Gå til innhold

Sover du med pute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sover med hodet oppå to puter som er oppå hverandre. 

Jeg har sovet med 1 pute en god stund(2mnd) men jeg klarte ikke å vende meg til det. Og når jeg tok to puter igjen sov jeg som et lite barn. Men jeg begynte først i voksen/ungdom alder(ca 19/20 år) med 2 puter. Og nå e eg 25. Mesteparten av livet med bare 1 pute. Og det rare er at jeg aldri kunne sove med 2 puter før for jeg fikk så vondt i nakken osv.. 

Men hvor mange puter sover du med? Eller sover du kanskje uten? :D 

Anonymkode: 0fa12...bfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knekker du ikke i nakken? Puten skal støtte nakken og hodet. Ikke skuldrene og ryggen.

Anonymkode: 7c1c0...5bb

• Liker 1
Skrevet

Og ja, jeg bruker pute.. 1 stk!

Skrevet

Bruker to! En hotellpute og en mindre på toppen. Også hender det jeg har armen oppå der igjen og sover med kinnet mot armen. Klarer ikke venne meg av med det.

Skrevet

jepp, 1

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Jeg har to stk, men de blir ikke brukt sammen med mindre jeg er forkjølet og må få hodet opp. Grunnen til at jeg bruker begge er fordi de har forskjellig tykkelse og fasthet. Jeg liker å kunne variere :) 

Skrevet

Brekke nakken? Det skjønte jeg ikke?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For meg så blir vinkelen helt feil med to puter. Jeg hadde vært helt gåen i nakken.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg takler ikke å sove med feks 1 hotellpute. Får veldig vondt i nakken da vinkelen blir veldig ubehagelig. Var nok det ab mente, men overdrev selvfølgelig.

Anonymkode: 272d4...58d

Skrevet

Jeg har hotellpute og ei mindre pute oppå der igjen. Jeg takler ikke å sove med bare ei pute, blir tett I nesa og får vondt i nakken.

Anonymkode: 6732f...fe4

Skrevet

Okei. Har du prøvd uten? Er det best uten pute egentlig? Få blod i hodet og slikt 

Skrevet

Jeg bruker en pute og den er kjempe tynn, såvidt det er en pute :P
Klarer ikke tykke puter, syns det å ligge med nakken såpass i vinkel er ubehagelig og får vondt i rygg og nakke.

Anonymkode: 91a97...e10

• Liker 3
Skrevet

Både jeg og sambo bruker to, og iallefall jeg sover veldig dårlig med bare en.

Det var en stund for noen uker tilbake der jeg sov med bare en pute, gikk kanskje et par uker så orket jeg ikke mer. Jeg sov så dårlig at jeg pleide å våkne midt på natta mange ganger, og slite med å sovne igjen. Jeg pleide å klemme puta sammen på sidene så den ble litt høyere på midten, men det tok jo ikke mange minuttene før den hadde glidd ut igjen, så var det på'n igjen.

Mulig vi skulle ha byttet ut putene våre med nye, tykkere og dyrere puter. Men sånn som putene våre er nå så blir vi nødt til å bruke to, hvis ikke blir hodet liggende litt "nedover" på en måte. Vanskelig å forklare.

Skrevet

Jeg er 20 år og klarer ikke å bruke pute, jeg ligger på magen og sover best uten pute. Jeg er den som er avhenging av å holde rundt  en liten pute av en eller annen grunn. Store puta er bare til pynt 

• Liker 2
Skrevet

Bruker en pute og den er tynn. Skjønner ikke at folk klarer å sove med masse puter, enten blir det som å sittte eller så kommer hodet i en helt unaturlig vinkel! En pute er best :3

Skrevet

Bruker en pute og den er tynn. Skjønner ikke at folk klarer å sove med masse puter, enten føles det som å sittte eller så kommer hodet i en helt unaturlig vinkel! En pute er best :3

Skrevet (endret)

Har alt for mange puter. 

Endret av annebanane
  • Liker 1
Skrevet

Har to puter men liker ingen av dem. Den ene er for tykk og den andre for tynn. Må få kjøpt en ordentlig passe en snart. Tips?

Skrevet
6 minutter siden, Mihva skrev:

Har to puter men liker ingen av dem. Den ene er for tykk og den andre for tynn. Må få kjøpt en ordentlig passe en snart. Tips?

Gå innom Fru Lyng,  der har de mange fantastiske puter 🙏🏻

Anonymkode: 7af44...055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...