Gå til innhold

Studiekompetanse som voksen! Hvilken skole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurdere å ta studiekompetanse, er voksen i 30 årene og har jobbet siden jeg var 18. Hvilken skole er best og hva med pris? Kan jeg få stipend feks? Hvor mange fag er realistisk å ta på en gang? Jeg har 2 barn og jobber 60%. Setter pris på svar😀

Anonymkode: 64639...f03

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vurdere å ta studiekompetanse, er voksen i 30 årene og har jobbet siden jeg var 18. Hvilken skole er best og hva med pris? Kan jeg få stipend feks? Hvor mange fag er realistisk å ta på en gang? Jeg har 2 barn og jobber 60%. Setter pris på svar😀

Og hvor lang tid er der greit å beregne?

Skrevet

Jeg vet ikke hvor du bor, men kan anbefalle Kompetansebyggeren Tønsberg Ressurs. Veldig fornøyd.  

Du har vel voksenrett? I såfall er skolen gratis, og du kan få lån/stipend, avhengig av hvor mange fag du tar om gangen. 

Anonymkode: 5b1fe...bf7

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du voksenopplæringen eller privatskole? Hva mangler du for å få studiekompetanse? Har du gått noe år på videregående? Mangler du kun påbygg eller mangler du alt for å få studiekompetanse? Hvor mange fag som er realistisk er avhengig av hvordan du er som person. Stipend og lån kan du få hvis du tar fag som tipper 50 %. Jeg kan anbefale NKI. :tongue:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...