseende at all. Altså, jeg synes han er attraktiv og søt. Jeg vet det er veldig overfladisk, men har alltid hatt en type som jeg liker; mørk, barsk og mystisk. Han her er lys, veldig lang og tynn. Det er litt nytt for meg, men han har tatt kontakt i ettertid og nå snakker vi på facebook. Siden han ikke er min type blir jeg usikker..

Har noen av dere blitt sammen med en som er langt fra "din type"? Hva gjør jeg.. 

Jente (20)

Attrakert????

Skrevet
1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Ikke vær for opptatt av 'en type'. Dere har ikke peiling uansett. Just go with the flow sånn som i filmene

What???

Skrevet
18 minutter siden, pantertante skrev:

What???

Bilderesultat for high school musical

Don't mess with the flow sier jeg bare

Skrevet
35 minutter siden, Nuttery skrev:

Slik jeg har konkludert med så er "min type" den jeg har kjemi med, så lenge jeg har en noenlunde fysisk attraksjon til dem. Riktig kjemi gjør dem ofte mer attraktive også.

#Når man oversetter engelske ord til norskifisert versjon i stedet for å bruke det norske uttrykket :( Ungdommen nå til dags

Tiltrekning er det norske ordet

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

#Når man oversetter engelske ord til norskifisert versjon i stedet for å bruke det norske uttrykket :( Ungdommen nå til dags

Tiltrekning er det norske ordet

Hvorfor gidder du?

Skrevet

Du kan jo spørre deg selv om du vil legge vekt på at fyren er søt og morsom og grei og får deg til å føle deg vel, eller om det er viktig at han er mystisk og barsk....

Etter en stund blir kanskje "mystisk" det samme som at han "forteller meg ingentig" og "barsk" at han er "ufølsom". 

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, Nuttery skrev:

Hvorfor gidder du?

Fordi jeg leser til eksamen:hug:

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Moonwalker skrev:

At en har en type menn en vanligvis går for betyr ikke at en ikke kan like menn som er annerledes enn det også. Du sier jo at du finner han attraktiv, så hva er problemet da? 

Det er ikke noe problem, men skal innrømme at det var ikke han jeg så for meg.Men, jeg skal gi han en sjanse... :)

tsss

• Liker 1
Skrevet

Kjør på. Rapporter tilbake hva som skjedde.

Skrevet

Jeg syns dette høres mer ut som en du kunne blitt venn med. Du kan ikke være i et forhold med noen du ikke liker utseende på. Tross alt skal du være fysisk med ham dersom dere skulle blitt sammen

• Liker 2
Skrevet

Tror den fysiske tiltrekningen er veldig viktig når man tenker langsiktig.

Skrevet
2 minutter siden, meeeg9 skrev:

Jeg syns dette høres mer ut som en du kunne blitt venn med. Du kan ikke være i et forhold med noen du ikke liker utseende på. Tross alt skal du være fysisk med ham dersom dere skulle blitt sammen

Det er ikke helt riktig. 

Jeg hadde ganske spesifikke krav til min fremtidige partner, både utseendemessig og ellers. 

Så endte jeg opp med en mann som ikke oppfylte så veldig mange punkter på listen min: Ikke hadde han utseendet jeg foretrakk (altfor lav, jeg likte bare høye gutter/menn - minst 1,85, jeg er høy selv). Og ikke hadde han interessene jeg foretrakk (vi har bortimot ingen felles interesser).

Vi har nå vært gift i 16 år. Ting tyder på at det er en grei mulighet for at det blir minst 16 nye år. 

Anonymkode: f0115...27f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...