AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Har noen opplevd å ha slimete eller gelé aktig utflod som kan dras i. Som en tråd.. over lengre periode? Da snakker jeg flere mnd.. Har testet meg for alle kjønnssykdommer og har ingen av de. MEN jeg har celleforandring.. kan dette komme av celleforandringen? Anonymkode: ccefd...b28
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Jeg har det tidvis men det er kroppen som gjør seg klar for eggeløsning, grunnen for at jeg har det flere ganger er fordi jeg har pcos. Kroppen gjør seg klar til eggeløsningssmerter kanskje 3 ganger på en måned, men har jo bare en reell eggeløsning en gang i måneden. Anonymkode: 60c4f...934
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det tidvis men det er kroppen som gjør seg klar for eggeløsning, grunnen for at jeg har det flere ganger er fordi jeg har pcos. Kroppen gjør seg klar til eggeløsningssmerter kanskje 3 ganger på en måned, men har jo bare en reell eggeløsning en gang i måneden. Anonymkode: 60c4f...934 Okei, har hørt at mange sier det der og at det er normalt. Men det er vel ikke normalt å ha det så ofte som meg? :o har det i flere dager på rad.. Anonymkode: ccefd...b28
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har noen opplevd å ha slimete eller gelé aktig utflod som kan dras i. Som en tråd.. over lengre periode? Da snakker jeg flere mnd.. Har testet meg for alle kjønnssykdommer og har ingen av de. MEN jeg har celleforandring.. kan dette komme av celleforandringen? Anonymkode: ccefd...b28 Det betyr at du har lite væske i kroppen. Drikk litt mer vann. Anonymkode: e7978...ded
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Skjønner ikke helt.. først skriver du at du har det over flere mnd, så over flere dager? Det er normalt å ha det over flere dager 1 gang per måned. Anonymkode: 3462e...b12
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det betyr at du har lite væske i kroppen. Drikk litt mer vann. Anonymkode: e7978...ded 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt.. først skriver du at du har det over flere mnd, så over flere dager? Det er normalt å ha det over flere dager 1 gang per måned. Anonymkode: 3462e...b12 Hehe ble litt feil. Men ja jeg har det så og si konstant hele tiden. Det er kun en gang i ny og ne hvor jeg ikke har sånn utflod. og dette begynte for ca 1 år siden. Har aldri hatt sånn før dette ene året. Anonymkode: ccefd...b28
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #7 Skrevet 7. november 2016 Regner med du har en normal syklus? Anonymkode: 60c4f...934
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #8 Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Regner med du har en normal syklus? Anonymkode: 60c4f...934 Ja jeg har normal syklus. Men skjønner ikke hvorfor dette slimet kom for ca 1 år siden. Har så mye utflod at jeg må bruke bind. Dette måtte jeg ikke før. Anonymkode: ccefd...b28
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #9 Skrevet 7. november 2016 Kanskje du har cyster/PCOS? Unormal utflod kan være et symptom. Ikke alle som får unormal menssyklus. Anonymkode: 3462e...b12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå