AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Vurdere å ta studiekompetanse, er voksen i 30 årene og har jobbet siden jeg var 18. Hvilken skole er best og hva med pris? Kan jeg få stipend feks? Hvor mange fag er realistisk å ta på en gang? Jeg har 2 barn og jobber 60%. Setter pris på svar😀 Anonymkode: 64639...f03
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vurdere å ta studiekompetanse, er voksen i 30 årene og har jobbet siden jeg var 18. Hvilken skole er best og hva med pris? Kan jeg få stipend feks? Hvor mange fag er realistisk å ta på en gang? Jeg har 2 barn og jobber 60%. Setter pris på svar😀 Anonymkode: 64639...f03 Og hvor lang tid er der greit å beregne? Anonymkode: 64639...f03
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Jeg vet ikke hvor du bor, men kan anbefalle Kompetansebyggeren Tønsberg Ressurs. Veldig fornøyd. Du har vel voksenrett? I såfall er skolen gratis, og du kan få lån/stipend, avhengig av hvor mange fag du tar om gangen. Anonymkode: 5b1fe...bf7
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vurdere å ta studiekompetanse, er voksen i 30 årene og har jobbet siden jeg var 18. Hvilken skole er best og hva med pris? Kan jeg få stipend feks? Hvor mange fag er realistisk å ta på en gang? Jeg har 2 barn og jobber 60%. Setter pris på svar😀 Anonymkode: 64639...f03 Tenker du voksenopplæringen eller privatskole? Hva mangler du for å få studiekompetanse? Har du gått noe år på videregående? Mangler du kun påbygg eller mangler du alt for å få studiekompetanse? Hvor mange fag som er realistisk er avhengig av hvordan du er som person. Stipend og lån kan du få hvis du tar fag som tipper 50 %. Jeg kan anbefale NKI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå