Gå til innhold

Sover du med pute?

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå innom Fru Lyng,  der har de mange fantastiske puter 🙏🏻

Anonymkode: 7af44...055

Se der ja! Det skal jeg jammen gjøre :helen:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Emiliekjenn skrev:

Jeg er 20 år og klarer ikke å bruke pute, jeg ligger på magen og sover best uten pute. Jeg er den som er avhenging av å holde rundt  en liten pute av en eller annen grunn. Store puta er bare til pynt 

Er du meg? Jeg er også 20, klarer heller ikke pute og sover på magen. Jeg har en pute hjemme hos meg da, som er over 15 år og såppas ødelagt nå at fyllet er klumpet sammen i små kuler som går rett ut til siden når jeg sover på den. Kunne like gjerne ha sovet på bare et putetrekk. Nå er jeg hos foreldrene mine, og har ikke pute siden jeg tok den med meg da jeg flytta.

Skrevet

Bruker ikke hodepute. Sover gjerne på siden, magen, en blanding, på ryggen og egentlig i alle stillinger som finnes. Synes det er veldig deilig å sove "helt flatt" på ryggen. Det eneste stedet jeg har pute er mellom knærne (når jeg ligger på siden).

Anonymkode: 477ec...c83

Skrevet

Jeg bruker 3 puter, legger 2 i bunn som en base, og deretter 1 på midten oppå.

Anonymkode: e6a65...dd1

Skrevet
34 minutter siden, Persephone skrev:

Er du meg? Jeg er også 20, klarer heller ikke pute og sover på magen.

Samme her. Riktignok ingen fare for at jeg er deg, siden jeg er fem år eldre og hankjønn, men jeg takler heller ikke pute og sover på magen. Jeg har en pute, dels for syns skyld og dels fordi jeg griper tak i den iblant (vet ikke helt hvorfor, gjorde ikke det i oppveksten), men klarer virkelig ikke å sove med hodet på en pute. Enten er puter så lave at hodet går rett gjennom uansett, og da er de bare irriterende, eller så er de såpass høye at hodet drukner i dem. Ubehagelig uansett.

Anonymkode: 71f76...b9f

• Liker 1
Skrevet

Minst 3 stk. Ei tjukk under hodet, ei mellom beina og eg liker å klemme på den siste.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker 3 puter, legger 2 i bunn som en base, og deretter 1 på midten oppå.

Anonymkode: e6a65...dd1

Jeg og:) Kunne sikkert hatt 8 også og bygget en festning rundt meg med de jeg ikke bruker eller noe. Puter er bra!

Anonymkode: f5033...ad2

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker 3 puter fordi jeg har behov for å ligge ekstra høyt med hodet. Hvis ikke, får jeg ikke puste da jeg blir potte tett i nesen.

Skrevet

Sover alltid med to puter. Jeg synes det er ubehagelig og rart å bare skulle sove med en. Jeg sover best med to og har ikke knekt nakken enda. :P

Gjest lipgloss
Skrevet

Bruker spesialputer som støtter nakken godt slik jeg slipper å bruke 2 puter.

Vanlige puter er pyton og føler de ikke støtter nakken slik dem er ment,nytt liv med skikkelig pute :)

Skrevet

Jeg har en sånn anatomisk pute i memoryfoam, den sover jeg godt med! Spesielt når jeg ligger på siden, jeg er såpass hypermobil/myk i leddene at skuldrene på en måte kollapser innover mot midten om jeg ikke får støttet nakken/nederste skulder i nøytral vinkel:p Ellers liker jeg å ligge på magen, da skufles puta til sides;) Varierer nok mye gjennom natten. Har også en ammepute jeg støtter opp med når jeg ligger på siden, mellom knærne for å støtte hoftene og videre opp så jeg kan hvile øverste arm på den, hjelper også mot "ledd-skvis";) 

Gjest Epiphany
Skrevet

Bruker en, men den er enormt svær. Litt som to puter i én. 

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Tre puter og den ene er med i kofferten hvis jeg reiser på tur. Den ene puta er spesialpute med ekstra plass til skuldra, nr to er dun og den bruker jeg fordi spesialputa er litt for hard etter min smak. Den tredje har jeg mellom beina. Sover alltid på siden, på ryggen får jeg mareritt. 

Skrevet

Jeg sover best med både pute og puta, som en innleid spansk granonkel en gang sa. 

Skrevet

Sover alltid på magen og får fort vondt i nakken hvis jeg sover med to. Sover alltid med en litt tykk pute. 

Anonymkode: 44fbf...d63

Skrevet

Jeg bruken én. 

Puter finnes i ulike tykkelser så de som ønsker hodet høyt kan jo bare kjøpe seg én høy pute, istedenfor å bruke to puter som tydeligvis er litt lavere 

Skrevet

Har en tynn lefsete pute under hodet, noen ganger ligger jeg uten eller bare på hjørnefliken hvis katten okkuperer resten. Har en tykk og fast pute som jeg enten holder rundt, nesten oppå eller I ryggen.

Skrevet

Jeg bruker 1-2 for å få hodet litt opp, men foretrekker å sove flatt på madrassen. Dessverre får jeg veldig hovne øyne av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...